Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 2 registros  La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
1.
4 p, 75.7 KB Innovació i Recerca en Educació Matemàtica [43197] / Deulofeu Piquet, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La reflexió sobre els processos d'ensenyament i aprenentatge és un element clau per poder introduir innovacions que els millorin en futures implementacions. Cal doncs disposar d'eines per a una planificació, gestió i millora dels processos d'instrucció, en particular és important conèixer el paper de diferents recursos (manipulatius, audiovisuals, tecnològics, etc. [...]
La reflexión sobre los procesos de enseñanza y aprendizaje es un elemento clave para poder introducir innovaciones que los mejoren en futuras implementaciones. Hace falta pues disponer de herramientas para una planificación, gestión y mejora de los procesos de instrucción y, en particular, es importante conocer el papel de diferentes recursos (manipulativos, audiovisuales, tecnológicos, etc. [...]

2016-17
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1215]
2 documentos
2.
8 p, 293.0 KB Innovació i Recerca en Educació Matemàtica [43197] / Font Moll, Vicenç ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La reflexió sobre els processos d'ensenyament i aprenentatge és un element clau per poder introduir innovacions que els millorin en futures implementacions. Cal doncs disposar d'eines per a una planificació, gestió i millora dels processos d'instrucció, en particular és important conèixer el paper de diferents recursos (manipulatius, audiovisuals, tecnològics, etc. [...]
2014-15
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1215]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.