Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 12 registros  anterior11 - 12  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
11.
99 p, 1.3 MB Evaluación de la calidad de la formación continua en el sector de la Educación Infantil / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Moreno Andrés, Maria Victoria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Belvis Pons, Esther ; Álvarez Cánovas, Isabel 1971- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Garrido Riquenes, Vilma ; Vilaplana, Enric (Univesitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemática i Social) ; Ferrer i Julià, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Forés i Miravalles, Anna ; Roig, Sònia
El presente estudio pretende evaluar la formación continua en el sector de la educación infantil, identificar sus fortalezas y debilidades, y, por último, emitir propuestas que permitan optimizarla.
2006
9 documentos
12.
376 p, 2.8 MB Avaluació de la transferència de la formació contínua per a directius/ves de l'administració pública de Catalunya : creació, aplicació i anàlisi d'un model d'avaluació de la transferència / Moreno Andrés, Maria Victoria ; Pineda i Herrero, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Tant els professionals de la pràctica com els investigadors troben diverses dificultats per mesurar l'efectivitat de la formació contínua amb precisió, i la majoria de vegades no són capaços de determinar si una acció formativa ha estat transferida al lloc de treball, produint millores en l'actuació professional de les persones participants en la formació. [...]
Both practitioners and researchers find several difficulties in order to measure training effectiveness in precise terms, and most of the times are not able to determinate whether a training program has been transferred to the work, producing improvements into trainees' performance. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009  

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 12 registros   anterior11 - 12  ir al registro:
Vea también: autores con nombres similares
3 Moreno, M.
1 Moreno, M. A.
1 Moreno, Mar
1 Moreno, Marc
2 Moreno, Marcos
1 Moreno, Marga
1 Moreno, Mariola
1 Moreno, Martin
1 Moreno, María José
1 Moreno, María de Lourdes
1 Moreno, María del Carmen
1 Moreno, Matías
1 Moreno, Miguel
1 Moreno, Milagros
2 Moreno, Miquel
2 Moreno, Mireia
2 Moreno, Mireia
1 Moreno, Miriam
1 Moreno, Mª D
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.