Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 16 registros  anterior11 - 16  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
11.
5 p, 483.7 KB Aprendre a pensar críticament en situacions on la ciència és present / Oliveras Prat, Begonya (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Promoure el pensament crític requereix plantejar a l'aula situacions de la vida real amb una certa controvèrsia, que puguin ser problematitzades i que estimulin els estudiants a parlar i compartir diferents formes de veure-les. [...]
2018
Perspectiva escolar, Núm. 398 (2018) , p. 33-37  
12.
3 p, 254.2 KB Mirades. Més! / Real Mercadal, Neus
2015
Perspectiva escolar, Num. 380 (2015) , p. 68-71  
13.
6 p, 175.4 KB Un espai de col·laboració entre la comunitat gitana i la Universitat per a l'educació intercultural / Lalueza Sazatornil, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Desenvolupament Humà, Intervenció Social i Interculturalitat (DEHISI)) ; Crespo García, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Desenvolupament Humà, Intervenció Social i Interculturalitat (DEHISI)) ; Luque Cubero, María José (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Desenvolupament Humà, Intervenció Social i Interculturalitat (DEHISI))
Se presenta el proyecto pedagógico que se lleva a cabo en la Casa de Shere Rom, creada en el sí de la Asociación Gitana de Badalona (Barcelona) en la cual miembros de la misma comunidad participan como educadores conjuntamente, y en relación de igualdad, con estudiantes universitarios en un espacio intercultural. [...]
2010
Perspectiva escolar, Núm. 349 (2010) , p. 46-55  
14.
6 p, 39.6 KB Nuestra diversidad creativa. : Una invitación a la lectura del informe de Pérez Cuéllar / Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
1999
Perspectiva escolar, Vol. 237 (Sep 1999) , p. 84-92  
15.
10 p, 551.0 KB Ensenyar geografia a partir de situacions problema / Oller, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona)
Ensenyar geografia a partir de situacions problema pot contribuir a renovar la pràctica a l'aula perquè permet als alumnes trobar explicacions raonades que donen coherència al coneixement geogràfic que han d'aprendre. [...]
2011
Perspectiva escolar, Núm. 358 (2011) , p. 14-23  
16.
8 p, 545.3 KB El paisaje como elemento integrador de las diferentes ciencias sociales / Oller, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona)
2014
Perspectiva escolar, Vol. 1, Núm. 1 (2014) , p. 28-34  

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 16 registros   anterior11 - 16  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.