Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 32 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
1.
26 p, 416.4 KB Pragmatic competence of children with cochlear implants in linguistic activities / Mieres Maldonado, Daniela Viviana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cambra, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Losilla Vidal, Josep Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Pérez Pérez, Encarna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut)
The objective of the study was to analyze the pragmatic competence of children with cochlear implants (CIs). The researchers explored whether children with CIs participated in communicative exchanges in a similar way to children with typical hearing (TH), as well as how the participation of children with CIs was regulated by the activity they performed. [...]
2023 - 10.1353/aad.2023.a922850
American Annals of the Deaf, Vol. 168 Núm. 4 (2023) , p. 174-190  
2.
7 p, 123.7 KB Intervenció en alteracions del llenguatge oral i escrit [101706] / Pérez Pérez, Encarna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Portar a terme la intervenció en un infant amb una dificultat evolutiva del llenguatge oral i escrit, requerirà que decideixis quins objectius treballar i com prioritzar-los i seqüenciar-los al llarg de tot el procés que desenvolupis. [...]
Carrying out the intervention in a child with an evolutionary difficulty in oral and written language, will require decisions on which objectives to work and how to prioritize them and sequence them throughout the entire development process. [...]
Desarrollar la intervención en un niño o niña con una dificultad evolutiva del lenguaje oral y escrito, requerirá que decidas qué objetivos trabajar y como prioritzarlos y secuenciarlos al largo de todo el proceso que desarrolles. [...]

2022-23
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documentos
3.
6 p, 109.4 KB Trastorns Específics de la Comunicació i del Llenguatge Oral i Escrit [43612] / Pérez Pérez, Encarna ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Ampliar la formació del professional de la logopèdia, dotant-lo dels continguts teòrics i pràctics que possibiliten la seva qualificació i especialització en la investigació, el diagnòstic i la intervenció dels trastorns específics de la comunicació i del llenguatge oral i escrit.
Expand the professional training of speech therapy, providing it with the theoretical and practical contents that enable their qua.
Ampliar la formación del profesional de la logopedia, dotándolo de los contenidos teóricos y prácticos que posibiliten su cualificación y especialización en la investigación, el diagnóstico y la intervención de los trastornos específicos de la comunicación y del lenguaje oral y escrito.

2021-22
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
3 documentos
4.
6 p, 121.3 KB Intervenció en alteracions del llenguatge oral i escrit [101706] / Pérez Pérez, Encarna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Portar a terme la intervenció en un infant amb una dificultat evolutiva del llenguatge oral i escrit, requerirà que decideixis quins objectius treballar i com prioritzar-los i seqüenciar-los al llarg de tot el procés que desenvolupis. [...]
Carrying out the intervention in a child with an evolutionary difficulty in oral and written language, will require decisions on which objectives to work and how to prioritize them and sequence them throughout the entire development process. [...]
Desarrollar la intervención en un niño o niña con una dificultad evolutiva del lenguaje oral y escrito, requerirá que decidas qué objetivos trabajar y como prioritzarlos y secuenciarlos al largo de todo el proceso que desarrolles. [...]

2021-22
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documentos
5.
5 p, 107.6 KB Trastorns Específics de la Comunicació i del Llenguatge Oral i Escrit [43612] / Pérez Pérez, Encarna ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Ampliar la formació del professional de la logopèdia, dotant-lo dels continguts teòrics i pràctics que possibiliten la seva qualificació i especialització en la investigació, el diagnòstic i la intervenció dels trastorns específics de la comunicació i del llenguatge oral i escrit.
Ampliar la formación del profesional de la logopedia, dotándolo de los contenidos teóricos y prácticos que posibiliten su cualificación y especialización en la investigación, el diagnóstico y la intervención de los trastornos específicos de la comunicación y del lenguaje oral y escrito.

2020-21
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
3 documentos
6.
6 p, 121.2 KB Intervenció en alteracions del llenguatge oral i escrit [101706] / Pérez Pérez, Encarna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Portar a terme la intervenció en un infant amb una dificultat evolutiva del llenguatge oral i escrit, requerirà que decideixis quins objectius treballar i com prioritzar-los i seqüenciar-los al llarg de tot el procés que desenvolupis. [...]
Desarrollar la intervención en un niño o niña con una dificultad evolutiva del lenguaje oral y escrito, requerirá que decidas qué objetivos trabajar y como prioritzarlos y secuenciarlos al largo de todo el proceso que desarrolles. [...]

2020-21
Grau en Logopèdia [1383]
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
Grau en Logopèdia [828]
3 documentos
7.
5 p, 106.7 KB Trastorns Específics de la Comunicació i del Llenguatge Oral i Escrit [43612] / Pérez Pérez, Encarna ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Ampliar la formació del professional de la logopèdia, dotant-lo dels continguts teòrics i pràctics que possibiliten la seva qualificació i especialització en la investigació, el diagnòstic i la intervenció dels trastorns específics de la comunicació i del llenguatge oral i escrit.
Ampliar la formación del profesional de la logopedia, dotándolo de los contenidos teóricos y prácticos que posibiliten su cualificación y especialización en la investigación, el diagnóstico y la intervención de los trastornos específicos de la comunicación y del lenguaje oral y escrito.

2019-20
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
3 documentos
8.
6 p, 110.5 KB Psicologia Evolutiva II [102549] / Padrós Castells, Marta ; Arozarena Cañamares, Maria Esther ; Secanilla Campo, Esther Maria ; Pérez Pérez, Encarna ; Albizu Soriano, Maria Belen ; Peralta Serrano, Alicia ; Martorell Soldevila, Nuria ; Arenas i Guarch, Sergi ; Cirera Amores, Maria Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització L'objectiu principal de l'assignatura és el de proporcionar uns coneixements teòrics i pràctics sobre els processos cíclics (d'estabilització i de canvis) en els àmbits de socialització, de desenvolupament emocional, afectiu-sexual, d'identitat i de valors morals. [...]
Contextualización El objetivo principal de la asignatura es el de proporcionar unos conocimientos teóricos y prácticos sobre los procesos cíclicos (de estabilización y de cambios) en los ámbitos de socialización, de desarrollo emocional, afectivo-sexual, de identidad y de valores morales . [...]

2019-20
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
9.
6 p, 111.7 KB Intervenció en alteracions del llenguatge oral i escrit [101706] / Pérez Pérez, Encarna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Portar a terme la intervenció en un infant amb una dificultat evolutiva del llenguatge oral i escrit, requerirà que decideixis quins objectius treballar i com prioritzar-los i seqüenciar-los al llarg de tot el procés que desenvolupis. [...]
Desarrollar la intervención en un niño o niña con una dificultad evolutiva del lenguaje oral y escrito, requerirá que decidas qué objetivos trabajar y como prioritzarlos y secuenciarlos al largo de todo el proceso que desarrolles. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documentos
10.
5 p, 79.5 KB Trastorns Específics de la Comunicació i del Llenguatge Oral i Escrit [43612] / Pérez Pérez, Encarna ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Ampliar la formació del professional de la logopèdia, dotant-lo dels continguts teòrics i pràctics que possibiliten la seva qualificació i especialització en la investigació, el diagnòstic i la intervenció dels trastorns específics de la comunicació i del llenguatge oral i escrit.
Ampliar la formación del profesional de la logopedia, dotándolo de los contenidos teóricos y prácticos que posibiliten su cualificación y especialización en la investigación, el diagnóstico y la intervención de los trastornos específicos de la comunicación y del lenguaje oral y escrito.

2018-19
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
2 documentos

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 32 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.