Resultados globales: 9 registros encontrados en 0.02 segundos.
Materiales académicos, Encontrados 9 registros
Materiales académicos Encontrados 9 registros  
1.
5 p, 106.1 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Gonzalez Corona, Francisco Jose ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
Se espera que al finalizar el estudio de la asignatura el alumnado sea capaz de: Identificar las características perceptivas de las producciones publicitarias y las pueda utilizar en el análisis y la creación de materiales publicitarios. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
2.
4 p, 103.4 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños Carrasco, Elena ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
Se espera que al finalizar el estudio de la asignatura el alumnado sea capaz de: Identificar las características perceptivas de las producciones publicitarias y las pueda utilizar en el análisis y la creación de materiales publicitarios. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
3.
4 p, 78.0 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños Carrasco, Elena ; Conill Purgimon, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
4 p, 76.6 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños Carrasco, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
2016-17
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
3 p, 25.8 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
2015-16
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
3 p, 100.8 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
2014-15
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
3 p, 100.5 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
2013-14  
8.
3 p, 10.1 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
2012-13
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
3 p, 9.5 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
2011-12
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.