Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 868 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
1.
15 p, 153.2 KB Análisis del pensamiento creativo y niveles de activación del alumno tras una experiencia de gamificación / Parra-González, M.ª Elena (Universidad de Granada) ; Segura-Robles, Adrián (Universidad de Granada) ; Romero-García, Carmen (Universidad Internacional de la Rioja)
Los docentes se enfrentan a retos que necesitan de constante actualización, formación e información, y las tecnologías de la información y la comunicación (TIC) son elementos clave en ese asunto. [...]
Teachers face many challenges that require constant updating, training and information and where information and communications technology (ICT) plays a key role. In virtual learning environments, knowledge and the appropriate use of ICT are very important to ensure effective teaching-learning processes. [...]

2020 - 10.5565/rev/educar.1104
Educar, Vol. 56 Núm. 2 (2020) , p. 475-489 (Temas de investigación)  
2.
8 p, 133.9 KB Didàctica de la Llengua i de la Literatura Catalana i Espanyola [44319] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Duran Rivas, Carme ; Delgado Giron, Rosalia ; Pallarés Monge, Oriol ; Manresa Potrony, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul de didàctica específica és capacitar al futur professor de secundària perquè pugui ensenyar els continguts de les àrees de coneixement de la llengua i la literatura integrant els coneixements disciplinaris i els de didàctica. [...]
El objetivo de este módulo es capacitar al futuro profesorado de secudnaria para que pueda enseñar los contenidos de las áreas de conocimiento disciplinar integrádolos con la didáctica. Incluye los bloques de Enseñanza y aprendizaje de la lengua y la literatura y de Innovación docente e iniciación a la investigación.

2020-21
3 documentos
3.
6 p, 124.6 KB Pràcticum [44309] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; González Monfort, Neus ; Couso Lagaron, Digna Maria ; Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, tot i que el coordinador/a de pràctiques de cada especialitat proporcionarà informació sobre les concrecions del mòdul a cada especialitat. [...]
La estructura del módulo es la misma en todas las especialidades aunque el/la coordinador/a de prácticas de cada especialidad proporcionará información sobre las concreciones del módulo a cada especialidad. [...]

2020-21
3 documentos
4.
7 p, 126.7 KB Treball de Final de Màster [43665] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; González Monfort, Neus ; Couso Lagaron, Digna Maria ; Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat amb el mòdul de pràctiques de cada especialitat. El Treball de Fi de Màster (TFM) és un treball d'indagació a l'aula, d'aprofundiment i reflexió teòrica o de projecte d'innovació concebut com una activitat d'autoformació. [...]
La estructura del módulo es común a todas las especialidades, aunque su contenido y desarrollo se relaciona con el módulo de prácticas de cada especialidad. El Trabajo Final de Máster (TFM) constituye un trabajo de indagación en el aula o de profundización y reflexión teórica, y se concibe como una actividad autoformativa. [...]

2020-21
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [1218]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [937]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [941]
3 documentos
5.
6 p, 126.9 KB Màrqueting Emergent [42227] / López Belbeze, María Pilar ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Lamberti, Giuseppe ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...]
The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies.
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2020-21
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documentos
6.
5 p, 122.1 KB Ètica Animal [43841] / Tafalla González, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El principal objectiu és oferir una visió panoràmica del debat internacional contemporani sobre ètica animal des d'una perspectiva crítica. Analitzarem les principals teories i discutirem conceptes com ara especisme, antropocentrisme, alliberament animal, benestar animal i drets animals. [...]
El principal objetivo es ofrecer una visión panorámica del debate internacional contemporáneo sobre ética animal desde una perspectiva crítica. Analizaremos las principales teorías y discutiremos conceptos como especismo, antropocentrismo, liberación animal, bienestar animal y derechos animales. [...]

2020-21
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1372]
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1429]
3 documentos
7.
4 p, 118.3 KB Automatització de la Traducció [43775] / Piqué Huerta, Ramon ; Sánchez Gijón, María Pilar ; Dalmau González, Marta ; Martín Mor, Adrià ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
L'objectiu principal del mòdul és adquirir els coneixements i les habilitats fonamentals de l'ús de recursos tecnològics, generals i específics, en el procés digitalitzat de la traducció. Els objectius concrets de l'assignatura són: Identificar les fases i tasques en la digitalització del procés de traducció. [...]
El objetivo principal del módulo es adquirir los conocimientos y las habilidades fundamentales del uso de recursos tecnológicos, generales y específicos, en el proceso digitalizado de la traducción. [...]

2020-21
Màster Universitari en Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció [1350]
3 documentos
8.
5 p, 124.9 KB Màrqueting Emergent [43406] / Obis Artal, Maria Teresa ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Navalles Villar, Pere ; Barbeito Veloso, María Luz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2020-21
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documentos
9.
7 p, 129.7 KB Art, Història i Pensament [43005] / Llorens Moreno, Nuria ; Orriols Alsina, Anna ; Solanilla Demestre, Victòria ; Gargante Llanes, Maria ; Castiñeiras Gonzalez, Manuel Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El programa del Mòdul 2 enllaça amb el del Mòdul 1 i constitueix el segon pilar del curs pel que fa a la introducció a la investigació. Pel plantejament de les classes i pels seus continguts específics, el programa d'aquest mòdul té per objecte introduir perspectives noves o originals a l'estudi d'un conjunt de temes de llarg recorregut i naturalesa molt diversa, tant des del punt de vista conceptual com espacial i temporal.
El programa del Módulo 2 enlaza con el del módulo 1 y constituye el segundo pilar del curso en lo que concierne a la introducción a la investigación. Tanto por el planteamiento de las clases como por sus contenidos específicos, el programa de este Módulo persigue introducir perspectivas nuevas y originales en el estudio de un conjunto de temas de largo recorrido y naturaleza diversa, tanto desde el punto de vista conceptual como espacial y temporal.

2020-21
Màster Universitari en Anàlisi i Gestió del Patrimoni Artístic [1173]
3 documentos
10.
5 p, 881.7 KB Detection of West Nile virus lineage 2 in North-Eastern Spain (Catalonia) / Busquets, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca en Sanitat Animal (CReSA-IRTA) ; Laranjo-González, Minerva (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca en Sanitat Animal (CReSA-IRTA)) ; Soler, Mercè (Servei de Prevenció en Salut Animal) ; Nicolás, Olga (Centre de Fauna de Vallcalent) ; Rivas, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca en Sanitat Animal (CReSA-IRTA)) ; Talavera Forcades, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca en Sanitat Animal (CReSA-IRTA)) ; Villalba, Rubén (Ministerio de Agricultura y Pesca, Alimentación y Medio Ambiente (MAPAMA)) ; San Miguel, Elena (Ministerio de Agricultura y Pesca, Alimentación y Medio Ambiente (MAPAMA)) ; Torner, Núria (CIBER Epidemiology and Public Health (CIBERESP)) ; Aranda, Carles (Consell Comarcal del Baix Llobregat) ; Napp, Sebastian (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca en Sanitat Animal (CReSA-IRTA)
In September 2017, West Nile virus () lineage 2 was detected in Catalonia (Northern Spain) in northern goshawks by passive surveillance. The phylogenetic analyses showed that it was related to the Central/Southern European strains, evidencing lineage 2 spread to Western Europe. [...]
2018 - 10.1111/tbed.13086
Transboundary and Emerging Diseases, Vol. 66 (december 2018) , p. 617-621  

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 868 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Vea también: autores con nombres similares
6 Gonzalez, M.
1 Gonzalez, M. A.
1 Gonzalez, M. B.
1 Gonzalez, Mariona
1 Gonzalez, María Razo
2 Gonzalez, Matiana
1 Gonzàlez, Miquel
3 Gonzàlez, Mònica
6 González, M.
1 González, M. B.
1 González, M. L.
1 González, M. Paula
1 González, M.A.
2 González, M.B.
1 González, M.C.
1 González, M.M.
1 González, M.U.
1 González, Macarena
2 González, Manuel
1 González, Manuel,
1 González, Marcos
1 González, Marta
1 González, María
1 González, María Dolores
2 González, María J.
2 González, María José
1 González, María Virginia
1 González, María Ángeles
2 González, Matiana
1 González, Maylén Hermida
1 González, Melinda
8 González, Miguel
1 González, Miguel A.
1 González, Miguel Ángel
2 González, Mireia
1 González, Miriam-Luisa
3 González, Monica
3 González, Montserrat
1 González, Mª José
1 González, Mª Luz
2 González, Mª Pilar
1 González, Mª del Pilar
3 González, Mònica
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.