Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 2 registros  La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
1.
109 p, 7.7 MB Biblia de la Webserie "A VECES LA CAGAS" / Carmona Vázquez, Lucía ; Suárez Baldris, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bíblia audiovisual de websèrie de ficció de 6 capítols d'entre 7 i 10 minuts de durada. Des d'un punt de vista que barreja elements còmics i dramàtics, aquesta sèrie semi-autobiogràfica explica la història d'entrada a l'edat adulta de l'Andrea, una estudiant de màrqueting que odia la seva vida i decideix deixar la carrera a punt de graduar-se per tal de seguir la seva passió, l'escriptura.
Project dossier of a Fiction webseries consisting of 6 episodes of 7 to 10 minutes of duration. From a view point that mixes both comedy and drama elements, this semi autobiographical show tells the coming-of-age story of Andrea, a Marketing Bachelor's student that hates her life and decides to quit her degree when she's about to graduate and follow her true passion, writing.

2017
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
17 p, 193.9 KB Actuar per parlar : la dramatització com a instrument didàctic per a l'adquisició lingüística i la formació literària / Luengo Bravo, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona)
La dramatització és un instrument que pot promoure l'adquisició lingüística i la formació literària de l'alumnat nouvingut a les aules d'acollida del nostre país. Els jocs dramàtics, a més de ser instruments eficaços per superar bloquejos expressius i promoure que l'alumnat es llenci a parlar, constitueixen un marc comunicatiu en el que utilitzar el català de forma significativa. [...]
La dramatización es un instrumento que puede promover la adquisición lingüística y la formación literaria del alumnado recién llegado a las aulas de acogida. Los juegos dramáticos, además de ser instrumentos eficaces para superar bloqueos expresivos y promover que el alumnado se lance a hablar, constituyen un marco comunicativo en el que utilizar la lengua de forma significativa. [...]
Drama is a tool that can promote language acquisition and literary training to newcomer students in the reception classes. Dramatic play, besides being an effective instrument to overcome expressive blockages and to encourage students to speak, constitutes a communicative framework in which to use language significantly. [...]

2011 - 10.5565/rev/jtl3.319
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 4, Núm. 1 (2011) , p. 39-55  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.