1.
|
8 p, 116.6 KB |
Pràcticum IV [102062]
/
Fontich Vicens, Xavier ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El Pràcticum IV té un caràcter generalista i es vincula a un àrea curricular determinada. Un dels seus objectius més importants és que el/la futur/a mestre/a aprengui a dissenyar una proposta didàctica (unitat didàctica, projecte interdisciplinari, tallers, APS, racons, ambients, etc. [...] Practicum IV has a general nature and it is linked to a specific curriculum area. One of its most important objectives is that the future teacher learns to design a didactic proposal (unit plan, interdisciplinary project, workshops, APS, corners, environments, etc. [...] El Prácticum IV tiene un carácter generalista y se vincula a un área curricular determinada. Uno de sus objetivos más importantes es que el futuro maestro/a aprenda a diseñar una propuesta didáctica (unidad didáctica, proyecto interdisciplinario, talleres, APS, rincones, ambientes, etc. [...]
2023-24 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
2.
|
7 p, 114.4 KB |
Pràcticum IV [102062]
/
Fontich, Xavier ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El Pràcticum IV té un caràcter generalista i es vincula a un àrea curricular determinada. Un dels seus objectius més importants és que el/la futur/a mestre/a aprengui a dissenyar una proposta didàctica (unitat didàctica, projecte interdisciplinari, tallers, APS, racons, ambients, etc. [...] Practicum IV has a general nature and it is linked to a specific curriculum area. One of its most important objectives is that the future teacher learns to design a didactic proposal (unit plan, interdisciplinary project, workshops, APS, corners, environments, etc. [...] El Prácticum IV tiene un carácter generalista y se vincula a un área curricular determinada. Uno de sus objetivos más importantes es que el futuro maestro/a aprenda a diseñar una propuesta didáctica (unidad didáctica, proyecto interdisciplinario, talleres, APS, rincones, ambientes, etc. [...]
2022-23 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
3.
|
7 p, 114.2 KB |
Pràcticum IV [102062]
/
Fontich, Xavier ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El Pràcticum IV té un caràcter generalista i es vincula a un àrea curricular determinada. Un dels seus objectius més importants és que el/la futur/a mestre/a aprengui a dissenyar una proposta didàctica (unitat didàctica, projecte interdisciplinari, tallers, APS, racons, ambients, etc. [...] Practicum IV has a general nature and it is linked to a specific curriculum area. One of its most important objectives is that the future teacher learns to design a didactic proposal (unit plan, interdisciplinary project, workshops, APS, corners, environments, etc. [...] El Prácticum IV tiene un carácter generalista y se vincula a un área curricular determinada. Uno de sus objetivos más importantes es que el futuro maestro/a aprenda a diseñar una propuesta didáctica (unidad didáctica, proyecto interdisciplinario, talleres, APS, rincones, ambientes, etc. [...]
2021-22 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
4.
|
7 p, 113.5 KB |
Pràcticum IV [102062]
/
Olmos Rueda, Patricia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El Pràcticum IV té un caràcter generalista i es vincula a un àrea curricular determinada. Un dels seus objectius més importants és que el/la futur/a mestre/a aprengui a dissenyar una proposta didàctica (unitat didàctica, projecte interdisciplinari, tallers, APS, racons, ambients, etc. [...] El Prácticum IV tiene un carácter generalista y se vincula a un área curricular determinada. Uno de sus objetivos más importantes es que el futuro maestro/a aprenda a diseñar una propuesta didáctica (unidad didáctica, proyecto interdisciplinario, talleres, APS, rincones, ambientes, etc. [...]
2020-21 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
5.
|
7 p, 112.5 KB |
Pràcticum IV [102062]
/
Olmos Rueda, Patricia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El Pràcticum IV té un caràcter generalista i es vincula a un àrea curricular determinada. Un dels seus objectius més importants és que el/la futur/a mestre/a aprengui a dissenyar una proposta didàctica (unitat didàctica, projecte interdisciplinari, tallers, APS, racons, ambients, etc. [...] El Prácticum IV tiene un carácter generalista y se vincula a un área curricular determinada. Uno de sus objetivos más importantes es que el futuro maestro/a aprenda a diseñar una propuesta didáctica (unidad didáctica, proyecto interdisciplinario, talleres, APS, rincones, ambientes, etc. [...]
2019-20 Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
6.
|
6 p, 83.2 KB |
Pràcticum IV [102062]
/
Olmos Rueda, Patricia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El Pràcticum IV té un caràcter generalista i es vincula a un àrea curricular determinada. Un dels seus objectius més importants és que el futur mestre aprengui a dissenyar una seqüència didàctica i la pugui portar a la pràctica. [...] Practicum IV has a general nature and it is linked to a particular curricular area. One of its most important objectives is that the future teacher learns to design and implement a teaching sequence. [...] El Prácticum IV tiene un carácter generalista y se vincula a un área curricular determinada. Uno de sus objetivos más importantes es que el futuro maestro aprenda a diseñar una secuencia didáctica y la pueda llevar a la práctica. [...]
2018-19 Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
7.
|
6 p, 83.2 KB |
Pràcticum IV [102062]
/
Prat Grau, Maria ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El Pràcticum IV té un caràcter generalista i es vincula a un àrea curricular determinada. Un dels seus objectius més importants és que el futur mestre aprengui a dissenyar una seqüència didàctica i la pugui portar a la pràctica. [...] Practicum IV has a general nature and it is linked to a particular curricular area. One of its most important objectives is that the future teacher learns to design and implement a teaching sequence. [...] El Prácticum IV tiene un carácter generalista y se vincula a un área curricular determinada. Uno de sus objetivos más importantes es que el futuro maestro aprenda a diseñar una secuencia didáctica y la pueda llevar a la práctica. [...]
2017-18 Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
8.
|
6 p, 83.2 KB |
Pràcticum IV [102062]
/
Troiano i Gomà, Helena ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
El Pràcticum IV té un caràcter generalista i es vincula a un àrea curricular determinada. Un dels seus objectius més importants és que el futur mestre aprengui a dissenyar una seqüència didàctica i la pugui portar a la pràctica. [...] Practicum IV has a general nature and it is linked to a particular curricular area. One of its most important objectives is that the future teacher learns to design and implement a teaching sequence. [...] El Prácticum IV tiene un carácter generalista y se vincula a un área curricular determinada. Uno de sus objetivos más importantes es que el futuro maestro aprenda a diseñar una secuencia didáctica y la pueda llevar a la práctica. [...]
2016-17 Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
9.
|
|
10.
|
|