Resultats globals: 7 registres trobats en 0.03 segons.
Materials acadèmics, 7 registres trobats
Materials acadèmics 7 registres trobats  
1.
5 p, 106.6 KB Màrqueting [103735] / Salcedo Zuta, Nestor Ulaf ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
OBJECTIUS FORMATIUS A final de curs, l'alumne/a haurà de/d': 1. Distingir els conceptes de màrqueting de productes i màrqueting de serveis (incloent: servucció) i identificar les seves implicacions per a l'hostaleria, les empreses turístiques i les destinacions. [...]
EDUCATIONAL OBJECTIVES At the end of the course, the student must be able to: 1. Distinguish the concepts of product marketing and service marketing (including servuction) and identify their implications for hospitality, tourism enterprises and destinations. [...]
OBJETIVOS FORMATIVOS A final de curso, el/la alumno/a deberá de: 1. Distinguir los conceptos de marketing de productos y marketing de servicios (incluida la servucción) e identificar sus implicaciones para la hotelería, las empresas y destinos turísticos. [...]

2023-24
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documents
2.
5 p, 106.5 KB Màrqueting [103735] / Salcedo Zuta, Nestor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
OBJECTIUS FORMATIUS A final de curs, l'alumne/a haurà de/d': 1. Distingir els conceptes de màrqueting de productes i màrqueting de serveis (incloent: servucció) i identificar les seves implicacions per a l'hostaleria, les empreses turístiques i les destinacions. [...]
EDUCATIONAL OBJECTIVES At the end of the course, the student must be able to: 1. Distinguish the concepts of product marketing and service marketing (including servuction) and identify their implications for hospitality, tourism enterprises and destinations. [...]
OBJETIVOS FORMATIVOS A final de curso, el/la alumno/a deberá de: 1. Distinguir los conceptos de marketing de productos y marketing de servicios (incluida la servucción) e identificar sus implicaciones para la hotelería, las empresas y destinos turísticos. [...]

2022-23
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documents
3.
5 p, 104.5 KB Màrqueting [103735] / Oller Nogués, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
OBJECTIUS FORMATIUS A final de curs l'alumne/a haurà de/d': 1. diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer els principals elements de la planificació estratègica 3. [...]
EDUCATIONAL OBJECTIVES At the end of the course the student must be able to: 1. Differentiate the concepts of production and servuction and its implications for tourism enterprises and destinations. [...]
OBJETIVOS FORMATIVOS A final de curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer los principales elementos de la planificación estratégica 3. [...]

2021-22
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documents
4.
5 p, 104.2 KB Màrqueting [103735] / Oller Nogués, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
OBJECTIUS FORMATIUS A final de curs l'alumne/a haurà de/d': 1. diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer els principals elements de la planificació estratègica 3. [...]
OBJETIVOS FORMATIVOS A final de curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer los principales elementos de la planificación estratégica 3. [...]

2020-21
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documents
5.
5 p, 104.3 KB Màrqueting [103735] / Oller Nogués, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
OBJECTIUS FORMATIUS A final de curs l'alumne/a haurà de/d': 1. diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer els principals elements de la planificació estratègica 3. [...]
OBJETIVOS FORMATIVOS A final de curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer los principales elementos de la planificación estratégica 3. [...]

2019-20
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documents
6.
7 p, 143.7 KB Màrqueting [103735] / Oller Nogués, Jordi
A final de curs l'alumne/a haurà de/d': 1. diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer els principals elements de la planificació estratègica 3. [...]
2018-19 (Grau en Direcció Hotelera)  
7.
7 p, 380.1 KB Màrqueting [103735] / Oller Nogués, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
At the end of the course the student must be able to: 1. Differentiate the concepts of production and servuction and its implications for tourism enterprises and destinations. 2. Know the main elements of strategic planning 3. [...]
2016-17 (Hospitality Management Degree)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.