Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 115 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
1.
152 p, 27.5 MB L'estratègia comunicativa dels partits d'extrema dreta a Espanya : el cas de Vox / Vidal Través, Carla ; Monclús Blanco, Belén, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una nova extrema dreta populista a ha anat guanyant poder a Europa en un auge electoral sense precedents en els últims 20 anys. El present treball pretén analitzar l'estratègia comunicativa dels partits populistes d'extrema dreta, centrant-se en el cas de Espanya i específicament en el partit de Vox. [...]
Una nueva extrema derecha populista ha ido ganando poder en Europa en un auge electoral sin precedentes en los últimos 20 años. El trabajo pretende analizar la estrategia comunicativa de los partidos populistas de extrema derecha, centrándos en el caso de España i específicamente en el partido de Vox. [...]
A new populist extreme right movement has been gaining power in Europe in an unprecedented electoral boom in the last 20 years. The project aims to analyze the communicative strategy of extreme-right populist parties, focusing on the case of Spain and specifically on the Vox party. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
76 p, 1.3 MB Els discursos del 21D. Anàlisi Crítica del Discurs dels grups polítics catalans sobre els fets del 21 de desembre de 2018. / Galià Rodríguez, Laia ; Giró Martí, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi Crítica del Discurs dels principals actors polítics involucrats en els fets del 21 de desembre de 2018 a Barcelona. El treball estudia l'ús del llenguatge que fa cada grup d'acord als seus interessos polítics.
Análisis Crítica del Discurso de los principales actores políticos involucrados en los hechos del 21 de diciembre de 2018 en Barcelona. El trabajo estudia el uso del lenguaje que hace cada grupo de acuerdo con sus intereses políticos.
Critical Discourse Analysis of the main political actors involved in the facts occurred the 21st December 2018 in Barcelona. The paper studies the use of language of each group according to their political interests.

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documentos
3.
Més enllà del Sénia. Partits polìtics catalans i valencianisme fusterià: evolució dels vincles (1980-2017) / Marco Palau, Francesc, 1989- autor. ; Culla, Joan B. (Joan Baptista) supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània.
Les relacions entre els partits polítics catalans amb consciència nacional i els partits polítics del valencianisme fusterià han estat canviants al llarg del període 1980 – 2017. Aquesta recerca exposa quins han estat aquests vincles i analitza com i per què han anat evolucionant des dels anys vuitanta fins a l'actualitat. [...]
The relations between the Catalan political parties with national conscience and the political parties of the Fusterian Valencianism have been changing throughout the period 1980 - 2017. This research describes these links and analyses how and why they have evolved since the eighties until nowadays. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
4.
183 p, 6.3 MB Anàlisi de la comunicació política a Instagram durant la campanya electoral de les eleccions del 21D per part dels líders candidats a governar amb major representació al Parlament de Catalunya / Puig Piqué, Clara ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau és un estudi sobre la utilització d'Instagram que van fer els líders polítics dels partits majoritaris a Catalunya durant la campanya electoral de les eleccions del 21 de desembre del 2017, mitjançant una anàlisi qualitatiu i quantitatiu amb l'objectiu de conèixer quin ús fan amb els seus perfils i amb els seus posts, la finalitat i les intencions de la seva comunicació, així com conèixer el feedback i les interaccions amb els seus seguidors.
Este Trabajo de Fin de Grado es un estudio sobre la utilización de Instagram que hicieron los líderes políticos de los partidos mayoritarios en Cataluña durante la campaña electoral de las elecciones del 21 de diciembre de 2017, mediante un análisis cualitativo y cuantitativo con el objetivo de conocer qué uso hacen con sus perfiles y con sus posts, la finalidad y las intenciones de su comunicación, así como también el feedback y las interacciones con sus seguidores.
This Final Year Project is a study on the use of Instagram by the political leaders of the major parties in Catalonia during the political campaign of the elections held on December 21th, 2017. The main objective of this study is to understand the way they use their profiles and the purpose and intentions behind their posts, as well as evaluate the feedback and interactions with their followers through a qualitative and quantitative analysis.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
67 p, 12.7 MB La CUP, un nou model de comunicació política / Malé Bas, Queralt ; Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball "La CUP, un nou de model de comunicació política" pretén estudiar el model de comunicació política alternatiu que planteja la Candidatura d'Unitat Popular (CUP). A partir de l'anàlisi de l'estratègia comunicativa que van realitzar els partits polítics per la campanya de les eleccions del 21D es pretén corroborar si s'ha creat un nou model o si la CUP segueix els paràmetres tradicionals dels models de comunicació política.
El trabajo "La CUP, un nuevo de modelo de comunicación política" pretende estudiar el modelo de comunicación política alternativo que plantea la Candidatura de Unidad Popular (CUP). A partir del análisis de la estrategia comunicativa que realizaron los partidos políticos en la campaña de las elecciones del 21D se pretende corroborar si se ha creado un nuevo modelo o si la CUP sigue los parámetros tradicionales de los modelos de comunicación política.
The projecte "The CUP, a new model of political communication" aims to study the alternative political communication model proposed by the Candidatura d'Unitat Popular (CUP). Based on the analysis of the communicative strategy carried out by the political parties in the campaign of the 21D elections, is is aims to corroborate if a new model has been created or if the CUP follows the traditional parameters of the models of political communication.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
91 p, 7.0 MB Les noves maneres de comunicar en política a Catalunya : les eleccions del 21D / Arderiu Reñé, Lídia ; Crusafon Baqués, Carmina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball presenta com les xarxes socials han canviat la manera de comunicar que tenen els partits polítics, sobretot durant una campanya electoral. Per fer-ho, s'han estudiat quines són les xarxes socials i l'ecosistema dels mitjans catalans en el 2018. [...]
Este trabajo presenta cómo las redes sociales han cambiado la manera de comunicar que tienen los partidos políticos, sobretodo durante una campaña electoral. Para hacerlo, se han estudiado cuáles son las redes sociales y el ecosistema de los medios catalanes durante el 2018. [...]
This essay shows how social networks have changed the way that political parties communicate, especially during the election campaign. To give some context, it describes the media ecosystem in Catalonia in 2018. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
30 p, 559.2 KB La representación política de las personas de origen inmigrante en España e Italia / Vintila, Daniela (Université de Liège. Centre d'Études de l'Ethnicité et des Migrations (CEDEM)) ; Morales, Laura (Sciences Po, Centre d'études européennes et de politique comparée (CEE))
En los últimos veinte años, las sociedades de España e Italia han experimentado un cambio demográfico muy notable debido a flujos migratorios de alta intensidad. Desde principios de la década de 1990, la población extranjera se multiplicó por cinco en ambos países y en 2010 alcanzó el 12 y el 6 por ciento, respectivamente, del conjunto poblacional (INE, 2015; ISTAT, 2015). [...]
In the 1990s and the 2000s, Spain and Italy experienced a considerable growth in immigration. In just two decades, the foreign population has multiplied more than fivefold in both countries and by 2010 accounted for 12 and 6 per cent of the total population, respectively (INE, 2015; ISTAT, 2015). [...]
En els últims vint anys, les societats d'Espanya i Itàlia han experimentat un canvi demogràfic molt notable a causa de fluxos migratoris d'alta intensitat. Des de principis de la dècada de 1990, la població estrangera es va multiplicar per cinc en tots dos països i el 2010 va assolir el 12 i el 6 per cent, respectivament, del conjunt poblacional (INE, 2015; ISTAT, 2015). [...]

2018 - 10.5565/rev/papers.2505
Papers : revista de sociologia, Vol. 103 Núm. 4 (octubre-desembre 2018) , p. 521-550 (Artículos de monográfico)  
8.
13 p, 91.3 KB Responsabilidad jurídica y política de los partidos en España / García Arán, Mercedes (Universitat Autónoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Botella Corral, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
Los partidos políticos, pese a adoptar la forma de asociaciones privadas, desempeñan una función claramente pública como instrumento constitucional de la participación política, lo que les exige un especial compromiso con el respeto al interés social general, además de someter su actividad económico-financiera al control del Tribunal de Cuentas. [...]
2018  
9.
199 p, 1.5 MB Party cues and citizens' attitudes toward the European Union : PDH Thesis in political science / Pannico, Roberto, autor. ; Anduiza Perea, Eva, supervisor acadèmic. ; Muñoz Mendoza, Jordi, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic.
El objetivo de esta investigación es analizar la influencia de los partidos políticos en las actitudes de los ciudadanos hacia la Unión Europea. La atención se centra en un proceso de "cueing": los ciudadanos perciben la Unión Europea como un sistema político distante y complejo y carecen de la información relevante para construir opiniones propias sobre el proceso de integración. [...]
The aim of this research is to analyse the influence that political parties have on citizens' attitudes toward the European Union. The focus is on a cueing process: citizens perceive the European Union as a distant and complex political system and lack the relevant information for constructing autonomous opinions about the integration process; for this reason, voters use party positions as shortcuts to develop preferences about EU issues. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
10.
46 p, 873.8 KB El relat dels Comuns : les campanyes d'En Comú Podem, primera pedra d'una nova identiat política / Ribas Vilanova, Jaume ; Guimerà Orts, Josep Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball pretén estudiar com s'ha creat un nou discurs polític a Catalunya. S'han analitzat les campanyes d'En Comú Podem per a les eleccions generals espanyoles del 20 de desembre de 2015 i el 26 de juny de 2016 a través dels propis documents interns de la candidatura, articles de premsa, conferències i entrevistes. [...]
El trabajo pretende estudiar como se ha creado un nuevo discurso político en Cataluña. Se han analizado las campañas de En Comú Podem para las elecciones generales españolas del 20 de diciembre de 2015 y el 26 de junio de 2016 a través de los propios documentos internos de la candidatura, artículos de prensa, conferencias y entrevistas. [...]
The work aims to study how a new political discourse has emerged in Catalonia. There have been analysed the campaigns fort the Spanish general election of the 20th of December 2015 and 26th of June 2016 of the coalition En Comú Podem through its own internal documents, press articles, conferences and interviews. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 115 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.