Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 185 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
1.
90 p, 777.4 KB El estado de la cuestión de los derechos sexuales y reproductivos en Catalunya y su relación con las políticas públicas catalanas / Bodelón, Encarna (Grup de Recerca Antígona (Dret i societat en perspectiva de gènere)) ; Igareda González, Noelia (Grup de Recerca Antígona (Dret i societat en perspectiva de gènere)) ; Grup de Recerca Antígona (Dret i societat en perspectiva de gènere)
Informe jurídico-normativo para entender la adecuación de las políticas públicas catalanas de desarrollo de los derechos sexuales y reproductivos para la implementación de los objetivos de desarrollo sostenible desde una mirada de género y feminista.
Barcelona 2019  
2.
43 p, 564.1 KB L'estat de la qüestió dels drets sexuals i reproductius a Catalunya i la seva relació amb les polítiques públiques catalanes / Bodelón, Encarna (Grup de Recerca Antígona (Dret i societat en perspectiva de gènere)) ; Igareda González, Noelia (Grup de Recerca Antígona (Dret i societat en perspectiva de gènere)) ; Grup de Recerca Antígona (Dret i societat en perspectiva de gènere)
Informe jurídico-normatiu per entendre l'adequació de les polítiques públiques catalanes de desenvolupament dels drets sexuals i reproductius per a la implementació dels objectius de desenvolupament sostenible des d'una mirada de gènere i feminista.
Barcelona 2019  
3.
5 p, 109.3 KB Didàctica de la Geografia i la Historia [44315] / González Monfort, Neus ; Santisteban Fernández, Antoni ; Giner Donaire, Xavier ; Gonzalez Valencia, Gustavo ; Andreu Roses, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Comprendre el conjunt de coneixement adquirits en el Mòdul específic de didàctica de les ciències socials per poder iniciar-se en l'exercici de la docència a l'educació secundària. 2. Aplicar els coneixements didàctics adquirits en el curs i la seva capacitat de resolució de problemes a l'exercici de la docència com a professor/ra de ciències socials en centres i instituts d'educació secundària. [...]
1. Comprender el conjunto de conocimientos adquiridos en el Módulo específico de didáctica de las ciencias sociales para poder iniciarse en el ejercicio de la docencia en la educación secundaria. [...]

2020-21
3 documentos
4.
6 p, 109.5 KB Pràcticum [44309] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; González Monfort, Neus ; Couso Lagaron, Digna Maria ; Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, tot i que el coordinador/a de pràctiques de cada especialitat proporcionarà informació sobre les concrecions del mòdul a cada especialitat. [...]
La estructura del módulo es la misma en todas las especialidades aunque el/la coordinador/a de prácticas de cada especialidad proporcionará información sobre las concreciones del módulo a cada especialidad. [...]

2020-21
3 documentos
5.
7 p, 111.5 KB Treball de Final de Màster [43665] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; González Monfort, Neus ; Couso Lagaron, Digna Maria ; Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat amb el mòdul de pràctiques de cada especialitat. El Treball de Fi de Màster (TFM) és un treball d'indagació a l'aula, d'aprofundiment i reflexió teòrica o de projecte d'innovació concebut com una activitat d'autoformació. [...]
La estructura del módulo es común a todas las especialidades, aunque su contenido y desarrollo se relaciona con el módulo de prácticas de cada especialidad. El Trabajo Final de Máster (TFM) constituye un trabajo de indagación en el aula o de profundización y reflexión teórica, y se concibe como una actividad autoformativa. [...]

2020-21
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [1218]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [937]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [941]
3 documentos
6.
5 p, 106.5 KB Comunicació i Aprenentatge: Experiències d'Usuari [44249] / González Monfort, Neus ; González Marcén, Paloma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul introdueix a l'alumnat en el disseny de productes culturals relacionats amb l'educació patrimonial, des del punt de vista de la comunitat d'usuaris / es a la qual està destinat. Les temàtiques que s'abordaran principalment seran l'anàlisi dels diferents tipus d'usuari / a, els processos d'ensenyament-aprenentatge, algunes metodologies educatives, i l'eficàcia de la tecnologia per implementar els mecanismes d'aprenentatge i ensenyament. [...]
Este módulo introduce al alumnado en el diseño de productos culturales relacionados con la educación patrimonial, desde el punto de vista de la comunidad de usuarios/as a la que está destinado. Las temáticas que se abordarán principalmente serán el análisis de los distintos tipos de usuario/a, los procesos de enseñanza-aprendizaje, algunas metodologías educativas, y la eficacia de la tecnología para implementar los mecanismos de aprendizaje y enseñanza. [...]

2020-21
Màster Universitari en Humanitats i Patrimoni Digitals [1453]
3 documentos
7.
6 p, 111.8 KB La Recerca en l'Àmbit de l'Educació per a una Ciutadania Democràtica [43226] / Gonzalez Valencia, Gustavo ; Oller Freixa, Montserrat ; Pagès Blanch, Joan ; González Monfort, Neus ; Gil Carmona, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Establir les bases per a la recerca sobre l'educació per a la ciutadania, l'educació política, l'estudi dels drets de segona generació, visibilitzar el sexisme i i les desigualtats. . . - Analitzar les investigacions sobre l'ensenyament i l'estudi del patrimoni a partir de recursos digitals. [...]
- Establecer las bases para la investigación sobre la educación para la ciudadanía, la educación política, el estudio de los derechos de segunda generación, visibilizar el sexismo y las desigualdades. [...]

2020-21
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documentos
8.
8 p, 120.2 KB La Recerca sobre l'Ensenyament del Temps Històric, l'Espai Geogràfic i la Formació del Pensament Social [43205] / González Monfort, Neus ; Santisteban Fernández, Antoni ; Gonzalez Valencia, Gustavo ; Llusa Serra, Juan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Analitzar els diferents aspectes de la formació del pensament històric: consciència històrica i temporalitat, imaginació històrica i empatia, i interpretació de les fonts. - Analitzar els diferents aspectes de la formació del pensament geogràfic: construcció de l'espai, el paisatge, el territori i les identitats. [...]
- Analizar los diferentes aspectos de la formación del pensamiento histórico: conciencia histórica y temporalidad, imaginación histórica y empatía, e interpretación de las fuentes. - Analizar los diferentes aspectos de la formación del pensamiento geográfico: construcción del espacio, el paisaje, el territorio y las identidades. [...]

2020-21
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documentos
9.
6 p, 114.8 KB Protecció Internacional dels Drets Humans [102255] / Güell Peris, Sonnia ; Zapater Duque, Esther ; Igareda González, Noelia ; Arce Becerra, Paula ; Pascale, Adrian Pascale ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
- Desenvolupar eines per a una reflexió sobre el paper dels DDHH, la seva consagració i les seves garanties enfront les seves possibles vulneracions. - Adquirir coneixements dels mecanismes de protecció dels drets humans com una forma d'expressió de la igualtat davant la llei. [...]
- Desarrollar herramientas para una reflexión sobre el papel de los DDHH, su consagración y sus garantías frente sus posibles vulneraciones. - Adquirir conocimientos de los mecanismos de protección de los derechos humanos como una forma de expresión de la igualdad ante la ley. [...]

2020-21
Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Dret [1209]
Grau en Dret i Grau en Relacions Laborals [1285]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Dret [949]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [994]
3 documentos
10.
5 p, 108.2 KB L'Actualitat i les Ciències Socials en l'Educació Primària: la Formació del Pensament Crític [106078] / Santisteban Fernández, Antoni ; Gonzalez Valencia, Gustavo ; González Monfort, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Valorar el tractament de temes controvertits de la societat actual a l'educació primària. 2. Identificar les habilitats de pensament crític des de l'estudi de la societat a l'escola quan treballem amb Qüestions Socialment Vives. [...]
1. Valorar el tratamiento de temas controvertidos de la sociedad actual en la educación primaria. 2. Identificar las habilidades de pensamiento crítico desde el estudio de la sociedad en la escuela cuando trabajamos con Cuestiones Socialmente Vives. [...]

2020-21
3 documentos

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 185 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Vea también: autores con nombres similares
2 Gonzalez, N.
24 Gonzalez, Nazario
2 Gonzalez, Nerea
6 Gonzalez, Neus
1 González, Nathaly
24 González, Nazario
1 González, Nazario,
2 González, Nerea
6 González, Neus
1 González, Norma Viviana
2 González, Nuria
1 González, Nurys del Carmen
2 González, Núria
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.