Resultados globales: 8 registros encontrados en 0.42 segundos.
Materiales académicos, Encontrados 8 registros
Materiales académicos Encontrados 8 registros  
1.
4 p, 102.8 KB Economia de la Comunicació [103098] / Martori Muntsant, Aida ; Ramón Pinat, Ezequiel ; Salord Trampal, Alberto ; Espín Heras, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Introduir l'alumnat en la gestió empresarial de la indústria de la comunicació. Emprenedoria i innovació. - Aprofundir en el coneixement de les ciències econòmiques i empresarials des de la perspectiva de la Comunicació. [...]
- Introducir al alumnado en la gestión empresarial de la industria de la comunicación, emprendeduría e innovación. - Profundizar en el conocimiento de las ciencias económicas y empresariales desde la perspectiva de la comunicación. [...]

2019-20
1432 [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documentos
2.
4 p, 75.7 KB Economia de la Comunicació [103098] / Garnatxe Masmitja, Anna ; Lecha Salvador, Mercedes ; Espín Heras, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Introduir l'alumnat en la gestió empresarial de la indústria de la comunicació. Emprenedoria i innovació. - Aprofundir en el coneixement de les ciències econòmiques i empresarials des de la perspectiva de la Comunicació. [...]
- Introducir al alumnado en la gestión empresarial de la industria de la comunicación. Emprendeduría e innovación. - Profundizar en el conocimiento de las ciencias económicas y empresariales desde la perspectiva de la comunicación. [...]

2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documentos
3.
4 p, 74.1 KB Economia de la Comunicació [103098] / Garnatxe Masmitja, Anna ; Sabater Casals, Marta ; Pahisa Fontanals, Frederic ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Aprofundir en el coneixement de les ciències econòmiques i empresarials des de la perspectiva de la Comunicació. - Situar l'empresa de la comunicació en l'entorn general o macroeconòmic i l'entorn específic o industrial. [...]
2017-18
Grau en Periodisme [971]  
4.
4 p, 73.9 KB Economia de la Comunicació [103098] / de Mateo Pérez, María Rosario ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Aprofundir en el coneixement de les ciències econòmiques i empresarials des de la perspectiva de la Comunicació. - Situar l'empresa de la comunicació en l'entorn general o macroeconòmic i l'entorn específic o industrial. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
4 p, 25.2 KB Economia de la Comunicació [103098] / de Mateo Pérez, María Rosario ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Aprofundir en el coneixement de les ciències econòmiques i empresarials des de la perspectiva de la Comunicació. - Situar l'empresa de la comunicació en l'entorn general o macroeconòmic i l'entorn específic o industrial. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
4 p, 101.5 KB Economia de la Comunicació [103098] / Mateo, Rosario de (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Aprofundir en el coneixement de les ciències econòmiques i empresarials des de la perspectiva de la Comunicació. - Situar l'empresa de la comunicació en l'entorn general o macroeconòmic i l'entorn específic o industrial. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
4 p, 101.5 KB Economia de la Comunicació [103098] / Mateo, Rosario de (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Aprofundir en el coneixement de les ciències econòmiques i empresarials des de la perspectiva de la Comunicació. - Situar l'empresa de la comunicació en l'entorn general o macroeconòmic i l'entorn específic o industrial. [...]
2013-14  
8.
4 p, 12.2 KB Economia de la Comunicació [103098] / Mateo, Rosario de (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Aprofundir en el coneixement de les ciències econòmiques i empresarials des de la perspectiva de la Comunicació. - Situar l'empresa de la comunicació en l'entorn general o macroeconòmic i l'entorn específic o industrial. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.