Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 24 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.02 segundos. 
1.
10 p, 437.9 KB La transició de l'espai acadèmic al professional en l'àmbit del disseny : construcció d'un dispositiu de diagnosi per a determinar el grau d'ajustament de les competències acadèmiques i les professionals dels egressats del Grau disseny / Massaguer, Lluc (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona)
Estudi de cas a EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona que es formalitza en la construcció d'un sistema de diagnosi que identifiqui el nivell d'ajustament entre les competències acadèmiques impartides en el centre universitari i les competències professionals requerides en l'àmbit professional del disseny gràfic. [...]
Case study EINA Centre Universitari de Disseny i Art, that is formalized on the construction of a system of diagnosis that identifies the level of adjustment between the implemented academic competences of the University and the required professional competences, in demand within the graphic design sector. [...]

2016
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 3 (2016)  
2.
4 p, 161.7 KB L'aportació de Jordi Domènech a la formació continuada del professorat / Manresa Potrony, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Oliveras Prat, Begonya (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Santacruz Parrilla, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació)
En l'article s'exposa la perspectiva que té l'ICE de la UAB de Jordi Domènech com a formador de professorat, a partir de l'experiència de col·laboració viscuda i del repàs dels cursos que hi va impartir. [...]
The article presents the UAB ICE's perspective on Jordi Domènech as a teacher trainer. It draws from his collaborative experiences and a comprehensive review of the courses he conducted. This reflection highlights the distinctive features of his training methodologies and his identity as a trainer, showcasing his commitment to staying abreast of the latest trends in education and addressing the current needs of the education system.
En el artículo se expone la perspectiva que tiene el ICE de la UAB de Jordi Domènech como formador de profesorado, a partir de la experiencia de colaboración vivida y del repaso de los cursos que impartió. [...]

2024 - 10.5565/rev/ciencies.507
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 36-39 (Articles)  
3.
5 p, 897.3 KB The A-B-C of The Teaching and Learning of the Middle Level Cycle "Pharmacy and Parapharmacy Technician" in Vocational Education / Cladera Bohigas, Tònia (APAC (Associació de Professors d'Anglès de Catalunya))
The author briefly describes the main purpose of this certificate course, one of the options in vocational training offered by the public education system in Spain. It then gives details about the pedagogical approaches currently being applied in this course as well as the role of language in class and the benefits of using a foreign language instead of the students' L1. [...]
L'autora descriu breument l'objectiu d'aquest cicle d'educació secundària postobligatòria i detalla la metodologia actual, el rol de la llengua i els beneficis d'usar una llengua estrangera. També ofereix exemples de projectes, activitats educatives de qualitat i tècniques que poden ser útils a altres professors de Formació Professional.
La autora describe brevemente el objetivo de este ciclo de educación secundaria post-obligatoria y detalla la metodología actual, el rol de la lengua y los beneficios de usar una lengua extranjera. [...]

2022 - 10.5565/rev/clil.50
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 5 Núm. 1 (2022) , p. 69-73 (L'A-B-C de l'aprenentatge de continguts en contextos AICLE)  
4.
15 p, 244.6 KB Aprendizaje-servicio y desarrollo cívico-social en titulaciones universitarias del ámbito educativo : preparando al alumnado para la práctica de una educación inclusiva / Mella-Núñez, Ígor (Universidade de Santiago de Compostela) ; Quiroga-Carrillo, Anaïs (Universidade de Santiago de Compostela) ; Crespo Comesaña, Julia (Universidade de Santiago de Compostela)
En esta investigación se analiza el potencial que tiene la metodología del aprendizajeservicio (ApS) para desarrollar competencias de carácter cívico-social vinculadas con el ejercicio de una práctica inclusiva en futuros profesionales de la educación. [...]
En aquesta recerca s'hi analitza el potencial que té la metodologia de l'aprenentatge-servei (ApS) per desenvolupar competències de caràcter civicosocial vinculades amb l'exercici d'una pràctica inclusiva en futurs professionals de l'educació. [...]
This research analyzes the potential of service-learning (SL) methodology to develop civic and social competences related to the development of inclusive practice in future educational professionals. [...]

2021 - 10.5565/rev/educar.1241
Educar, Vol. 57 Núm. 2 (2021) , p. 363-377 (Monográfico)  
5.
494 p, 12.1 MB Concepciones y creencias de estudiantes de la carrera de educación parvularia en torno a las competencias profesionales / Bertoglio Salazar, Marcela ; Navío Gámez, Antonio, dir.
La present recerca s'ha plantejat, principalment, sobre el propòsit d'analitzar les concepcions i creences al voltant de les competències professionals que posseeixen estudiants que cursen la carrera d'educació infantil impartida en una universitat xilena. [...]
La presente investigación, se ha planteado principalmente, sobre la meta de analizar las concepciones y creencias en torno a las competencias profesionales que poseen estudiantes que cursan la carrera de educación parvularia impartida en una universidad chilena. [...]
The investigation presented proposes the main goal of analyzing the ideas and beliefs related to the professional skills as seen in the students that are studying the program of pre-school education in a Chilean university. [...]

2021  
6.
22 p, 564.3 KB Qui decideix sobre la música a l'escola? : investigant l'equilibri entre perfils professionals i projectes escolars / Sambola Figueras, Anna Maria ; Casals Ibañez, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
El present article té per objectiu reflexionar sobre la importància de la figura del professorat de mú-sica a l'hora de configurar la seva assignatura respecte al que s'indica en el projecte educatiu de centre dins de l'etapa d'educació primària. [...]
El presente artículo tiene como objetivo reflexionar sobre la importancia de la figura del maestro de música en cuanto a laconfiguración de su asignatura respecto a lo que se indica en el proyecto educa-tivo de centro en la etapa de educación primaria. [...]
Le présent article a pour objectif d'engager une réflexion sur l'importance de la figure des profes-seurs de musique pour la configuration de cette matière par rapport aux indications figurant dans le projet éducatif d'enseignement primaire de l'établissement. [...]
This article reflects on the figure of the music teacher in the design of the school subject music education and as part of primary education mission statements and plans. In this qualitative case study of Joan Juncadella school in Barcelona, the data was collected through a literature review and interviews and observations of music classes and classes in other subjects, during the course of one school year. [...]

2020
Temps d'educació, Núm. 58 (2020) , p. 137-158  
7.
18 p, 166.3 KB La formación en periodismo de datos en España : radiografía de la oferta académica universitaria / Saavedra Llamas, Marta (Universidad Antonio de Nebrija) ; Herrero de la Fuente, Mercedes (Universidad Antonio de Nebrija) ; Castillo Lozano, Eduardo (Universidad Antonio de Nebrija)
Dentro de un ecosistema mediático cambiante, el periodismo de datos se alza como una de las especializaciones más interesantes para proporcionar a los usuarios información de calidad y como instrumento esencial para combatir esa amenaza para las sociedades democráticas que hoy representan las noticias falsas. [...]
Within a changing media ecosystem, data journalism stands out as one of the most interesting specializations to provide users with quality information and an essential instrument to combat the harmful effects of fake news in democratic societies. [...]
Dins d'un ecosistema mediàtic canviant, el periodisme de dades s'alça com una de les especialitzacions més interessants per proporcionar als usuaris informació de qualitat i com a instrument essencial per combatre aquesta amenaça per a les societats democràtiques que avui representen les notícies falses. [...]

2020 - 10.5565/rev/analisi.3283
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 62 (Juny 2020) , p. 93-109 (Articles)
2 documentos
8.
16 p, 163.4 KB Radiografía del periodismo de datos en las facultades de Comunicación españolas : innovando los estudios de grado en Periodismo / Flores, Jesús (Universidad Complutense de Madrid. Internet Media Lab) ; López-López, Pilar José (Universidad Complutense de Madrid. Internet Media Lab)
La evolución del periodismo y los medios hace que cada vez más el conocimiento en profundidad de herramientas informáticas sea una necesidad apremiante para los periodistas del siglo XXI. Para ello, es necesario analizar, debatir y consensuar qué tipo de formación tecnológica básica es necesaria para poder realizar un periodismo de calidad. [...]
Due to the rapid evolution of journalism and the media, in-depth knowledge of computer tools has become an increasingly pressing need for 21st-century journalists. In this regard, it is necessary to analyze, discuss and reach a consensus on the basic technological training needed to perform quality journalism. [...]
L'evolució del periodisme i els mitjans fa que cada vegada més el coneixement en profunditat d'eines informàtiques sigui una necessitat urgent per als periodistes del segle XXI. Per això cal analitzar, debatre i consensuar quin tipus de formació tecnològica bàsica és necessària per poder realitzar un periodisme de qualitat. [...]

2020 - 10.5565/rev/analisi.3273
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 62 (Juny 2020) , p. 77-92 (Articles)
2 documentos
9.
280 p, 1.0 MB Construcció d'un dispositiu de diagnosi per determinar l'ajustament entre les competències acadèmiques i les professionals dels titulats del grau de disseny / Massaguer, Lluc ; Tejada Fernández, José, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Els canvis en el perfil dels professionals i en el de les empreses, així com el contacte entre tots dos, empeny, en l'actualitat, a traçar línies i fer valoracions del que presenta el futur, tant en l'àmbit formatiu com en el professional. [...]
Los cambios en el perfil de los profesionales y en el de las empresas, así como el contacto entre ambos, empuja, en la actualidad, a trazar líneas y hacer valoraciones de lo que presenta el futuro, tanto en el ámbito formativo como en el profesional. [...]
Changes in the profiles of professionals and of businesses, and the contact between the two, now calls for the need to mark out lines and offer evaluations of what the future holds, both in terms of education and professionally. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
10.
10 p, 1.1 MB Relació entre les competències acadèmiques i les professionals en el perfil de dissenyador/a gràfic/a / Massaguer, Lluc (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona)
Estudi de cas a EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona que es formalitza en la construcció d'un sistema de diagnosi que identifiqui el nivell d'ajustament entre les competències acadèmiques impartides en el centre universitari i les competències professionals requerides en l'àmbit professional del disseny gràfic. [...]
Case study EINA Centre Universitari de Disseny i Art, that is formalized on the construction of a system of diagnosis that identifies the level of adjustment between the implemented academic competences of the University and the required professional competences, in demand within the graphic design sector. [...]

2017 - 10.5565/rev/grafica.86
Grafica, Vol. 5 Núm. 10 (2017) , p. 95-103 (Investigación)  

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 24 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.