Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 114 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
1.
Teoria i Tècnica de la Programació a la Ràdio i la Televisió [20797] / Martí, Josep Ma. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
Gèneres Radiofònics [20782] / Martí, Josep Ma. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
3.
4 p, 1.8 MB Projecció i Gestió de Mitjans Audio-visuals [20787] / Martí, Josep Mª ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
4.
82 p, 2.4 MB Gestión de la comunicación de crisis en organizaciones humanitarias : el caso de Cruz Roja Cataluña / Merlos Gómez, Enric ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Consisteix en plantejar com es gestionen les comunicacions internes i externes a la Creu Roja de Catalunya en situacions de crisi. Les accions de comunicació que es duen a terme en situacions conflictives varien en funció de l'origen i per això s'han d'esbrinar quines són les diferents eines i estratègies que se segueixen a una organització humanitària com la Creu Roja per poder analitzar com es porta a terme la resolució de crisi comunicatives.
Consiste en plantear cómo se gestionan las comunicaciones internas y externas a la Cruz Roja de Cataluña en situaciones de crisis. Las acciones de comunicación que se llevan a cabo en situaciones conflictivas varían en función del origen y por ello se debe averiguar cuáles son las diferentes herramientas y estrategias que se siguen en una organización humanitaria como Cruz Roja para poder analizar cómo se lleva a cabo la resolución de crisis comunicativas.
It consists of considering how to manage internal and external communications to the Catalan Red Cross in crisis situations. The communication actions that are carried out in conflict situations vary according to their origin and for this reason its needed to find out the different tools and strategies that are followed by a humanitarian organisation such as the Red Cross in order to analyse how communication crisis resolution is carried out.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
71 p, 5.6 MB Els estereotips de la dona a la premsa rosa durant el segon franquisme : anàlisi de la revista Pronto / Jaumira Nesplé, Marta ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els estereotips de gènere han existit sempre, però van ser molt més reforçats durant l'època franquista, sobretot el paper que havien de dur a terme les dones. Aquests models, a part de ser difosos pel règim, també eren transmesos per les revistes femenines i la premsa del cor. [...]
Los estereotipos de género han existido siempre, pero fueron mucho más reforzados durante la época franquista, sobre todo el papel que tenían que llevar a cabo las mujeres. Estos modelos, aparte de ser difundidos por el régimen, también eran transmitidos por las revistas femeninas y la prensa del corazón. [...]
Gender stereotypes have always existed, but they were much more reinforced during Franco's period, especially the role women should play. These models, apart from being disseminated by the regime, were also transmitted by female magazines and the gossip magazines. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
195 p, 3.4 MB Els valors que transmeten les cançons emeses per les ràdios musicals : estudi de cas de Los40, Cadena 100 i iCat. / Hernández Esteve, Judit ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi dels valors que transmeten a la societat catalana les cançons que sonen a l’actualitat a les ràdios musicals a través d'un estudi de cas de Los40, Cadena 100 i iCat. L'objectiu és definir què són els valors, quins són els que predominen entre la població catalana, de quina forma pot transmetre valors la música i conèixer si hi ha uns valors comuns que es repeteixen en la majoria de cançons mitjançant un anàlisi de contingut de 30 peces musicals.
Análisis de los valores que transmiten a la sociedad catalana las canciones que suenan en la actualidad en las radios musicales a través de un estudio de caso de Los40, Cadena 100 e iCat. El objetivo es definir qué son los valores, cuales son los que predominan entre la población catalana, de qué forma puede transmitir valores la música y conocer si hay unos valores comunes que se repiten en la mayoría de canciones mediante un análisis de contenido de 30 piezas musicales.
Analysis of the values that the songs that currently sound on music radios transmit to Catalan society through a study of Los40, Cadena 100 and iCat. The objective is to define what are values, which are the ones that predominate among the Catalan population, how can music transmit values and know if there are common values that are repeated in most songs through a content analysis of 30 songs.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
126 p, 5.0 MB Anàlisi de l'humor gràfic en el procés d'autodeterminació de Catalunya : seguiment de quatre ninotaires de quatre diaris amb diferent ideologia (del setembre a l'octubre del 2017) / Ferran Carbonell, Mateu ; Martí Martí, Josep Maria, dir., (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'humor gràfic té un gran poder de generar crítica i reflexió, fins i tot més que un article d’opinió. La història del segle passat a Espanya i, en concret, a Catalunya ho confirma. Aquest treball consisteix a esbrinar quin és el tractament de les vinyetes de quatre ninotaires, de quatre diaris diferents, en el procés català. [...]
El humor gráfico tiene un gran poder de generar crítica y reflexión, incluso más que un artículo de opinión. La historia del siglo pasado en España, y, en concreto, en Cataluña lo confirma. [...]
Graphic humour has a great power of criticism and reflection, even more than an opinion article, the history of the last century in Spain, and in particular, Catalonia confirms it. Then, this work is to find out the treatment of the comic strip of four cartoonists of four different newspapers, in the conflict in Catalonia. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
4 p, 79.2 KB Models de Producció i Difusió de la Indústria Audiovisual [103020] / Martí Martí, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'ubica dintre de la matèria Indústria Audiovisual, impartida en el segon curs del grau. Per tant, els objectius formatius d'aquesta assignatura es materialitzen en el conjunt que forma amb l'altra assignatura i que integra part de la matèria, Estructura del sistema audiovisual, ambdues de 6 crèdits ECTS i Obligatòries. [...]
La asignatura se ubica dentro de la materia Indústria Audiovisual, impartida en el segundo curso del grado. Por tanto, los objetivos formativos de esta asignatura intentaran materializar en el conjunto que forman con las otras asignaturas que integran parte de la materia, como por ejemplo Estructura del sistema audiovisual, que también tiene 6 créditos ECTS y es obligatoria. [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documentos
9.
4 p, 76.5 KB Indústries i Polítiques [42436] / Llorens Maluquer, Carles ; Bonet Bagant, Montse ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig González, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernández Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las políticas de comunicación dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2018-19
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
2 documentos
10.
4 p, 77.7 KB Programació en Radio i Televisió [103070] / Martí Martí, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura s'inclou en una de les vint matèries del grau de Comunicació Audiovisual anomenada Gèneres Audiovisuals. Aquesta matèria integra una assignatura obligatòria Teoria dels Gèneres Audiovisuals i, a més d'aquesta, sis optatives: Gèneres televisius, Gèneres cinematogràfics, Gèneres interactiu i Gèneres publicitaris. [...]
Esta asignatura se incluye en una de les veinte materias del grado de Comunicación Audiovisual denominada Gèneres Audiovisuals. Esta materia integra una asignatura obligatoria Teoria dels Gèneres Audiovisuals y además de esta, seis optativas: Gèneres televisius, Gèneres cinematogràfics, Gèneres interactiu i Gèneres publicitaris. [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documentos

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 114 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Vea también: autores con nombres similares
5 Marti, J.
25 Marti, Joel
1 Martí, J
5 Martí, J.
6 Martí, J. M.
1 Martí, J.M.
8 Martí, Joaquim
8 Martí, Joaquím
25 Martí, Joel
25 Martí, Joel
4 Martí, Jordi
2 Martí, Josep Ma.
74 Martí, Josep Maria,
1 Martí, Josep Maria;
1 Martí, Josep Maria; Bonet, Montse
1 Martí, Josep Mª
25 Martí, Joël
1 Martí, Julià
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.