Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 2,060 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
1.
47 p, 2.6 MB Acquisition of complex syllabic onsets in Catalan children / Ninyerola Barea, Duna ; Bonet, Eulàlia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gavarró Algueró, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana
The acquisition of complex onsets in word-initial position has been an area of interest in the field of phonological acquisition. The aim of this MA thesis is to offer an account of word-initial complex onset production in Catalan children, based on the work by Jongstra (2003) for Dutch framed within Optimality Theory. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023  
2.
711 p, 5.6 MB El Teatre Comunitari a l'Estat Espanyol / Delgado Mata, Eugenia ; Fàbrega, Jordi, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana
Recorregut teòric per les més de 25 propostes de nomenclatura que acompanyen la pràctica teatral comunitària de 37 artistes, 38 col·lectius i 53 projectes fins arribar a dibuixar un mapa i una definició: El Teatre Comunitari és una forma teatral realitzada per o per a una comunitat ben delimitada, amb un objectiu principal que és l'experiència escènica compartida, i que a més a més, assoleix altres objectius relacionats amb la idiosincràsia de la comunitat que hi participa.
2012  
3.
107 p, 5.4 MB Incidència de la població de gavines a la ciutat de Barcelona : problemàtica i proposta de programa de control / Bouso Castillo, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Mitjançant aquest estudi es pretén conèixer quina és la situació de la problemàtica originada per les gavines a la ciutat de Barcelona per poder establir, a partir d'aquí, un programa de control de gavians que serveixi per a solventar o, si més no, minimitzar els efectes no desitjats produïts per aquestes aus.
2000  
4.
61 p, 1.1 MB Co-learning : the effect of group size on the effectiveness and benefits of group work / Caparrós Rodríguez, Rosalia ; Dooly Owenby, Melinda, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
While there is a large body of research which supports the notion that group work facilitates language development, less research exists on the possible hampering effect that group work size might have on student learning. [...]
Tot i haver un ampli ventall de recerca que dona suport a la noció que el treball en grup facilita l'aprenentatge de llengües, hi ha menys recerca sobre el possible efecte advers que el nombre d'integrants d'un grup de treball pot suposar per a la formació de l'alumne. [...]
Si bien existe una gran cantidad de investigaciones que respaldan la noción que el trabajo en grupo facilita el desarrollo del lenguaje, existen menos evidencias científicas sobre el posible efecto obstaculizador que el tamaño del grupo de trabajo puede suponer para el aprendizaje de los alumnos. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]  
5.
68 p, 606.4 KB The Effectiveness of Providing EFL Students with Language Support as a Scaffolding Resource when Writing a Text / Cufí Pericot, Miquel ; Dooly Owenby, Melinda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The purpose of this study is to prove the usefulness of providing 4th ESO EFL students with language support when writing a text, as a scaffolding resource. This writing support consists of explicit instruction and examples of structures and connectors to organise their composition, so as to facilitate the task of writing in English. [...]
El objetivo de este estudio es demostrar la eficacia de proporcionar un apoyo lingüístico para escribir un texto, como recurso de andamiaje (scaffolding), a alumnado estudiante de inglés como lengua extranjera de 4º de ESO. [...]
L'objectiu d'aquest estudi és demostrar l'eficàcia de proporcionar un suport lingüístic per tal d'escriure un text, com a recurs d'andamiatge (scaffolding), a alumnat estudiant d'anglès com a llengua estrangera de 4t d'ESO. [...]

2021
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]  
6.
54 p, 895.6 KB Spatial variability in the soil macroinvertebrate food web of an agroecosystem : a stable isotope analysis / Hernández-Castellano, Carlos ; Piñol, Josep, dir. ; Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals
Although trophic structure and feeding preferences of soil macroinvertebrates can change among habitats, the extent to which food web structure varies within ecosystems is unknown. In this work we aimed to assess changes in food web structure in an agroecosystem using an experiment setting in which plant and macroinvertebrate community composition and stable isotopes (δ13C and δ15N) of soil, plants and macroinvertebrates were analyzed at increasing distances from trees within a citrus grove and in an adjacent abandoned field. [...]
2015
2 documentos
7.
34 p, 2.4 MB Conocimiento de futuros profesores de primaria sobre el uso de la lengua para la enseñanza de Matemáticas. Estudio con la relación área-volumen / Caro Villar, Abigail ; Planas Raig, Núria, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta recerca en educació presenta un estudi sobre aspectes didàctics, matemàtics i lingüístics del coneixement d'un d'estudiants per professor d'educació primària. Mitjançant dades de respostes a un qüestionari individual, s'analitzen els aspectes esmentats utilitzant mètodes deductius d'anàlisi qualitativa del contingut. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, setembre 2020  
8.
55 p, 1.1 MB Subject-Verb Agreement Comprehension in Child Catalan / Sánchez Tarjuelo, Maria ; Gavarró Algueró, Anna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The present study aims to provide evidence for early subject-verb agreement in Catalanspeaking children through a picture selection task. It follows a series of studies previously developed in the field where asymmetries between production and comprehension on agreement were found (Johnson et al. [...]
Setembre 2020  
9.
111 p, 3.4 MB Factors contributing to the subjective professional wellbeing of Content and Language Integrated Learning (CLIL) teachers in Catalonia / Lovtskaya, Anastasia ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This dissertation offers an exploratory qualitative study of professional subjective wellbeing (SWB) of Content and Language Integrated Learning (CLIL) teachers in Catalonia, working in primary and secondary education. [...]
Este trabajo final de master ofrece un estudio cualitativo exploratorio del bienestar subjetivo profesional (SWB) de los docentes de educación primaria y secundaria que utilizan el enfoque de aprendizaje integrado de contenido y lenguaje (AICLE) en Cataluña. [...]

2020  
10.
42 p, 1.2 MB Hipoteca multidivisa : dictamen jurídic / Guix i Santandreu, Arnau ; González Calvet, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
2017  

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 2,060 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.