Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 39 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
1.
15 p, 405.9 KB Crèixer sans i forts en_línia : la lectura en pantalla a les aules de primària / Aliagas, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
La societat de la informació en què els nostres alumnes viuen reclama noves necessitats de formació en alfabetització digital. Avui dia, llegir en línia ha esdevingut una activitat més complexa i variada que llegir en paper perquè, tot i que sigui més fàcil accedir a la informació, és força més difícil saber-li donar significat (Cassany, 2006). [...]
Barcelona : Fundació Bofill, 2013
Com crear un ambient lector a l'escola?, 2013, p. 17-31  
2.
10 p, 368.6 KB Percepció de vocals catalanes per part d'anglòfons : Similitud interlingüística i conseqüències per l'aprenentatge / Cebrian, Juli (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Aquest estudi investiga la proximitat perceptiva entre les vocals de l'anglès britànic i el català amb l'objectiu d'establir el grau de similitud entre les categories fonètiques d'ambdues llengües i preveure les dificultats d'aprenentatge. [...]
Barcelona : Editorial Graó, 2019 (Anàlisis i Estudis ; 2)
Eines per a l'aprenentatge del català com a L2 i LE  
3.
36 p, 1.7 MB La intermediació lingüística per part de menors a Catalunya : panoràmica general, reflexions i propostes. Els resultats dels projecte ILM i EYLBID / Vargas-Urpi, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arumí Ribas, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona)
Els infants i adolescents tenen un paper molt important en els processos migratoris. Gràcies a l'escolarització i la immersió lingüística a la nova societat aprenen la llengua o llengües oficials del nou país de manera més ràpida que els seus progenitors. [...]
2022
Joves intèrprets: la intermediació lingüística com a eina d'inclusió en la diversitat. Barcelona, : 2022  
4.
41 p, 218.8 KB La prevención de las relaciones abusivas y violentas entre jóvenes / Sánchez Moy, Leticia
Bellaterra Institut de Ciències Polítiques 2014
Relacions de gènere entre joves i adolescents. Com intervenir quan hi ha violència?, 2014, p. 52-92  
5.
15 p, 150.1 KB Apunts conclusius : com ens situem davant la violència de gènere en adolescents i joves / Freixanet Mateo, Maria
Barcelona : Institut de Ciències Polítiques, 2014
Relacions de gènere entre joves i adolescents. Com intervenir quan hi ha violència?, 2014, p. 210-223  
6.
54 p, 244.2 KB La intervenció en cas de relacions abusives i violentes entre joves / Mela Morcillo, Rosa
Barcelona : Institut de Ciències Polítiques, 2014
Relacions de gènere entre joves i adolescents. Com intervenir quan hi ha violència?, 2014, p. 156-209  
7.
30 p, 186.5 KB El cos, la sexualitat, la salut, la imatge, la publicitat / Ros i Rahola, Rosa
Barcelona : Institut de Ciències Polítiques, 2014
Relacions de gènere entre joves i adolescents. Com intervenir quan hi ha violència?, 2014, p. 126-155  
8.
33 p, 199.8 KB El món virtual : amor, control i violències 2.0 / Aleman Calatayud, Miriam ; Barrientos Carrasco, Sara ; Jiménez Pérez, Edurne
Barcelona : Institut de Ciències Polítiques, 2014
Relacions de gènere entre joves i adolescents. Com intervenir quan hi ha violència?, 2014, p. 93-125  
9.
18 p, 119.0 KB Las relaciones amorosas y el papel de la violencia en las relaciones entre adolescentes / Horno Goicoechea, Pepa
Barcelona : Institut de Ciències Polítiques, 2014
Relacions de gènere entre joves i adolescents. Com intervenir quan hi ha violència?, 2014, p. 34-51  
10.
15 p, 109.9 KB Nota introductòria : el gènere i la identitat adolescent / Sanchis Caudet, Rosa María
Barcelona : Institut de Ciències Polítiques, 2014
Relacions de gènere entre joves i adolescents. Com intervenir quan hi ha violència?, 2014, p. 19-33  

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 39 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.