Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 24 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
1.
7 p, 107.8 KB Estadística Aplicada a la Publicitat i les Relacions Públiques [103132] / Roca Correa, David ; Vinyals Mirabent, Sara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius generals - Og1. Que perdis la por a l'estadística - Og2. Que agafis confiança per demanar-li una cita - Og3. Que siguis capaç de realitzar tot un experiment aplicat al camp de la publicitat i les relacions públiques. [...]
General Objectives - Og1. Losing the fear of statistics - Og2. Gain confidence to ask for an appointment - Og3. Be able to perform a whole experiment applied in the field of advertising and public relations. [...]
Objetivos generales - Og1. Que pierdas el miedo a la estadística - Og2. Que cojas confianza para pedirle una cita - Og3. Que seas capaz de realizar todo un experimento aplicado en el campo de la publicidad y las relaciones públicas. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
2.
4 p, 99.3 KB Pràctiques Externes [103151] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Durant aquesta assignatura, l'alumnat hauria de: 1. Conèixer el món professional. 2. Desenvolupar les pràctiques de forma eficient. 3. Informar de forma clara del desenvolupament de les pràctiques i l'adquisició de les competències esperades a través d'un informe de les pràctiques externes. [...]
During this course, the student should: 1. be familiar with the professional world. 2. Develop the practices in an efficient way. 3. Clearly inform about the development of the internship and the acquisition of the expected competences through a report of the external internship. [...]
Durante esta asignatura, el alumnado debería: 1. Conocer el mundo profesional. 2. Desarrollar las prácticas de forma eficiente. 3. Informar de forma clara del desarrollo de las prácticas y la adquisición de las compe 4. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
3.
7 p, 108.1 KB Estadística Aplicada a la Publicitat i les Relacions Públiques [103132] / Roca Correa, David ; Badajoz Dávila, David ; Vinyals Mirabent, Sara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius generals - Og1. Que perdis la por a l'estadística - Og2. Que agafis confiança per demanar-li una cita - Og3. Que siguis capaç de realitzar tot un experiment aplicat al camp de la publicitat i les relacions públiques. [...]
General Objectives - Og1. Losing the fear of statistics - Og2. Gain confidence to ask for an appointment - Og3. Be able to perform a whole experiment applied in the field of advertising and public relations. [...]
Objetivos generales - Og1. Que pierdas el miedo a la estadística - Og2. Que cojas confianza para pedirle una cita - Og3. Que seas capaz de realizar todo un experimento aplicado en el campo de la publicidad y las relaciones públicas. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
4.
100 p, 18.0 MB La efectividad de la creatividad en la contrapublicidad de alcohol / Ponce Rodas, Paula ; Represa Vázquez, Elisa ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació mesura l'eficàcia de la creativitat en la contrapublicitat d'alcohol i té com a objectiu 1) entendre la relació que tenen els joves amb l'alcohol, 2) saber com visualitzen un anunci ideal en contra del consum d'alcohol 3)crear un anunci que dissuadeixi els joves de beure alcohol. [...]
Esta investigación mide la eficacia de la creatividad en la contrapublicidad de alcohol y tiene como finalidad 1) conocer cuál es la relación que tienen los jóvenes con el alcohol, 2) saber cómo visualizan un anuncio ideal contra el consumo de este y 3) crear un anuncio que disuada a los jóvenes de consumir alcohol. [...]
This research measures the effectiveness of creativity in alcohol counteradvertising and aims to 1) understand the relationship young people have with alcohol, 2) how they visualize an ideal alcohol counter-advertisement and 3) create an advertisement that discourages young people from drinking alcohol. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
51 p, 1.6 MB La transferencia de imagen de los valores de los clubes deportivos a través del patrocinio : el caso de la cerveza / García Bayona, Pol ; Palma, Carlota ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El patrocini de begudes alcohòliques en l'esport actual representa un 20% dels patrocinis esportius internacionals, on s'ha demostrat que la implicació, actitud positiva i preferència de marca determinen l'efectivitat de la transferència d'imatge dels esdeveniments cap a les marques patrocinadores. [...]
El patrocinio de bebidas alcohólicas en el deporte actual representa un 20% de los patrocinios deportivos internacionales, donde se ha demostrado que la implicación, actitud positiva y preferencia de marca determinan la efectividad de la transferencia de imagen de los eventos hacia las marcas patrocinadoras. [...]
Sponsorship of alcoholic beverages in sports today represents 20% of international sports sponsorships, where it has been shown that involvement, positive attitude, and brand preference determine the effectiveness of the image transfer of events to sponsoring brands. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
3 p, 98.8 KB Estadística Aplicada a la Publicitat i les Relacions Públiques [103132] / Roca Correa, David ; Badajoz Dávila, David ; Vinyals Mirabent, Sara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius generals - Og1. Que perdis la por a l'estadística - Og2. Que agafis confiança per demanar-li una cita - Og3. Que siguis capaç de realitzar tot un experiment aplicat al camp de la publicitat i les relacions públiques. [...]
General Objectives - Og1. Losing the fear of statistics - Og2. Gain confidence to ask for an appointment - Og3. Be able to perform a whole experiment applied in the field of advertising and public relations. [...]
Objetivos generales - Og1. Que pierdas el miedo a la estadística - Og2. Que cojas confianza para pedirle una cita - Og3. Que seas capaz de realizar todo un experimento aplicado en el campo de la publicidad y las relaciones públicas. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
7.
76 p, 7.8 MB La cura : cómo vencer al virus de la desigualdad que invade los departamentos creativos / Estecha Hernández, Judith ; Marchesini Castillo, Isabella M. ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
'La Cura' és un projecte documental que pretén trobar una solució que erradiqui les dificultats a les quals s'han d'enfrontar les directores creatives per raó de gènere. L'objectiu inclou visibilitzar a la dona creativa en els departaments creatius de les agències de publicitat, ja que la seva presència a Espanya es veu reduïda a un 33'4% a conseqüència de barreres que dificulten el seu ascens dins de la creativitat publicitària.
'La Cura' es un proyecto documental que pretende encontrar una solución que erradique las dificultades a las cuales se tienen que enfrentar las directoras creativas por razón de género. El objetivo incluye visibilizar a la mujer creativa en los departamentos creativos de las agencias de publicidad, puesto que su presencia en España se ve reducida a un 33'4% por barreras que dificultan su ascenso dentro de la creatividad publicitaria.
'The Cure' is a documentary project that seeks to find a solution that erradicates the difficulties that creative directors have to face because of gender. The objective includes to make creative women visible in creative departments of advertising agencies, considering that their presence in Spain is reduced to 33,4% as a consequence of the barriers that hinder their promotion on advertising creativity.

2020
Grau en Periodisme [971]  
8.
182 p, 16.5 MB ADDWOMEN : Presència de dones en els departaments creatius d'agències de publicitat a Espanya (2019) / Suárez Arenas, Aina ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objecte d'estudi d'aquesta recerca és la mesura de la presència de dones creatives. En aquest cas, s'obtenen dades del nombre de creatives que conformen els departaments creatius de les principals agències d'Espanya. [...]
El objeto de estudio de esta investigación es la medida de la presencia de mujeres creativas. En este caso, se obtienen datos del número de creativas que conforman los departamentos creativos de las principales agencias de España. [...]
The object of study of this research is the measurement of the presence of creative women. In this case, data is obtained on the number of creative companies that make up the creative departments of the main agencies in Spain. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
78 p, 2.1 MB On comença el desequilibri creatiu? La presència de dones creatives al Festival Drac Novell i la categoria d'estudiants del Club de Creativos (2010-2019) / Salvador Testa, Vinyet ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquesta recerca s'analitza la presència de dones creatives entre els guanyadors del Festival Drac Novell Internacional i la categoria d'estudiants del Club de Creativos, del 2010 al 2019. Estudiant la relació entre el gènere i un conjunt de variables es pretén aportar dades de valor sobre la distribució de gènere dels joves creatius abans de la incorporació laboral.
En esta investigación se analiza la presencia de mujeres creativas entre los ganadores del Festival Drac Novell Internacional y la categoria de estudiantes del Club de Creativos del 2010 al 2019. Estudiando la relación entre el género y un conjunto de variables se pretende aportar dadas de valor sobre la distribución de género de los jóvenes creativos antes de la incorporación laboral.
This research analyzes the presence of women among the creatives awarded at Drac Novell Internacional Festival and Club de Creativos students category, from 2010 to 2019. The relationship between gender and a set of variables is studied to provide valuave data about gender distribution of young creatives before entering the labor field.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
3 p, 95.5 KB Pràctiques Externes [103151] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Durant aquesta assignatura, l'alumnat hauria de: 1. Conèixer el món professional. 2. Desenvolupar les pràctiques de forma eficient. 3. Informar de forma clara del desenvolupament de les pràctiques i l'adquisició de les competències esperades, a través d'un blog informatiu de les pràctiques externes. [...]
Ver la versión en catalán e ir a: sotfcatala. org.

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 24 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.