Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 5 registros  La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
1.
273 p, 3.9 MB Professional development and the interactional accomplishment of EMI expertise / Ploettner, Joan Catherine ; Moore de Luca, Emilee, dir. ; Deal, Mandy, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
Aquesta tesi analitza el funcionament intern d'una iniciativa de formació del professorat universitari per a l'ensenyament per mitjà de l'anglès. Des d'una perspectiva constructivista social estudia el procés de formació de professors de ensenyament per mitjà de l'anglès i investiga com es construeix la seva expertesa. [...]
Aquesta tesi analitza el funcionament intern d'una iniciativa de formació del professorat universitari per a l'ensenyament per mitjà de l'anglès. Des d'una perspectiva constructivista social estudia el procés de formació de professors de ensenyament per mitjà de l'anglès i investiga com es construeix la seva expertesa. [...]
This thesis looks at the inner workings of a teacher training initiative for English medium instruction (EMI) through the analysis of interactional data. It takes a social constructivist perspective in order to study the process of EMI teacher development and to shed light on how it is co-constructed in interaction. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
2.
12 p, 139.3 KB An interview with Yrjö Engeström and Annalisa Sannino on activity theory / Ploettner, Joan Catherine (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tresseras, Eva (Universitat Internacional de Catalunya)
The authors interviewed professors Yrjö Engeström and Annalisa Sannino of CRADLE, University of Helsinki, in spring 2016 about activity theory.
Les autores van entrevistar al Dr. Yrjö Engeström i la Dra. Annalisa Sannino del centre de recerca CRADLE de la Universitat d'Hèlsinki, sobre la teoria de l'activitat, a la primavera del 2016.
Las autoras entrevistaron al Dr. Yrjö Engeström y la Dra. Annalisa Sannino del centro de investigación CRADLE de la Universidad de Helsinki, sobre la teoría de la actividad, en la primavera del 2016.
Les auteurs ont interrogé au printemps 2016 les Drs. Yrjö Engeström et Annalisa Sannino du centre de recherche CRADLE de l'Université d'Helsinki, sur la théorie de l'activité.

2016 - 10.5565/rev/jtl3.709
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9 Núm. 4 (november-december 2016) , p. 87-98 (Interviews)  
3.
20 p, 859.2 KB Learning Opportunities Through a Student-generated assessment tool / Ploettner, Joan Catherine (Universitat Internacional de Catalunya)
The development of learning autonomy and the acquisition of professional discourse in a second language are current priorities of higher education content and language integrated learning (ICL-HE). Research regarding assessment of these objectives is lacking. [...]
El desenvolupament d'autonomia en l'aprenentatge i l'adquisició del discurs professional en una llengua addicional són prioritats de l'aprenentatge integrat de contingut i llengua en educació superior (ICL-HE). [...]
El desarrollo de la autonomía en el aprendizaje y la adquisición del discurso profesional en un idioma adicionalson prioridades del aprendizaje integrado de contenido y lengua en educación superior (ICL-HE). [...]
El desenvolupament de l'autonomia en l'aprenentatge i l'adquisició del discurs professional en un idioma adicionalson prioritats de l'aprenentatge integrat de contingut i llengua en educació superior (ICL-HE). [...]

2015 - 10.5565/rev/jtl3.628
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 4 (november-december 2015) , p. 62-81 (Articles)  
4.
5 p, 174.8 KB Book Review / Ploettner, Joan Catherine (Universitat Autònoma de Barcelona)
Mike LAMBERT, A beginner's guide to doing your education research project.
2012 - 10.5565/rev/jtl3.487
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 5, Núm. 4 (novembre-desembre 2012) , p. 75-79  
5.
4 p, 18.3 KB Self-organized multilevel discussion group in a university master's program setting / Ploettner, Joan Catherine (Universitat Internacional de Catalunya. Servei d'Idiomes) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 257-260  

Vea también: autores con nombres similares
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.