Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 157 registros  inicioanterior149 - 157  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
149.
7 p, 4.5 MB L'impacte del cinema sonor en el teatre català. Raons i controvèrsies (1929-1931) / Foguet i Boreu, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Creus, Imma ed. ; Puig, Maite ed. ; Veny-Mesquida, Joan Ramon ed.
Comunicació presentada al "XV Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes" i publicada a les "Actes del Quinzè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes. Vol. 2 (2010), p. [...]
Lleida : Barcelona: Publicacions de l'Abadia de Montserrat, 2010
Actes de Quinzè Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes, 15è : 2009  
150.
9 p, 634.9 KB La recepció del teatre de Leonid Andreiev a l'escena catalana (1924-1936) / Foguet i Boreu, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Vol. 1. A cura de Marie-Claire Zimmermann i Anne Charlon. Barcelona: Publicacions de l'Abadia de Montserrat, 2003. Biblioteca Abat Oliba, 247.
2003
Actes del Col·loqui Internacional de Llengua i Literatura Catalanes (12è : 2000 : Universitat de París IV-Sorbonne), Vol. 1 (Setembre 2003), p. 295-311  
151.
41 p, 156.8 KB RUR, de Karel Capek. Recepció a l'escena catalana / Foguet i Boreu, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
2003
Llengua i Literatura, Núm. 14 (2003) , p. 283-323  
152.
45 p, 174.6 KB Els pares dels soldats (1937), de Joan Baptista Xuriguera. Edició i estudi / Camps i Arbós, Josep ; Foguet i Boreu, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
2008
Llengua i Literatura, Núm. 19 (2008) , p. 143-187  
153.
66 p, 288.5 KB Una història de la revolució i la contrarevolució (1936-1939). Tria de textos publicats a L'Esquella de la Torratxa / Foguet i Boreu, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
2005
Llengua i Literatura, Núm. 16 (2005) , p. 89-154  
154.
99 p, 2.4 MB Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE) i alumnes amb necessitats educatives especials: un estudi de cas / Jiménez Jiménez, Montserrat
La concepció de que els enfocaments AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua Estrangera) només es poden realitzar amb alumnes que ja tenen un nivell alt de LE justifica la realització aquest treball de recerca*, en el qual estudiem el procés d'aprenentatge del principi d'Arquimedes que desenvolupa un estudiant amb necessitats educatives especials d'una aula oberta on es va implementar una unitat didàctica de ciències en anglès. [...]
The thought that CLIL (Content and Language Integrated Learning) lessons can be followed only by students who already have a good command of the target language justifies this research project, in which we have studied the learning process of the Archimedes' principle developed by one student with special educational needs, who was present in a classroom were a CLIL unit (in this case, Science and English) was implemented. [...]

2009
Màster oficial en Didàctica de la llengua i la literatura de la UAB, Núm. (2009) , p. 1-99  
155.
77 p, 1.9 MB El camí de la tasca a l'activitat: el treball en petit grup en enfocaments AILCE des de la perspectiva de la Teoria de l'Activitat. / Tapias Nadales, Núria ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Estudi dut a terme dins de l'equip col·laboratiu CLIL-SI, sobre el treball en petit grup en una aula AICLE de ciències en anglès, partint d'una perspectiva sociocultural de l'aprenentatge, i parant especial atenció a la distinció entre tasca (material proposat pel docent) i activitat (allò que els alumnes fan per a realitzar la tasca de manera comunicativa) que proposa la Teoria de l'Activitat. [...]
2010
Treball de recerca. Màster oficial en Didàctica de la llengua i la literatura de la UAB, Núm. (2010) , p. 1-77  
156.
86 p, 3.2 MB 'Think and Discuss': Disseny de tasques per a la construcció de competències discursives a l'aula AICLE de matemàtiques. Un estudi de cas / Pallarés Monge, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)
L'objectiu de la present investigació és explorar des d'una perspectiva sociocultural el programa AICLE d'un centre de Barcelona, així com les opcions metodològiques adoptades pels docents, per tal d'esbrinar si les tasques interactives que es proposen als alumnes són integradores quant a l'aprenentatge de l'àrea –en el nostre cas, les matemàtiques– i l'adquisició d'una llengua estrangera –l'anglès. [...]
2010
Treball de recerca. Màster oficial en Didàctica de la llengua i la literatura de la UAB, Núm. (2010) , p. 1-86  
157.
4 p, 539.2 KB Vigilància sanitària de la llet i la mortalitat infantil / Vidal Munné, José
1930
Sisè Congrès de Metges de Llengua Catalana, 1930, p.293-296  

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 157 registros   inicioanterior149 - 157  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.