Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 113 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
1.
19 p, 294.0 KB Televisió pública als Estats Units : la PBS com a alternativa a les cadenes comercials / Martori, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona)
La PBS (Public Broadcasting Service) està formada per un gran nombre d'emissores locals que operen al llarg del territori. Aquests prestadors han estat un contrapoder a la televisió comercial, per resoldre l'escletxa existent entre el sistema mediàtic i les necessitats d'una societat democràtica. [...]
PBS (Public Broadcasting Service) is formed by a huge number of local stations, which are an alternative to commercial broadcasters. These channels have been an alternative power to commercial television to solve the gap between the media system and the needs of a democratic society. [...]

2015
Comunicació (Barcelona), Vol. 32, núm. 2 (2015) , p. 9-27  
2.
24 p, 609.3 KB Estudi amb la tecnologia de l'eye tracking de l'atenció visual dispensada a la publicitat gràfica no comercial : 'Vine a donar sang' / Astals Serés, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
L'objectiu de la publicitat gràfica és captar i controlar l'atenció visual del subjecte. L'atenció pot ser controlada per factors exògens (característiques de l'estímul) i per factors endògens (característiques de l'observador en relació amb l'estímul). [...]
The objective of graphic advertising is to capture and to control the visual attention of the subject. Attention can be controlled by exogenous factors (characteristics of the stimulus) and by endogenous factors (characteristics of the observer in relation to the stimulus). [...]

2017 - 10.2436/20.3008.01.158
Comunicació (Barcelona), Vol. 34, Num. 2 (Nov 2017) , p. 9-32  
3.
22 p, 986.4 KB Las redes sociales y las aplicaciones móviles en las estrategias de transformación digital de los medios de servicio público europeos / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Saavedra, Carlos Alberto, (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Murciano, Marcial (Universitat Autònoma de Barcelona)
Los medios de servicio público europeos han acometido en pocos años un proceso acelerado y diverso de expansión en redes sociales y de desarrollo de aplicaciones móviles. De esta manera, intentan sintonizar con las nuevas pautas de consumo a través de una oferta transversal de sus contenidos accesibles desde múltiples terminales digitales. [...]
Els mitjans de servei públic europeus han començat, en pocs anys, un procés accelerat i divers d'expansió en xarxes socials i de desenvolupament d'aplicacions mòbils. D'aquesta manera, intenten sintonitzar amb les noves pautes de consum a través d'una oferta transversal dels seus continguts accessibles des de múltiples terminals digitals. [...]
In the course of a few short years, the European public service media have undertaken an accelerated and diverse process of expansion in social networks and of development of mobile applications. In this way, they seek to tune into the new consumption patterns through a transversal offering of content accessible from many digital devices. [...]

2020 - 10.2436/20.3008.01.195
Comunicació (Barcelona), Vol. 37 Núm. 2 (Noviembre 2020) , p. 33-54  
4.
19 p, 313.5 KB La política estatal de recompenses als investigadors en comunicació : breu anàlisi crítica / Soriano Clemente, Jaume, 1965- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
la sociologia de la ciència mertoniana ja va establir que les recompenses que reben els investigadors pel seu treball influeix en les pràctiques i en la producció científica, la qual cosa evidencia la importància de les polítiques que s'hi apliquen. [...]
The mertonian sociology of science already proved that rewards received by researchers for their investigations have an influence in their scientific outputs and practices, which shows how important the policies relating to this topic are. [...]

2017 - 10.2436/20.3008.01.159
Comunicació (Barcelona), Vol. 34 Núm. 2 (2017) , p. 33-51  
5.
20 p, 417.7 KB La batalla del Born : relat polític i estratègies de posició ideològica a Twitter / Coromina, Òscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Casacuberta, David, 1967- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia) ; Giménez i Renom, Ignasi
La nostra recerca pren com a cas d'estudi la figura de l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, i, més concretament, la polèmica generada al voltant de l'exposició «Franco, Victòria, República. Impunitat i espai urbà», celebrada l'octubre de 2016 al Born Centre de Cultura i Memòria. [...]
Our research takes as a case study the figure of Barcelona's mayor, Ada Colau, and specifically the controversy over the exhibition "Franco, Victory, Republic. Impunity and Urban Space" held in October 2016 at El Born Center for Culture and Memory. [...]

2018 - 10.2436/20.3008.01.171
Comunicació (Barcelona), Vol. 35 Núm. 2 (2018) , p. 25-44  
6.
14 p, 92.3 KB Els organismes reguladors de l'audiovisual als Estats Units, el Regne Unit, Alemanya i França. Anàlisi comparativa / Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest article es basa en el treball de recerca de doctorat de l'autora: CIVIL I SERRA, Marta (2002): 'Els organismes reguladors de l'audiovisual a Estats Units, Regne Unit, Alemanya i França: Aportacions al debat sobre la creació d'una autoritat audiovisual a l'Estat espanyol', defensat al Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) el 17 de setembre de 2002, sota la direcció de Bernat López, Universitat Rovira i Virgili (URV), i amb la tutoria de Maria Corominas i Piulats.
2003
Comunicació (Barcelona), Núm. 18 (desembre 2003) , p. 117-130  
7.
24 p, 2.7 MB El valor del fotoperiodisme compromès en un món globalitzat. Mostra de catorze reportatges de denúncia publicats al 'Magazine' (1997-2005) / Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Manresa, Kim
El text d'aquest article es basa en la comunicació que els autors van presentar al Diàleg «Comunicació i diversitat cultural», organitzat per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) en el marc del Fòrum Universal de les Cultures-Barcelona 2004, a la ciutat comtal, el 26 de maig de 2004. [...]
2005
Comunicació (Barcelona), Núm. 20 (desembre 2005) , p. 151-174  
8.
10 p, 49.7 KB Reflexions a l'entorn d'una vella tecnologia : el videotext / Díez Jiménez, Mercè
2003
Comunicació (Barcelona), Num. 18 (desembre 2003) , p. 55-64  
9.
8 p, 1.1 MB La radiomania o la febre dels primers anys / Franquet, Rosa, 1955-
1999
Comunicació (Barcelona), Núm. 1 (Octubre 1999) , p. 25-32  
10.
10 p, 125.3 KB Síntesi : jornades Els mitjans de comunicació al servei de la democràcia: present i futur (Barcelona, 20-21 de febrer de 2014) / Corominas, Maria, 1961- , (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
En l'article se sintetitzen els principals continguts i les qüestions fonamentals tractats a les jornades titulades Els mitjans de comunicació al servei de la democràcia: present i futur que, organitzades per la Societat Catalana de Comunicació, filial de l'Institut d'Estudis Catalans, es van celebrar a Barcelona el 20 i 21 de febrer de 2014. [...]
The article summarises the main content and key themes dealt with in the course of the conference "Media at the service of democracy: present and future". The conference was held in Barcelona on 20-21 February 2014, organised by Societat Catalana de Comunicació of Institut d'Estudis Catalans. [...]

2014 - 10.2436/20.3008.01.122
Comunicació (Barcelona), Vol. 31 Núm. 2 (novembre 2014) , p. 9-18  

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 113 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.