Guies docents

Guies docents 1,580 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
4 p, 88.9 KB Arquitectura medieval: imatge i funció [100554] / Carrero Santamaria, Eduardo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En aquesta assignatura es treballarà sobre arquitectura i mobiliari religiosos en esglésies i catedrals. Es treballaran els coneixements adequats sobre el ritu que es realitzava i com aquest es relacionava amb l'edifici que ho acollia i com, al seu torn, l'edifici havia de moblar-se i vestir-se en funció de la cerimònia. [...]
2018-19
Grau en Història de l'Art [807]  
12.
5 p, 98.1 KB Decision Making [42653] / Ramos González, Juan José ; Schefers, Nina Rebecca ; Koça, Thimjo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Along a supply chain hundreds and thousands of individual decisions have to be made and coordinated every minute. These decisions are of different importance. They comprise the rather simple question "Which job has to be scheduled next on a respective machine?" as well as the very serious task whether to open or close a factory. [...]
2018-19
Màster Universitari en Logística i Gestió de la Cadena de Subministrament / Logistics and Supply Chain Management [1135]  
13.
7 p, 110.6 KB Didàctica de la música I [102039] / Casals Ibáñez, Albert ; Pujol Corominas, Blanca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Comprendre els principis bàsics que fonamenten l'educació musical a les etapes d'Infantil i Primària 2. Conèixer i practicar els processos d'ensenyament-aprenentatge específics de l'àrea en les diferents etapes i cicles.
1. To know and understand the key principles that support music education in Early Childhood and Primary 2. To know and practise the music teaching-learning processes in the different educational stages and levels.
1. Comprender los principios básicos que fundamentan la educación musical en las etapas de Infantil y Primaria. 2. Conocer y practicar los procesos de enseñanza y aprendizaje específicos del área en las distintas etapas y ciclos.

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
14.
5 p, 97.1 KB Crítica musical [100644] / Calmell Piguillem, César ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Parlar o escriure sobre música són activitats que sempre han acompanyat l'experiència auditiva ( i visual) directes del fet musical. Però si aquests són els mitjans generals d'expressió comuns, en principi, a totes les disciplines científiques incloses en la musicologia, en el comentari i la crítica musicals aquelles dues activitats: parlar i l'escriure, tenen un objectiu molt concret -que comportarà la utilització d'una metodologia específica en l'elaboració des respectius discursos oral o escrit- : la d'informar musicalment l'aficionat -sigui quin sigui el seu grau de competències musicals- o la d'incentivar i enriquir la seva experiència estètica mitjançant relats ben exposats o ben escrits, sòlidament fonamentats i amb interès per al lector o oient, que tenen la característica compartida de tenir un caràcter públic, és a dir, de ser transmesos ja sigui a través dels mitjans de comunicació ja sigui en actes presencials, com poden ser conferències, taules rodones, etc.
2018-19
Grau en Musicologia [809]  
15.
6 p, 105.7 KB Art a Europa dels segles IV a X [100562] / Orriols Alsina, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1- Proporcionar a l'estudiant una visió general d'aquest periode artístic en paral·lel al coneixement específic de les seves diverses manifestacions dins d'un territori complex i canviant, a cavall entre l'antiguitat clàssica i els segles del romànic. [...]
2018-19
Grau en Història de l'Art [807]  
16.
4 p, 86.3 KB Pràctiques professionals de gestió del patrimoni artístic [100552] / Vie Riba, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Objectius: *conèixer la realitat professional en l'àmbit de la museologia i la gestió del patrimoni cultural *aplicar els coneixements i procediments apresos en els curricula del grau *desenvolupar un treball de camp concret, d'acord amb les necessaris del centre *analitzar des d'una perspectiva crítica les pràctiques realitzades per tal de millorar la inserció i el desenvolupament de professionals futurs.
2018-19
Grau en Història de l'Art [807]  
17.
4 p, 89.4 KB Art del segle XX [100550] / Enjuanes Puyol, Sol ; Gutierrez Torres, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu general és dotar l'alumnat de coneixements que li permetin entendre les transformacions experimentades per la cultura artística del segle XX. Aquesta assignatura també té com a objectius: 1- facilitar instruments teòrics d'anàlisi dels fenòmens artístics com a part d'un context cultural, històric, social i ideològic ampli 2- potenciar la reflexió sobre els llenguatges artístics i les idees estètiques 3- fomentar la capacitat crítica i expositiva de l'alumnat.
El objetivo general es dotar al alumnado de conocimientos que le permitan entender las transformaciones experimentadas por la cultura artística en el siglo XX. Otros objetivos de la asignatura son: 1- facilitar instrumentos teóricos para analizar los fenómenos artísticos como parte de un contexto cultural, histórico, social e ideológico amplio 2- potenciar la reflexión sobre los lenguajes artísticos y las ideas estéticas 3- fomentar la capacidad crítica y expositiva del alumnado.

2018-19
Grau en Història de l'Art [807]
2 documents
18.
6 p, 102.9 KB Art i llenguatges audiovisuals en educació infantil [101996] / López Ruiz, Sara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització Recursos per l'ensenyament i coneixement de les arts visuals i plàstiques a educació infantil en l'àmbit dels llenguatges audiovisuals. En el món-imatge en el que vivim, és necessari conèixer tots aquells llenguatges i eines que construeixen gran part de la imatgeria que ens envolta, amb l'objectiu de despertar l'esperit crític davant aquest allau d'imatges, i per tal d'aprendre estratègies per poder utilitzar els diferents llenguatges que les formen. [...]
Context Resources for education and knowledge of the visual arts education to children in the field of audiovisual languages. In the world-image in which we live, it is necessary to know all the languages and tools that build much of the imagery that surrounds us, in order to awaken the critical spirit before this avalanche of images, and order learn strategies to use different languages that form. [...]
Contextualización Recursos para la enseñanza y conocimiento de las artes visuales y plásticas en educación infantil en el ámbito de los lenguajes audiovisuales. En el mundo-imagen en el que vivimos, es necesario conocer todos aquellos lenguajes y herramientas que construyen gran parte de la imaginería que nos rodea, con el objetivo de despertar el espíritu crítico ante este aluvión de imágenes, y con el fin de aprender estrategias para poder utilizar los diferentes lenguajes que las forman. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
19.
6 p, 94.3 KB Fonaments del món modern [100338] / Antón Pelayo, Javier ; Sánchez López, Pilar ; Jiménez Sureda, Montserrat ; Fernandez Terricabras, Ignasi ; Martí Escayol, Maria Antonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En el marc del pla d'estudis del Grau d'Història, l'assignatura té un marcat caràcter propedèutic: s'hi plantejaran els eixos fonamentals de l'època moderna, que en cursos posteriors seran desplegats en les assignatures "L'època de la Reforma", "L'època del Barroc" i "L'època de la Il·lustració". [...]
2018-19
Grau en Humanitats [1139]
Grau en Història [803]  
20.
8 p, 110.3 KB Treball de final de grau [100535] / de Rueda Roige, Francesc Josep ; Carbonell Buades, Mariano ; Minguet Batllori, Joan Maria ; Peña Jurado, Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
I-Objectius: Amb la realització del Treball de Final de Grau (TFG) es pretén que l'alumne desenvolupi una sèrie de competències específiques, indicadores del nivell de maduresa que ha assolit durant els seus estudis de Grau. [...]
2018-19
Grau en Història de l'Art [807]  

Guies docents : 1,580 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.