Resultats globals: 10 registres trobats en 0.02 segons.
Materials acadèmics, 10 registres trobats
Materials acadèmics 10 registres trobats  
1.
5 p, 108.1 KB Crítica musical [100644] / Chavarria Talarn, Francesc Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Identificar els principals processos que conformen la comunicació musical i aprendre a descriure'ls adequadament Disposar d'eines actualitzades d'observació i crítica per a aplicar-les a les observacions de situacions musicals Familiaritzar-se amb els nous suports digitals, xarxes socials i apps, pensats com a eina de divulgació i crítica musical Enriquir les possibilitats d'expressió oral en l'anàlisi de situacions musicals Elaborar escrits crítics en petit format adreçats a suports diversos (blogs, posts de IG, petits formats radiofònics, etc. [...]
Identify the main processes that make up musical communication and learn to describe them appropriately Have up-to-date observation and critique tools available to apply to observations of musical situations Know the new digital media, social networks and apps, shaped as a tool for dissemination and music criticism Enrich the possibilities of oral expression in the analysis of musical situations Write short critical writings aimed at various supports (blogs, IG posts, short radio spots, etc. [...]
Identificar los principales procesos que conforman la comunicación musical y aprender a describirlos adecuadamente Disponer de herramientas actualizadas de observación y crítica para aplicarlas a las observaciones de situaciones musicales Familiarizarse con los nuevos apoyos digitales, redes sociales y apps, pensados como herramienta de divulgación y crítica musical Enriquecer las posibilidades de expresión oral en el análisis de situaciones musicales Elaborar escritos críticos en pequeño formato dirigidos a apoyos varios (blogs, posts de IG, cuñas radiofónicas, etc. [...]

2023-24
Grau en Musicologia [809]
3 documents
2.
5 p, 107.4 KB Crítica musical [100644] / Martínez García, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Identificar els principals processos que conformen la comunicació musical i aprendre a descriure'ls adequadament Disposar d'eines actualitzades d'observació i crítica per a aplicar-les a les observacions de situacions musicals Familiaritzar-se amb els nous suports digitals, xarxes socials i apps, pensats com a eina de divulgació i crítica musical Enriquir les possibilitats d'expressió oral en l'anàlisi de situacions musicals Elaborar escrits crítics en petit format adreçats a suports diversos (blogs, posts de IG, petits formats radiofònics, etc. [...]
Identify the main processes that make up musical communication and learn to describe them appropriately Have up-to-date observation and critique tools available to apply to observations of musical situations Know the new digital media, social networks and apps, shaped as a tool for dissemination and music criticism Enrich the possibilities of oral expression in the analysis of musical situations Write short critical writings aimed at various supports (blogs, IG posts, short radio spots, etc. [...]
Identificar los principales procesos que conforman la comunicación musical y aprender a describirlos adecuadamente Disponer de herramientas actualizadas de observación y crítica para aplicarlas a las observaciones de situaciones musicales Familiarizarse con los nuevos apoyos digitales, redes sociales y apps, pensados como herramienta de divulgación y crítica musical Enriquecer las posibilidades de expresión oral en el análisis de situaciones musicales Elaborar escritos críticos en pequeño formato dirigidos a apoyos varios (blogs, posts de IG, cuñas radiofónicas, etc. [...]

2021-22
Grau en Musicologia [809]
3 documents
3.
5 p, 107.2 KB Crítica musical [100644] / Calmell, Cèsar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Parlar o escriure sobre música són activitats que sempre han acompanyat l'experiència auditiva ( i visual) directes del fet musical. Però si aquests són els mitjans generals d'expressió comuns, en principi, a totes les disciplines científiques incloses en la musicologia, en el comentari i la crítica musicals aquelles dues activitats: parlar i l'escriure, tenen un objectiu molt concret -que comportarà la utilització d'una metodologia específica en l'elaboració des respectius discursos oral o escrit- : la d'informar musicalment l'aficionat -sigui quin sigui el seu grau de competències musicals- o la d'incentivar i enriquir la seva experiència estètica mitjançant relats ben exposats o ben escrits, sòlidament fonamentats i amb interès per al lector o oient, que tenen la característica compartida de tenir un caràcter públic, és a dir, de ser transmesos ja sigui a través dels mitjans de comunicació ja sigui en actes presencials, com poden ser conferències, taules rodones, etc.
Hablar o escribir acerca de la música son actividades que siempre han acompañado la experiencia auditiva y visual del hecho musical. Pero si ambas constituyen medios generales de expresión y de comunicación comunes, en principio, a todas las disciplinas científicas -incluida la musicología-, en el comentario hablado y en la crítica musicales aquellas dos actividades: hablar y escribir, adquieren un cometido muy concreto que comportará la utilización de una metodología específica en la elaboración de sendos discursos oral y escrito: la de informar musicalmente al aficionado -sea cual sea su nivel de competencias musicales-, y la de enriquecer o incentivar su experiencia estética mediante relatos bien expuestos y bien escritos, sólidamente fundamentados, que tienen la característica compartida de poseer un carácter público, es decir, el hecho de que son transmitidos ya sea a través de los medios convencionales de comunicación, ya sea en actos presenciales como pueden ser conferencias, mesas redondas, etc.

2019-20
Grau en Musicologia [809]
3 documents
4.
5 p, 81.8 KB Crítica musical [100644] / Calmell, Cèsar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Parlar o escriure sobre música són activitats que sempre han acompanyat l'experiència auditiva ( i visual) directes del fet musical. Però si aquests són els mitjans generals d'expressió comuns, en principi, a totes les disciplines científiques incloses en la musicologia, en el comentari i la crítica musicals aquelles dues activitats: parlar i l'escriure, tenen un objectiu molt concret -que comportarà la utilització d'una metodologia específica en l'elaboració des respectius discursos oral o escrit- : la d'informar musicalment l'aficionat -sigui quin sigui el seu grau de competències musicals- o la d'incentivar i enriquir la seva experiència estètica mitjançant relats ben exposats o ben escrits, sòlidament fonamentats i amb interès per al lector o oient, que tenen la característica compartida de tenir un caràcter públic, és a dir, de ser transmesos ja sigui a través dels mitjans de comunicació ja sigui en actes presencials, com poden ser conferències, taules rodones, etc.
2018-19
Grau en Musicologia [809]  
5.
4 p, 77.8 KB Crítica musical [100644] / Calmell, Cèsar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Parlar o escriure sobre música són activitats que sempre han acompanyat l'experiència auditiva ( i visual) directes del fet musical. Però si aquests són els mitjans generals d'expressió comuns, en principi, a totes les disciplines científiques incloses en la musicologia, en el comentari i la crítica musicals aquelles dues activitats: parlar i l'escriure, tenen un objectiu molt concret -que comportarà la utilització d'una metodologia específica en l'elaboració des respectius discursos oral o escrit- : la d'informar musicalment l'aficionat -sigui quin sigui el seu grau de competències musicals- o la d'incentivar i enriquir la seva experiència estètica mitjançant relats ben exposats o ben escrits, sòlidament fonamentats i amb interès per al lector o oient, que tenen la característica compartida de tenir un caràcter públic, és a dir, de ser transmesos ja sigui a través dels mitjans de comunicació ja sigui en actes presencials, com poden ser conferències, taules rodones, etc.
2017-18
Grau en Musicologia [809]  
6.
4 p, 77.8 KB Crítica musical [100644] / Calmell, Cèsar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Parlar o escriure sobre música són activitats que sempre han acompanyat l'experiència auditiva ( i visual) directes del fet musical. Però si aquests són els mitjans generals d'expressió comuns, en principi, a totes les disciplines científiques incloses en la musicologia, en el comentari i la crítica musicals aquelles dues activitats: parlar i l'escriure, tenen un objectiu molt concret -que comportarà la utilització d'una metodologia específica en l'elaboració des respectius discursos oral o escrit- : la d'informar musicalment l'aficionat -sigui quin sigui el seu grau de competències musicals- o la d'incentivar i enriquir la seva experiència estètica mitjançant relats ben exposats o ben escrits, sòlidament fonamentats i amb interès per al lector o oient, que tenen la característica compartida de tenir un caràcter públic, és a dir, de ser transmesos ja sigui a través dels mitjans de comunicació ja sigui en actes presencials, com poden ser conferències, taules rodones, etc.
2016-17
Grau en Musicologia [809]  
7.
4 p, 28.1 KB Crítica musical [100644] / Calmell, Cèsar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Parlar o escriure sobre música són activitats que sempre han acompanyat l'experiència auditiva ( i visual) directes del fet musical. Però si aquests són els mitjans generals d'expressió comuns, en principi, a totes les disciplines científiques incloses en la musicologia, en el comentari i la crítica musicals aquelles dues activitats: parlar i l'escriure, tenen un objectiu molt concret -que comportarà la utilització d'una metodologia específica en l'elaboració des respectius discursos oral o escrit- : la d'informar musicalment l'aficionat -sigui quin sigui el seu grau de competències musicals- o la d'incentivar i enriquir la seva experiència estètica mitjançant relats ben exposats o ben escrits, sòlidament fonamentats i amb interès per al lector o oient, que tenen la característica compartida de tenir un caràcter públic, és a dir, de ser transmesos ja sigui a través dels mitjans de comunicació ja sigui en actes presencials, com poden ser conferències, taules rodones, etc.
2015-16
Grau en Musicologia [809]  
8.
4 p, 104.0 KB Crítica musical [100644] / Calmell, Cèsar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Parlar o escriure sobre música són activitats que sempre han acompanyat l'experiència auditiva ( i visual) directes del fet musical. Però si aquests són els mitjans generals d'expressió comuns, en principi, a totes les disciplines científiques incloses en la musicologia, en el comentari i la crítica musicals aquelles dues activitats: parlar i l'escriure, tenen un objectiu molt concret -que comportarà la utilització d'una metodologia específica en l'elaboració des respectius discursos oral o escrit- : la d'informar musicalment l'aficionat -sigui quin sigui el seu grau de competències musicals- o la d'incentivar i enriquir la seva experiència estètica mitjançant relats ben exposats o ben escrits, sòlidament fonamentats i amb interès per al lector o oient, que tenen la característica compartida de tenir un caràcter públic, és a dir, de ser transmesos ja sigui a través dels mitjans de comunicació ja sigui en actes presencials, com poden ser conferències, taules rodones, etc.
2014-15
Grau en Musicologia [809]  
9.
8 p, 132.9 KB Crítica musical [100644] / Calmell, Cèsar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2013-14
Grau en Musicologia [809]  
10.
8 p, 372.0 KB Crítica musical [100644] / Calmell, Cèsar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2012-13
Grau en Musicologia [809]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.