Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 18 registros  1 - 10siguiente  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
1.
65 p, 6.5 MB La credibilitat en comunicacions de crisis 2.0 : una anàlisi de la percepció de la credibilitat a través llenguatge corporal en "vídeos disculpa" de Youtubers / Pérez Farré, Abril ; Vinyals Ros, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La comunicació en línia ha experimentat una autèntica revolució en l'última dècada, i en particular, la plataforma YouTube ha emergit com un dels canals de comunicació més importants. En aquest context, els Youtubers han guanyat gran popularitat i, en moltes ocasions, han hagut de fer front a situacions de crisis que han requerit disculpes públiques. [...]
La comunicación en línea ha experimentado una auténtica revolución en la última década, y en particular, la plataforma YouTube ha emergido como uno de los canales de comunicación más importantes. [...]
Online communication has undergone a real revolution in the last decade, and in particular, the YouTube platform has emerged as one of the most important communication channels. In this context, Youtubers have gained great popularity and, on many occasions, have had to face crisis situations that have required public apologies. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
2.
4 p, 490.7 KB El Nou Consumidor [43402] / Lorite, Nicolàs ; Vinyals Ros, Albert ; Vinyals Mirabent, Sara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius: Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
Objetivos y contextualización: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
Objectives and Contextualisation: Identify the different types of consumers and consumers from the persuasive and psychological point of view. Analyze the behavior habits and needs of consumers and consumers under the perspective of "Shopper understanding studies". [...]

2023-24
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documentos
3.
6 p, 109.4 KB Psicologia del Comportament de les Audiències [104998] / Vinyals Ros, Albert ; Bonilla, Iván ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Comprendre la importància dels coneixements psicològics per a adaptar-se al comportament de les persones consumidores. Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i per a utilitzar-les en la creació de materials audiovisuals. [...]
It is expected that the student, at the end of his / her study be able to: Understand the importance of psychological connections to adapt to the behavior of consumers. Identify the perceptual characteristics of advertising productions and use them in the creation of audiovisual materials. [...]
Se espera que el estudiante, al finalizar su estudio sea capaz de: Comprender la importancia de los conocimientos psicológicos para adaptarse al comportamiento de las personas consumidoras. Identificar las características perceptivas de las producciones publicitarias para utilizarlas en la creación de materiales audiovisuales. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documentos
4.
5 p, 109.0 KB Metodologies i Eines de Recerca [43403] / Blanco Pont, Josep Maria ; Gonzalez Quesada, Alfonso ; Vinyals Ros, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Proveir els i les alumnes dels instruments conceptuals i metodològics essencials per a desenvolupar una investigació de caràcter científic, tant des de la perspectiva de recerca comercial i aplicada com de recerca bàsica. [...]
- To provide students with the conceptual and methodological instruments essential to develop scientific research, both from the perspective of commercial and applied research as well as basic research. [...]
- Proveer al alumnado de los instrumentos conceptuales y metodológicos esenciales para desarrollar una investigación de carácter científico, tanto desde la perspectiva de investigación comercial y aplicada como de investigación básica. [...]

2023-24
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documentos
5.
6 p, 111.0 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Vinyals Ros, Albert ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Comprendre la importància dels coneixements psicològics per a adaptar-se al comportament de les persones consumidores. Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i per a utilitzar-les en la creació de materials publicitaris. [...]
It is expected that at the end of the study of the subject the students will be able to: Identify the perceptual characteristics of advertising productions and use them in the analysis and creation of advertising materials. [...]
Se espera que el estudiante, al finalizar su estudio sea capaz de: Comprender la importancia de los conocimientos psicológicos para adaptarse al comportamiento de las personas consumidoras. Identificar las características perceptivas de las producciones publicitarias para utilizarlas en la creación de materiales publicitarios. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
6.
117 p, 1.4 MB Publicidad para los Consumidores del Futuro / Maroto Gómez, Noelia ; Sánchez i de Mingo, Laia ; Vinyals Ros, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El nou grup generacional, anomenat Generació Alfa, presenta noves característiques i conductes de comportament que han de ser adoptades en la producció i aplicació de material publicitari com a target objectiu de la comunicació que són. [...]
El nuevo grupo generacional, denominado Generación Alfa, presenta nuevas características y conductas de comportamiento que han de ser adoptadas en la producción y aplicación de material publicitario como target objetivo de la comunicación que son. [...]
The new generational group, called Generation Alpha, presents new characteristics and behavioral behaviors that must be adopted in the production and application of advertising material as an objective target of the communication they are. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
137 p, 11.0 MB ¿Por qué influyen los influencers? : los motivos que hacen que sigamos a microinfluencers de lifestyle en Instagram / Ramos Gómez, Paula ; Vinyals Ros, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials han revolucionat la manera en la qual ens comuniquem i aquest context ha donat pas a la creació de noves professions com la figura del influencer, un líder d'opinió amb gran credibilitat sobre els usuaris que li segueixen en els seus perfils socials. [...]
Las redes sociales han revolucionado la manera en la que nos comunicamos y este contexto ha dado paso a la creación de nuevas profesiones como la figura del influencer, un líder de opinión con gran credibilidad sobre los usuarios que le siguen en sus perfiles sociales. [...]
Social Media have revolutionized the way we communicate, and this context has given way to the creation of new professions such as the figure of the influencer, an opinion leader with great credibility among users who follow him or her on their social profiles. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
5 p, 104.3 KB El Nou Consumidor [43402] / Lorite, Nicolàs ; Vinyals Ros, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
It is expected that by the end of the master's degree students will be able to: - Identify the different types of consumers and consumers from the persuasive and psychological point of view. - Analyze the behavior habits and needs of consumers and consumers under the perspective of "Shopper understanding studies". [...]
Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]

2022-23
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documentos
9.
4 p, 106.8 KB Metodologies i Eines de Recerca [43403] / Lázaro Pernias, Patrícia ; González Quesada, Alfonso ; Vinyals Ros, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Proveir els i les alumnes dels instruments conceptuals i metodològics essencials per a desenvolupar una investigació de caràcter científic, tant des de la perspectiva de recerca comercial i aplicada com de recerca bàsica. [...]
- To provide students with the conceptual and methodological instruments essential to develop scientific research, both from the perspective of commercial and applied research as well as basic research. [...]
- Proveer al alumnado de los instrumentos conceptuales y metodológicos esenciales para desarrollar una investigación de carácter científico, tanto desde la perspectiva de investigación comercial y aplicada como de investigación básica. [...]

2022-23
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documentos
10.
6 p, 111.1 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Vinyals Ros, Albert ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Comprendre la importància dels coneixements psicològics per a adaptar-se al comportament de les persones consumidores. Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i per a utilitzar-les en la creació de materials publicitaris. [...]
It is expected that at the end of the study of the subject the students will be able to: Identify the perceptual characteristics of advertising productions and use them in the analysis and creation of advertising materials. [...]
Se espera que el estudiante, al finalizar su estudio sea capaz de: Comprender la importancia de los conocimientos psicológicos para adaptarse al comportamiento de las personas consumidoras. Identificar las características perceptivas de las producciones publicitarias para utilizarlas en la creación de materiales publicitarios. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 18 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.