Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 2 registros  La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
1.
8 p, 113.9 KB Consumo de TIC y Subjetividades Emergentes : ¿Problemas nuevos? / Gil-Juárez, Adriana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Vall-llovera, Montse (Universitat Oberta de Catalunya) ; Feliu i Samuel-Lajeunesse, Joel (Universitat Autònoma de Barcelona.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca d'Estudis Socials en Ciència i Tecnologia - GESCIT
En este artículo proponemos una re-lectura e interpretación de los procesos de subjetivación subyacentes a las formas de relación, construcción de identidad y socialización, con el objetivo de desproblematizar las relaciones de las personas con las TIC y entre las personas a través de las TIC. [...]
In this article we propose a re-reading and a re-interpretation of subjectivation processes which underlie the forms of relationship, identity construction and socialization. Our main goal is to unproblematize the relationships between people and ICT and between people through ICT. [...]

2010 - 10.5093/in2010v19n1a4
Psychosocial Intervention, Vol. 19 Núm. 1 (2010) , p. 19-26  
2.
10 p, 224.1 KB Evaluation of a parenting training program, "limits", in a juvenile justice service : Results and challenges / Martínez, Marius, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sabaté Tomàs, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona)
The aim of the study is to evaluate the results of "Limits", a parenting training program which was implemented in a juvenile justice service by professionals from the Department of Justice. A controlled before and after design was undertaken to measure the effects of the program on the use of parental practices and parents' perception of self-efficacy. [...]
2019 - 10.5093/pi2018a14
Psychosocial Intervention, Vol. 28 Núm. 1 (2019) , p. 1-10  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.