Resultados globales: 354 registros encontrados en 0.04 segundos.
Artículos, Encontrados 162 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 3 registros
Publicaciones periódicas, Encontrados 1 registros
Libros y colecciones, Encontrados 6 registros
Documentos de investigación, Encontrados 178 registros
Materiales didàcticos, Encontrados 3 registros
Documentos gráficos y multimedia, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 162 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
2 p, 10.4 MB Creix l’esgotament digital, un mal del segle XXI / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2852 (14 d'octubre de 2018) , p. 62-63  
2.
1 p, 6.8 MB Entrevista a Jordi Aragonés-Vilella : “creem molta informació que permet manipular-nos” / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2658 (3 d'abril de 2018) , p. 20  
3.
8 p, 669.4 KB Fear of Missing Out, online social networking and mobile phone addiction : a latent profile approach / Fúster, Héctor (Universitat Ramon Llull) ; Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Oberst, Úrsula E. (Universitat Ramon Llull)
Background and aims: Fear of missing out (FoMO) is described as a pervasive unpleasant sensation that others might be having rewarding experiences of which one is not part, as well as the desire to stay continually connected with what others are doing. [...]
La por de perdre’s alguna cosa (fear of missing out, FoMO) es descriu com una sensació aguda i desagradable que altres podrien estar tenint experiències gratificants dels quals un no és part, així com el desig de mantenir-se en contacte contínuament amb el que altres estan fent. [...]

2017
Aloma, Vol. 35, núm. 1 (2017) , p. 23-30  
4.
2 p, 223.2 KB La publicitat que t’arriba i no ho saps / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2582 (16 de gener de 2018) , p. 40-41  
5.
2 p, 232.5 KB El dol es reinventa en l’era digital / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2509 (1 de novembre de 2018) , p. 40-41  
6.
2 p, 269.0 KB Quan Instagram i YouTube ens diuen qui som / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2473 (25 de setembre de 2017) , p. 40-41  
7.
1 p, 111.4 KB Emancipats via xarxes socials / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2016
Ara, Núm. 1862 (19 gener 2016) , p. 48  
8.
16 p, 166.7 KB Impacto político e informativo de las redes sociales : esferas de actuación y comparación con los medios / Enguix Oliver, Salvador (Universitat de València)
En este trabajo se desarrolla un ensayo teórico sobre las esferas de actuación de las empresas de redes sociales que plantea la hipótesis de que estas, como los medios, tienen naturaleza de actores políticos y no son simples canales. [...]
En aquest treball es desenvolupa un assaig teòric sobre les esferes d'actuació de les empreses de xarxes socials que planteja la hipòtesi que aquestes, com els mitjans, tenen naturalesa d'actors polítics i no són simples canals. [...]
This paper develops a theoretical analysis of the spheres of action of the social network companies proposing the hypothesis that these, like the media, have the nature of political actors, and are not simple channels. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3090
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 56 (juny 2017) , p. 71-85 (Articles)  
9.
14 p, 161.2 KB Cap a l'americanització de les campanyes electorals? : L'ús de Facebook i Twitter a Espanya, Estats Units i Noruega / Cervi, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Roca Trenchs, Núria Candela (Universitat Autònoma de Barcelona)
La primera victòria electoral d'Obama va demostrar que, per guanyar unes eleccions, cal tenir presència a les xarxes socials: és innegable que a la majoria dels països desenvolupats les campanyes en línia estan reemplaçant les campanyes tradicionals. [...]
La primera victoria electoral de Obama demostró que, para ganar unas elecciones, es necesario tener presencia en las redes sociales: es innegable que en la mayoría de los países desarrollados las campañas en línea están reemplazando a las campañas tradicionales. [...]
The first Obama's victory proved to the world that in order to win a campaign social networks are essential: it is undeniable that in almost all the "developed" countries on line campaigns are (more or less) slowly but inexorably replacing actual campaigns. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3072
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 56 (juny 2017) , p. 87-100 (Articles)  
10.
2 p, 256.2 KB Quan l’èxit d’un restaurant depèn de la seva reputació a la xarxa / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2372 (16 de juny de 2017) , p. 40-41  

Artículos : Encontrados 162 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 3 registros  
1.
2 p, 59.4 KB Labour trajectories of young people and social networks : longitudinal approach / Yepes, Lídia (Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball) ; Vacchiano, Mattia (Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball) ; Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball
2016 (IWPLMS 2016 Abstract book)
Annual Conference of the International Working Party on Labour Market Segmentation. Barcelona, Catalunya, 37è : 2016  
2.
20 p, 521.5 KB Incertidumbre y empleo. Estrategias, recursos y desigualdades de las redes sociales / Vacchiano, Mattia (Centre d’Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball)
2016
Encuentro internacional de Teoría y Práctica Política en América Latina. Nuevas y viejas desigualdades. Mar del Plata, Argentina, 4t : 2016  
3.
13 p, 1.4 MB Grup de Xarxes Socials de les #bibliotequesUAB : qui som i què estem fent / Mallorquí, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia)
2013
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 7a : 2013  

Publicaciones periódicas Encontrados 1 registros  
1.
Redes : revista hispana para el análisis de redes sociales / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural
Redes (ISSN 1579-0185) és una revista hispana per l'anàlisi de xarxes socials. La revista Redes té com a objectiu publicar treballs de qualitat en castellà i portuguès que incloguin la perspectiva de l'anàlisi de xarxes socials. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona, Departament d'Antropologia Social i Cultural , 2002-.
35 documentos

Libros y colecciones Encontrados 6 registros  
1.
12 p, 255.0 KB Piulant la gent s’entén? : el debat sobre la independència de Catalunya a les xarxes socials / Balcells, Josep, 1943-, autor ; Padró-Solanet, Albert, autor ; Institut de Ciències Polítiques i Socials. Barcelona, Catalunya
Barcelona : Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS) , gener 2017 (Quaderns de l’ICPS (Institut de Ciències Polítiques i Socials) ; 14)  
2.
244 p, 4.3 MB Audiencias juveniles y cultura digital / Huertas Bailén, Amparo, ed. ; Figueras Maz, Mònica, ed.
Libro resultado de la Jornada “Audiencias Juveniles: recepción, usos y hábitos mediáticos” celebrada el 22 de noviembre de 2012 en Barcelona por la Sección de Estudios de Audiencia y Recepción de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación (AE-IC). [...]
Bellaterra : Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2014 (eBooks de l'InCom-UAB, 6)  
3.
117 p, 1.9 MB El uso de las redes sociales : ciudadanía, política y comunicación : la investigación en España y Brasil / Ferré Pavia, Carme, ed.
El documento es resultado de los trabajos de dos grupos de investigación universitarios - Comress-Incom UAB y el Centro de Convergencia de Nuevos Medios (CCNM) y que combinan la narrativa divulgadora, la referencia a la investigación empírica y la reflexión didáctica entorno a la nuevas tecnologías y sus implicaciones sociales de forma comparativa en dos entornos: España y Brasil. [...]
Bellaterra : Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2014 (eBooks de l'InCom-UAB ; 6)  
4.
30 p, 1.7 MB Guia d'usos i estil a les xarxes socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció
L'objectiu d'aquest document és establir unes pautes comunes per a la presència homogènia de la UAB a les xarxes socials i determinar el procediment que cal seguir per obrir comptes i perfils. També pretén esdevenir un manual de consulta davant dubtes que puguin sorgir a l'hora de gestionar els diferents comptes. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2016  
5.
105 p, 7.5 MB Talleres de autoformación con programas informáticos de análisis de redes sociales / Molina, José Luis (Molina González), ed. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quiroga, Águeda (Universitat Pompeu Fabra) ; Martí Olivé, Joel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Maya Jariego, Isidro (Universidad de Sevilla) ; Federico, Ainhoa de (Université de Lille)
Este manual intenta llenar un espacio hasta ahora cubierto de forma incompleta: el de la autoformación en las diferentes aplicaciones del Análisis de redes sociales. Los textos teóricos disponibles en castellano empiezan a ser ya suficientes para disponer de una introducción. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2006 (Documents (Universitat Autònoma de Barcelona))  
6.
82 p, 8.9 MB 1st Workshop on privacy and protection in web-based social networks / Delgado Mercè, Jaime, ed. ; Casanovas, Pompeu (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Rodríguez, Víctor, 1978-, ed. ; Ballester, Ana ; Boulet, Romain ; Bourcier, Danièle ; Carreras, Anna ; Casellas, Núria (Casellas Caralt) ; De Coi, Juri L. ; De Haro, Carles ; Jordán, Francisco ; Kärger, Philipp ; Mazzega, Pierre ; Noriega, Pablo ; Olmedilla, Daniel ; Poblet, Marta ; Pujol, Helena ; Rodríguez, Eva ; Roig Batalla, Antoni ; Teodoro, Emma ; Vallbé, Joan-Josep ; Zerr, Sergej ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia
Barcelona : Huygens : 2010 (IDT series ; 6)

Juri L. De Coi, Philipp Kärger, Daniel Olmedilla, Sergej Zerr, Semantic Web Policies for Security, Trust Management and Privacy in Social Networks ; Antoni Roig, Privacy-Enhancing Technologies (PET) and Web-Based Social Networks (WSBN) ; Emma Teodoro, The Spanish Audiovisual Sector facing digital technologies ; Ana Ballester, Carles de Haro, Francisco Jordán, Helena Pujol, A semantic approach to security in social networks ; Anna Carreras, Jaime Delgado, Eva Rodríguez, The impact of contextual information on user privacy in social networks ; Eva Rodríguez, Víctor Rodríguez, Anna Carreras, Jaime Delgado, A Digital Rights Management approach to privacy in online social networks ; Pierre Mazzega, Danièle Bourcier, Romain Boulet, Code Communities in the French Legal System  


Documentos de investigación Encontrados 178 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
40 p, 524.7 KB Corporalidad online-offline. Revisión sistemática de la influencia de Instagram en la imagen corporal de los adolescentes / Brea Folgar, Ana Lía ; Barnet, Silvia
El estudio de la corporalidad en relación a los medios digitales va en aumento a la par que su uso, en especial por la población adolescente. Las redes sociales suponen un entorno donde experimentar la identidad y donde la apariencia física cobra gran importancia. [...]
L'estudi de la corporalitat en relació als mitjans digitals va en augment a l'una que el seu ús, especialment per la població adolescent. Les xarxes socials suposen un entorn on experimentar la identitat i on l'aparença física cobra gran importància. [...]

2019  
2.
111 p, 1.1 MB Essays on networks, social ties, and labor markets / Safi, Shahir, autor. ; Barberà, Salvador, 1946- supervisor acadèmic. ; Rodríguez Barraquer, Tomás, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica.
Aquesta tesi explora la teoria de la xarxa i les seves aplicacions al mercat laboral. En particular, examino com l'estabilitat i l'eficiència de les xarxes depenen de les externalitats de la xarxa i de la vinculació de les restriccions, com les empreses utilitzen les xarxes socials dels seus empleats per obtenir informació sobre les habilitats dels treballadors desocupats (referències dels empleats com a mecanisme de detecció) i la influència global de referències dels empleats sobre els resultats del mercat de treball. [...]
Esta tesis explora la teoría de redes y sus aplicaciones al mercado laboral. En particular, examino cómo la estabilidad y eficiencia de las redes dependen de las externalidades de red y las restricciones de vinculación, cómo las empresas usan las redes sociales de sus empleados para adquirir información sobre las habilidades de los trabajadores desempleados (referencias de empleados como mecanismo de selección) y la influencia agregada de las referencias de los empleados sobre los resultados del mercado laboral. [...]
This thesis explores network theory and its applications to labor market. In particular, I examine how the stability and efficiency of networks depend on network externalities and linking restrictions, how firms use their employees' social networks to acquire information about the abilities of unemployed workers (employee referrals as a screening mechanism), and the aggregate influence of employee referrals on labor market outcomes. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
3.
Els arxius i la generació digital : el tractament arxivístic de les xarxes socials / Jorge de los Ángeles, Melany Valentina ; Soler Jiménez, Joan (dir.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
El treball estudia diferents xarxes socials amb l'objectiu d'analitzar-les i esbrinar si la documentació electrònica creada a partir d'aquestes i el seu contingut podria ser un document d'arxiu. En cas afirmatiu haurem de fer un anàlisi de les diferents problemàtiques que ens podem trobar a l'hora de poder tractar aquesta informació, intentant sempre donar resposta des de l'àmbit dels arxius. [...]
El trabajo estudia diferentes redes sociales con el objetivo de analizarlas y averiguar si la documentación electrónica creada por éstas y su contenido podrían ser documentos de archivo. En caso afirmativo tendríamos que analizar las diferentes problemáticas que nos podríamos encontrar en el momento de tratar esta información, intentando siempre dar respuesta desde el ámbito de los archivos. [...]
The essay studies different social networks in order to analyze them and find out if the electronic documents created by them and their content could be archival records. If so, we would have to look at the various problems that we could find when handling this information, trying always to answer from the scop of archives. [...]

Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents 2018
   
4.
31 p, 432.8 KB La intimidad en un contexto intimidatorio. La DMT como herramienta eficaz para el encuentro íntimo con los adolescentes / Romero Diego, Marta ; Fischman, Diana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Este artículo presenta un caso que ilustra cómo viven los adolescentes la intimidad en la actualidad. Internet, las redes sociales y los medios de comunicación influyen en su modo de construir relaciones íntimas y también desdibujan la línea entre lo público y lo privado. [...]
This article presents a case to illustrate how adolescents experience intimacy nowadays. Internet, social networks and mass media have an impact on how they build their intimate relationships and also blur the distinction between what is private and what is public. [...]

2018  
5.
127 p, 6.8 MB Creació d'un espai televisiu : hashtag setmanal / Luján Selfa, Laia ; Marín Olaru, Cristina-Lívia ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de programa de televisió adreçat al públic "Millenial". És un espai informatiu que engloba l'actualitat, la profunditat, el rigor periodístic i, sobretot, la participació d'aquesta generació. [...]
Proyecto de programa de televisión dirigido al público "Millennial". Es un espacio informativo que engloba la actualidad, la profundidad, el rigor periodístico y, sobretodo, la participación de esta generación. [...]
Project of television program focused on the "Millennial" audience. It is a television program in which the news , depht, rigour and, the participation of this generation, are the most important objects. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
80 p, 3.2 MB La influència de les xarxes socials a les decisions polítiques / López Moyés, Robert ; Rius Baro, Josep Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball busca traslladar la influència que tenen les xarxes socials de la nostra vida a les decisions polítiques, per veure si els polítics són vulnerables o no al que succeeix i es diu sobre ells a la xarxa, i si canvien les seves decisions en funció de la pressió mediàtica que s'exerceix a la seva contra a xarxes socials com Twitter o Facebook.
El presente trabajo busca trasladar la influencia que tienen las redes sociales de nuestra vida hacia las decisiones políticas, para ver si los políticos son vulnerables o no a lo que sucede y se dice sobre ellos en la red, y si cambian sus decisiones en función de la presión mediática que se ejerce en su contra en redes sociales como Twitter o Facebook.
The present paper seeks to transfer the influence of social media from our lives to political decisions, in order to see if politicians are vulnerable or not to what happens and what is said about them in the network, and if they change their decisions in function of the media pressure that is exerted against them on social media pages like Twitter or Facebook.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
214 p, 2.4 MB Factors d'eficàcia comunicativa davant d'actes terroristes : l'ús de Twitter per part dels Mossos d'Esquadra i els mitjans de comunicació (Betevé, TV3 i TVE) durant els atemptats de Les Rambles i Cambrils / Vinardell Lahoz, Cristina ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Davant la situació actual del terrorisme, és necessari que els cossos de seguretat tinguin un pla de comunicació de crisi per gestionar un possible atemptat terrorista i establir relacions amb els mitjans de comunicació. [...]
Ante la situación actual del terrorismo, es necesario que los cuerpos de seguridad tengan un plan de comunicación de crisis para gestionar un posible atentado terrorista y establecer relaciones con los medios de comunicación. [...]
Due to the current situation of terrorism, it is necessary that security bodies have a crisis communication plan to manage a possible terrorist attack and establish relations with the media. This paper analyzes the use of Twitter by the Mossos and the media Betevé, TV3 and TVE during the attacks of Las Ramblas and Cambrils to know what were the factors of communicative effectiveness of their coverage.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
148 p, 47.6 MB Anàlisis del contingut i l'impacte social del programa de televisió Operación Triunfo 2017 / Redondo Moreno, Mireia ; Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball té com a objectiu analitzar el contingut del programa Operación Triunfo a més de realitzar un estudi de la recepció sobre l'impacte de la novena edició a les xarxes socials. D'aquesta manera es podrà observar la influència que ha tingut la tornada del concurs.
Este trabajo tiene como objetivo analizar el contenido del programa Operación Triunfo además de realizar un estudio de la recepción sobre el impacto de la novena edición en las redes sociales. De esta manera se podrá observar la influencia que ha tenido la vuelta del concurso.
The purpose of this project is to analyse the content of the program Operacion Triunfo and carry out a survey abouth the impact that has the ninth edition in social media. In this way, it will be possible to observe the influence that has had the return of the contest.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
183 p, 6.3 MB Anàlisi de la comunicació política a Instagram durant la campanya electoral de les eleccions del 21D per part dels líders candidats a governar amb major representació al Parlament de Catalunya / Puig Piqué, Clara ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau és un estudi sobre la utilització d'Instagram que van fer els líders polítics dels partits majoritaris a Catalunya durant la campanya electoral de les eleccions del 21 de desembre del 2017, mitjançant una anàlisi qualitatiu i quantitatiu amb l'objectiu de conèixer quin ús fan amb els seus perfils i amb els seus posts, la finalitat i les intencions de la seva comunicació, així com conèixer el feedback i les interaccions amb els seus seguidors.
Este Trabajo de Fin de Grado es un estudio sobre la utilización de Instagram que hicieron los líderes políticos de los partidos mayoritarios en Cataluña durante la campaña electoral de las elecciones del 21 de diciembre de 2017, mediante un análisis cualitativo y cuantitativo con el objetivo de conocer qué uso hacen con sus perfiles y con sus posts, la finalidad y las intenciones de su comunicación, así como también el feedback y las interacciones con sus seguidores.
This Final Year Project is a study on the use of Instagram by the political leaders of the major parties in Catalonia during the political campaign of the elections held on December 21th, 2017. The main objective of this study is to understand the way they use their profiles and the purpose and intentions behind their posts, as well as evaluate the feedback and interactions with their followers through a qualitative and quantitative analysis.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
155 p, 5.9 MB La influencia de les xarxes socials en els esportistes d’elit i el ressò mediàtic que fan els mitjans de comunicació espanyols / Priego Cano, Manel ; Battista, Gianluca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials han modificat algunes de les rutines periodístiques, sobretot pel que fa a l'aparició d'una gran quantitat de fonts d'informació, que han anat sorgint en els darrers anys. En el cas del periodisme esportiu, els mateixos esportistes s'han erigit com la principal font informativa amb les seves publicacions a les xarxes socials, que els mitjans de comunicació utilitzen per crear i complementar les seves notícies. [...]
Las redes sociales han modificado algunas de las rutinas periodísticas, sobre todo por lo que hace a la gran cantidad de fuentes de información que han surgido en los últimos años. En el caso del periodismo deportivo, los mismos deportistas se han convertido en la principal fuente informativa con sus publicaciones en las redes sociales, que los medios de comunicación utilizan para crear y complementar sus noticias. [...]
Social networks have changed some of the journalistic routines, above all with regard to the large number of sources of information that have emerged in recent years. In the case of sports journalism, the same athletes have become the main information source with its publications on social networks, the media use to create and to supplement its news. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documentos de investigación : Encontrados 178 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales didàcticos Encontrados 3 registros  
1.
47 p, 5.3 MB Publicar en accés obert / Álvarez, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Azorín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Contreras Torres, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Lopo, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Barri, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació preparada en el marc del Programa de Formació de Doctors on es dóna una visió de tots els aspectes que cal tenir en compte per a publicar en accés obert. S'expliquen els següents continguts: 1. [...]
2019 (Eines per a la recerca)
6 documentos
2.
41 p, 15.5 MB Publicar en accés obert / Azorín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Barri, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Contreras Torres, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Lopo, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats)
Presentació preparada en el marc del Programa de Formació de Doctors on s'explica els següents continguts: 1. Què és l'accés obert? 2. Com publicar en accés obert. 3. Sistemes d'identificació d'autors i identitat digital. [...]
2018 (Eines per a la recerca)
3 documentos
3.
12 p, 637.6 KB L'Avaluació de la recerca: altmetrics, les xarxes socials i l'accés obert / Jordan Gili, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
L'objectiu d'aquesta presentació és proporcionar als investigadors uns coneixements bàsics del que implica el concepte "altmetrics", així com també es parla de l'accés obert. Aquesta presentació s'ha preparat per a una xerrada dirigida als investigadors de l'Institut d'Investigació Sanitària Pere Virgili (Tarragona).
2014 (Producció científica)  

Documentos gráficos y multimedia Encontrados 1 registros  
1.
1024x768, 256.6 KB Exposició "Les Xarxes socials a la Biblioteca de Ciències Socials" / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Fotografies de l'exposició sobre la presència de la Biblioteca de Ciències Socials a les xarxes socials: blocs, netvibes, delicious, twitter i facebook. L'exposició va tenir lloc l'octubre de 2013.
2013
13 documentos

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.