Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 109 registros  anterior11 - 20siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
11.
177 p, 3.3 MB The effect of self-construal on the level of engagement in cause-related marketing campaigns / Merhi, Haitham ; Rialp Criado, Josep, dir.
La investigació al voltant del màrqueting relacionat amb la causa ha estat un dels principals interessos del Marketing Science Institute des de l'any 2018, concretament per entendre els mitjans per estimular la participació en aquestes campanyes. [...]
La investigación sobre el marketing relacionado con una causa ha estado entre los principales intereses del Instituto de Ciencias del Marketing desde el año 2018, específicamente en la comprensión de los medios para estimular la participación en tales campañas. [...]
Research around Cause-related marketing has had been amongst the main interests of the Marketing Science Institute ever since the year 2018, specifically on understanding the means of stimulating engagement in such campaigns. [...]

2022  
12.
6 p, 115.5 KB Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931] / Lopez Belbeze, María Pilar ; Rialp Criado, Josep ; Morell Pérez, Antoni ; López Vicario, José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest mòdul permetrà especialitzar-te a l'entorn analític amb un enfocament de negoci. Coneixeràs com obtenir dades de qualitat i les tècniques i eines analítiques que et permetran prendre les millors decisions en màrqueting. [...]
This module specializes you in an analytical environment with a business focus. You will learn to obtain quality data and the analytical techniques and tools that will allow you to make the best marketing decisions. [...]
Este módulo permitirá especializarte en el entorno analítico con un enfoque de negocio. Conocerás cómo obtener datos de calidad y las técnicas y herramientas analíticas que te permitirán tomar las mejores decisiones en marketing. [...]

2022-23
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documentos
13.
4 p, 102.9 KB Metodologies i Tècniques de Recerca [44174] / Abril-Sellarés, María ; Rialp Criado, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'alumne pugui adquirir les competències necessàries per gestionar de forma adequada el coneixement científic dins del camp de les arts i les humanitats i del turisme, i, més concretament de les activitats turístiques relacionades amb el patrimoni. [...]
The objective of this module is that the student can acquire the necessary skills to adequately manage scientific knowledge within the field of arts and humanities and tourism, and more specifically related tourist activities with heritage. [...]
El objetivo de este módulo es que el alumno pueda adquirir las competencias necesarias para manejar de forma adecuada el conocimiento científico dentro del campo de las artes y las humanidades y del turismo, y más concretamente de las actividades turísticas relacionadas con el patrimonio. [...]

2022-23
Màster Universitari en Gestió Turística del Patrimoni Cultural [1426]
3 documentos
14.
5 p, 108.8 KB Mètodes Quantitatius de Recerca Aplicada en Economia i Empresa [42620] / Castells-Quintana, David ; Rialp Criado, Josep ; Narbón Perpiñá, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Proporcionar als estudiants les eines técniques cuantitatives necessàries per realitzar investigació aplicada en economia i empresa.
To provide the students with the technical and quantitative tools necessary to carry out applied research in economics and business.
Proporcionar a los estudiantes las herramientas técnicas y cuantitativas necesarias para llevar a cabo la investigación aplicada en economía y empresa.

2022-23
Màster Universitari en Recerca Aplicada en Economia i Empresa / Applied Research in Economics and Business [1133]
3 documentos
15.
6 p, 108.8 KB Investigació Comercial I [102355] / Rialp Criado, Josep ; Roca Batlle, Monica ; Gimeno Sanchez, Anna ; Isierte Moreno, Laura Victoria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura es presenten els projectes d'investigació comercial com l'eina més usual d'obtenció d'informació, amb la finalitat de reduir la incertesa inherent a qualsevol procés de decisió en l'àmbit comercial de l'empresa. [...]
This course presents commercial research projects as the most common tool for obtaining information in order to reduce the uncertainty inherent in any decision process in the commercial area of the company. [...]
En esta asignatura se presentan los proyectos de investigación comercial como la herramienta más usual de obtención de información, con la finalidad de reducir la incertidumbre inherente a cualquier proceso de decisión en el ámbito comercial de la empresa. [...]

2022-23
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Pla d'Estudis en Economia [1407]
Pla d'Estudis en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documentos
16.
5 p, 107.5 KB Investigació Comercial II [102354] / Rialp Criado, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest curs té com a objectiu abordar diferents anàlisis realitzades en departaments de comercialització i/o departaments d'intel·ligència de màrqueting, o als instituts d'investigació de mercats, relacionats amb els processos de decisió en l'àrea comercial. [...]
This course aims to address different analyses carried out in marketing and/or intelligence departments, or market research institutes, related to decision processes in the commercial area. More precisely, the objective is to present processes and technologies that enable marketers to evaluate the success of their marketing initiatives or, in other words, explain how their marketing programs are performing. [...]
Este curso tiene como objetivo abordar diferentes análisis realizados en departamentos de comercialización y / o departamentos de inteligencia de marketing, o en institutos de investigación de mercados, relacionados con los procesos de decisión en el área comercial. [...]

2022-23
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documentos
17.
11 p, 1.2 MB The impact of the content of the label on the buying intention of a wine consumer / Escandon-Barbosa, Diana (Pontificia Universidad Javeriana) ; Rialp Criado, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona)
This paper aims to analyze the influence of the content of the label of wine bottles on the purchase intention of wine. The sample was 114 individuals (51, 32% women and 48, 67% men) inside simulated Supermarket at Javeriana University of the city of Cali (Colombia). [...]
2019 - 10.3389/fpsyg.2018.02761
Frontiers in psychology, Vol. 9 (january 2019)  
18.
221 p, 2.9 MB Social entrepreneurship in developing countries : An institutional context / Hidalgo Varela, Luis Fernando ; Urbano, David, dir. ; Rialp Criado, Josep, dir.
L'emprenedoria social es reconeix cada vegada més com un element crucial per al progrés de les economies i la societat. Per tant, els acadèmics i els responsables polítics s'han interessat pels factors que podrien determinar aquest fenomen. [...]
El emprendimiento social se reconoce cada vez más como un elemento crucial para el progreso de las economías y la sociedad. Por lo tanto, los académicos y los responsables políticos se han interesado por los factores que podrían determinar este fenómeno. [...]
Social entrepreneurship is increasingly recognized as a crucial element for the progress of economies and society. Therefore, scholars and policy-makers have been interested in what factors might determine this phenomenon. [...]

2020  
19.
6 p, 108.4 KB Investigació Comercial I [102355] / Rialp Criado, Josep ; Obis Artal, Teresa ; Roca Batlle, Monica ; Isierte Moreno, Laura Victoria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquesta assignatura es presenten els projectes d'investigació comercial com l'eina més usual d'obtenció d'informació, amb la finalitat de reduir la incertesa inherent a qualsevol procés de decisió en l'àmbit comercial de l'empresa. [...]
This course presents commercial research projects as the most common tool for obtaining information in order to reduce the uncertainty inherent in any decision process in the commercial area of the company. [...]
En esta asignatura se presentan los proyectos de investigación comercial como la herramienta más usual de obtención de información, con la finalidad de reducir la incertidumbre inherente a cualquier proceso de decisión en el ámbito comercial de la empresa. [...]

2021-22
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documentos
20.
5 p, 107.7 KB Investigació Comercial II [102354] / Rialp Criado, Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest curs té com a objectiu abordar diferents anàlisis realitzades en departaments de comercialització i/o departaments d'intel·ligència de màrqueting, o als instituts d'investigació de mercats, relacionats amb els processos de decisió en l'àrea comercial. [...]
This course aims to address different analyses carried out in marketing and/or intelligence departments, or market research institutes, related to decision processes in the commercial area. More precisely, the objective is to present processes and technologies that enable marketers to evaluate the success of their marketing initiatives or, in other words, explain how their marketing programs are performing. [...]
Este curso tiene como objetivo abordar diferentes análisis realizados en departamentos de comercialización y / o departamentos de inteligencia de marketing, o en institutos de investigación de mercados, relacionados con los procesos de decisión en el área comercial. [...]

2021-22
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documentos

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 109 registros   anterior11 - 20siguientefinal  ir al registro:
Vea también: autores con nombres similares
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.