Resultados globales: 2 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación Encontrados 2 registros  
1.
320 p, 18.5 MB Anàlisi crític de la cobertura d'articles d'opinió del procés per part dels autors participants en tertúlies de TV3 / Miralpeix Druguet, Cristina ; Giró, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball d'investigació es basa en l'anàlisi crític dels articles d'opinió publicats del 20 de setembre al 21 de desembre pels autors que van participar en les tertúlies de TV3 sobre el procés independentista. [...]
Este trabajo de investigación se basa en el análisis crítico de los artículos de opinión publicados del 20 de septiembre al 21 de diciembre por los autores que participaron en las tertulias de TV3 sobre el proceso independentista. [...]
This research is based on the critical analysis of the opinion articles published since September 20 until December 21 by the authors who participated in the TV3 talks about the independence movement. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
2.
114 p, 14.7 MB Pla de comunicació del llançament d'Amitye, una nova marca de roba / Miralpeix Druguet, Cristina ; Salvaña Puig, Mireia ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte que es presenta a continuació és un pla de comunicació del llançament d'una nova marca de roba, Amitye, amb els següents conceptes com a base: Do It Yourself, showroom, slow shopping, e-commerce i franquícia. [...]
El proyecto que se presenta a continuación es un plan de comunicación del lanzamiento de una nueva marca de ropa, Amitye, con los siguientes conceptos como base: Do It Yourself, showroom, slow shopping, e-commerce i franquicia. [...]
The project presented below is a communication plan for the launch of a new clothing brand, Amitye, with the following concepts as a basis: Do It Yourself, showroom, slow shopping, e-commerce and franchise. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.