Programes de curs (Guies docents)

Programes de curs (Guies docents) 1,451 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
7 p, 87.5 KB Anàlisi i Notació de la Música Antiga [42204] / Rifé Santaló, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Dotar al alumno de un panorama general sobre la evolución de la escritura musical. Relacionar las prácticas orales de otras disciplinas y la aparición de la escritura con el mismo proceso del hecho musical. [...]
2017-18
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga. [1381]  
12.
4 p, 73.2 KB Estructura de Biomolècules [42887] / Reverter Cendrós, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
- L'objectiu general del curs és proporcionar una introducció de les diferents tècniques biofísiques emprades a la recerca en Biomedicina. S'espera que l'alumne assoleixi un nivell de coneixements que li permetin entendre la utilitat del conjunt de tècniques i tecnologies biofísiques per a l'anàlisi estructural i funcional de macromolècules (proteïnes, lípids, àcids nucleics, sucres, complexos macromoleculars), d'acord amb l'estat actual de desenvolupament d'aquestes tècniques, i la seva importància en relació a les aplicacions biomèdiques. [...]
-The main goal of the course is to introduce the different biophysical methods used in Biomedical research. The student will acquire the knowledge to understand of the techniques utilized to study the structure and function of macromolecules (proteins, nucleic acids, sugars, macromolecular complexes), according to the state of the art of this techniques in relation to biomedical applications. [...]
- El objectivo general del curso es proporcionar una introducción de las diferentes técnicas biofísicas utilizadas en la investigación en Biomedicina. Se espera que el alumno consiga un nivel de conocimientos que le permitan entender la utilidad del conjunto de técnicas y tecnologias biofísicas para el análisis estructural y funcional de macromoléculas (proteínas, lípidos, ácidos nucleicos, azúcares, complejos macromoleculars), de acuerdo con el estado actual de desarrollo de estas técnicas, y su importancia en relación a las aplicaciones biomédicas. [...]

2017-18
Màster Universitari en Bioquímica, Biologia Molecular i Biomedicina [1153]
3 documents
13.
5 p, 78.9 KB Pràcticum III [102020] / Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Les pràctiques de tercer (Practicum III) estan pensades perquè els alumnes adquireixin una visió general del cicle 3-6 d'Educació Infantil i dels processos educatius que tenen lloc en el mateix. [...]
contextualization: Third practices (Practicum III) are designed for students to acquire an overview 3-6 cycle of Childhood Education and educational processes taking place in it. The content of these practices focuses on knowledge and educational intervention in the classroom. [...]
contextualización: Las prácticas de tercero (Practicum III) están pensadas para que los alumnos adquieran una visión general del ciclo 3-6 de Educación Infantil y de los procesos educativos que tienen lugar en el mismo. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
14.
4 p, 79.2 KB Didàctica de la Música en l'Etapa d'Educació Infantil II [104076] / Viladot Vallverdu, Laia ; Ufartes Olle, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com l'aportació de models i recursos per a aquesta etapa. L'assignatura, tot i posar l'accent en la formació didàctica, contempla també la formació musical i cultural dels estudiants com a base necessària per a la pràctica docent de qualitat. [...]
Presentation: The aim of this subject is to show the importance of music education in early childhood while giving adequate resources and models. Although emphasising the didactic training, the musical and cultural training of the students will be taken into account as a foundation of a good teacher's training. [...]
Contextualitzación: La asignatura mostrará el destacado papel que la música tendría que tener en la etapa de educación infantil, así cómo la aportación de modelos y recursos para esta etapa. La asignatura, a pesar de poner el acento en la formación didáctica, contempla también la formación musical y cultural de los estudiantes como base necesaria para la práctica docente de calidad. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
15.
5 p, 81.3 KB Expressió Musical [104077] / Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització L'assignatura mostrarà el fet musical com a nucli generador de coneixement en l'àrea de comunicació i llenguatges, així com també la possibilitat de promoure coneixement sobre la descoberta d'un mateix i dels altres, i la descoberta de l'entorn. [...]
The course will show the musical act as a core generator of knowledge in the areas of the Early Childhood currciulum: Communication and languages, Knowledge about oneself and others, and The discovery of the surroundings. [...]
Contextualitzación La asignatura mostrará el hecho musical como núcleo generador de conocimiento en el área de comunicación y lenguages, así como también la posibilidad de promover conocimiento sobre la descubierta de uno mismo y los demás, y la descubierta del entorno. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
16.
4 p, 78.9 KB Didàctica de la Música en l'Etapa d'Educació Infantil I [104075] / Viladot Vallverdu, Laia ; Perez, Jessica ; Pujol Corominas, Blanca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com l'aportació de models i recursos per a aquesta etapa. L'assignatura, tot i posar l'accent en la formació didàctica, contempla també la formació musical i cultural dels estudiants com a base necessària per a la pràctica docent de qualitat. [...]
Presentation: The aim of this subject is to show the importance of music education in early childhood while giving adequate resources and models. Although emphasising the didactic training, the musical and cultural training of the students will be taken into account as a foundation of a good teacher's training. [...]
Contextualitzación La asignatura mostrará el destacado paper que la música tendría que tener en la etapa de educación infantil, así cómo la aportación de modelos y recursos para esta etapa. La asignatura, a pesar de poner el acento en la formación didáctica, contempla también la formación musical y cultural de los estudiantes como base necesaria para la práctica docente de calidad. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
17.
4 p, 74.2 KB Modernity: Art, War, and Crisis [42293] / Monnickendam Findlay, Andrew ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aims Virginia Woolf stated that "in or about December, 1910, human character changed. " This thought-provoking assertion links together the two central concerns of this course: modernism, and the World War One. [...]
2017-18
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]  
18.
6 p, 84.3 KB Didàctica de la Música [40825] / Viladot Vallverdu, Laia ; Casals Ibáñez, Albert ; Duran Gisbert, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
· Apropiar-se de diferents teories i concepcions de l'aprenentatge com a eina per a l'anàlisi i reflexió de la pròpia tasca docent. · Comprendre els processos comunicatius que fan possible ensenyar i aprendre. [...]
2017-18
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga. [1381]  
19.
4 p, 77.9 KB Estratègies i Recursos Educatius per al Professorat de Música [40828] / Godall Castell, Pere ; Gimeno Abad, Ricardo ; Gonzalez Martin, Cristina ; Roca Amengual, Maria Lluisa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aprofundir sobre la pràctica docent en diferents àmbits fonamentals de l'educació musical: l'audició, les TIC I la veu. Analitzar cada un dels àmbits en relació al currículum i a la formació del professorat. [...]
▪ Profundizar sobre la práctica docente en diferentes ámbitos fundamentales de la educación musical: la audición, las TIC Y la voz. ▪ Analizar cada uno de los ámbitos en relación al currículo y la formación del profesorado. [...]

2017-18
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga. [1381]
2 documents
20.
6 p, 88.1 KB Educació de les arts visuals en educació infantil II [101991] / Rifà Valls, Maria Montserrat ; Nofre Maiz, Mario ; Pla Puig, Imma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius formatius: 1. Conèixer i desenvolupar el currículum d'expressió visual i plàstica per l'educació infantil. 2. Adquirir criteris per l'avaluació i la comprensió de les arts i la seva aplicació didàctica en l'etapa d'educació infantil. [...]
Learning objectives: 1. To understand and develop the curriculum of visual arts education for early childhood. 2. To acquire criteria for the assessment and understanding of the arts and their application in teaching in early childhood education. [...]
Objetivos formativos: 1. Conocer y desarrollar el currículum de expresión visual y plástica para la educación infantil. 2. Adquirir criterios para la evaluación y la comprensión de las artes y su aplicación didáctica en la etapa de educación infantil. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents

Programes de curs (Guies docents) : 1,451 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.