Results overview: Found 7 records in 0.02 seconds.
Course materials, 7 records found
Course materials 7 records found  
1.
5 p, 108.8 KB Estratègies Directives i de Comunicació en la Gestió Hotelera [103759] / Aguar Martínez, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Al final de l'assignatura l'alumnat serà capaç de: Conèixer com funciona i s'estructura la informació en els mitjans de comunicació Identificar els seus punts forts i punts febles com a comunicador/a Aplicar la seva capacitat d'anàlisi, de reflexió i de síntesi Saber desenvolupar les tècniques d'argumentació i de persuasió en un discurs Conèixer, aplicar i desenvolupar els elements clau del treball en equip Aprendre a posar en pràctica l'empatia, l'escolta activa i l'asertivitat.
Through the contents of this subject, students will be able to: Understand how to order and structure information in different media. Identify their strong and weak points as communicators. Apply their ability to analyze, reflect and summarize. [...]
A final de la asignatura el alumnado será capaz de: Conocer cómo funciona y se estructura la información en los medios de comunicación Identificar sus puntos fuertes y puntos débiles como comunicador / a Aplicar su capacidad de análisis, de reflexión y de síntesis Saber desarrollar las técnicas de argumentación y persuasión en un discurso Conocer, aplicar y desarrollar los elementos clave del trabajo en equipo Aprender a poner en práctica la empatía, la escucha activa y la asertividad.

2023-24
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documents
2.
5 p, 110.8 KB Estratègies Directives i de Comunicació en la Gestió Hotelera [103759] / Aguar Martínez, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Al final de l'assignatura l'alumnat serà capaç de: Conèixer com funciona i s'estructura la informació en els mitjans de comunicació Identificar els seus punts forts i punts febles com a comunicador/a Aplicar la seva capacitat d'anàlisi, de reflexió i de síntesi Saber desenvolupar les tècniques d'argumentació i de persuasió en un discurs Conèixer, aplicar i desenvolupar els elements clau del treball en equip Aprendre a posar en pràctica l'empatia, l'escolta activa i l'asertivitat.
Through the contents of this subject, students will be able to: Understand how to order and structure information in different media. Identify their strong and weak points as communicators. Apply their ability to analyze, reflect and summarize. [...]
A final de la asignatura el alumnado será capaz de: Conocer cómo funciona y se estructura la información en los medios de comunicación Identificar sus puntos fuertes y puntos débiles como comunicador / a Aplicar su capacidad de análisis, de reflexión y de síntesis Saber desarrollar las técnicas de argumentación y persuasión en un discurso Conocer, aplicar y desarrollar los elementos clave del trabajo en equipo Aprender a poner en práctica la empatía, la escucha activa y la asertividad.

2022-23
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documents
3.
5 p, 108.1 KB Estratègies Directives i de Comunicació en la Gestió Hotelera [103759] / Aguar Martínez, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Al final de l'assignatura l'alumne/a serà capaç de: Conèixer com funciona i s'estructura la informació en els mitjans de comunicació Identificar els seus punts forts i punts febles com a comunicador/a Aplicar la seva capacitat d'anàlisi, de reflexió i de síntesiSaber desenvolupar les tècniques d'argumentació i de persuasió en un discurs Conèixer, aplicar i desenvolupar els elements clau del treball en equip Aprendre a posar en pràctica l'empatia, l'escolta activa i l'asertivitat.
Through the contents of this subject, students will be able to: Understand how to order and structure information in different media. Identify their strong and weak points as communicators. Apply their ability to analyze, reflect and summarize. [...]
A final de la asignatura el alumno / a será capaz de: Conocer cómo funciona y se estructura la información en los medios de comunicación Identificar sus puntos fuertes y puntos débiles como comunicador / a Aplicar su capacidad de análisis, de reflexión y de síntesis Saber desarrollar las técnicas de argumentación y persuasión en un discurso Conocer, aplicar y desarrollar los elementos clave del trabajo en equipo Aprender a poner en práctica la empatía, la escucha activa y la asertividad.

2021-22
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documents
4.
5 p, 107.8 KB Estratègies Directives i de Comunicació en la Gestió Hotelera [103759] / Aguar Martínez, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Al final de l'assignatura l'alumne/a serà capaç de: Conèixer com funciona i s'estructura la informació en els mitjans de comunicació Identificar els seus punts forts i punts febles com a comunicador/a Aplicar la seva capacitat d'anàlisi, de reflexió i de síntesiSaber desenvolupar les tècniques d'argumentació i de persuasió en un discurs Conèixer, aplicar i desenvolupar els elements clau del treball en equip Aprendre a posar en pràctica l'empatia, l'escolta activa i l'asertivitat.
A final de la asignatura el alumno / a será capaz de: Conocer cómo funciona y se estructura la información en los medios de comunicación Identificar sus puntos fuertes y puntos débiles como comunicador / a Aplicar su capacidad de análisis, de reflexión y de síntesis Saber desarrollar las técnicas de argumentación y persuasión en un discurso Conocer, aplicar y desarrollar los elementos clave del trabajo en equipo Aprender a poner en práctica la empatía, la escucha activa y la asertividad.

2020-21
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documents
5.
4 p, 106.5 KB Estratègies Directives i de Comunicació en la Gestió Hotelera [103759] / Aguar Martínez, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Al final de l'assignatura l'alumne/a serà capaç de: Conèixer com funciona i s'estructura la informació en els mitjans de comunicació Identificar els seus punts forts i punts febles com a comunicador/a Aplicar la seva capacitat d'anàlisi, de reflexió i de síntesiSaber desenvolupar les tècniques d'argumentació i de persuasió en un discurs Conèixer, aplicar i desenvolupar els elements clau del treball en equip Aprendre a posar en pràctica l'empatia, l'escolta activa i l'asertivitat.
A final de la asignatura el alumno / a será capaz de: Conocer cómo funciona y se estructura la información en los medios de comunicación Identificar sus puntos fuertes y puntos débiles como comunicador / a Aplicar su capacidad de análisis, de reflexión y de síntesis Saber desarrollar las técnicas de argumentación y persuasión en un discurso Conocer, aplicar y desarrollar los elementos clave del trabajo en equipo Aprender a poner en práctica la empatía, la escucha activa y la asertividad.

2019-20
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documents
6.
8 p, 172.9 KB Estratègies Directives i de Comunicació en la Gestió Hotelera [103759] / Aguar Martínez, María José
A final de l'assignatura l'alumne/a serà capaç de:  Conèixer com funciona i s'estructura la informació en els mitjans de comunicació  Identificar els seus punts forts i punts febles com a comunicador/a  Aplicar la seva capacitat d'anàlisi, de reflexió i de síntesi  Saber desenvolupar les tècniques d'argumentació i de persuasió en un discurs  Conèixer, aplicar i desenvolupar els elements clau del treball en equip Aprendre a posar en pràctica l'empatia, l'escolta activa i l'assertivitat.
2018-19 (Grau en Direcció Hotelera)  
7.
10 p, 453.0 KB Estratègies Directives i de Comunicació en la Gestió Hotelera [103759] / Aguar Martínez, María José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
A final de l'assignatura l'alumne/a serà capaç de:  Conèixer com funciona i s'estructura la informació en els mitjans de comunicació  Identificar els seus punts forts i punts febles com a comunicador/a  Aplicar la seva capacitat d'anàlisi, de reflexió i de síntesi  Saber desenvolupar les tècniques d'argumentació i de persuasió en un discurs  Conèixer, aplicar i desenvolupar els elements clau del treball en equip  Aprendre a posar en pràctica l'empatia, l'escolta activa i l'asertivitat.
2016-17 (Grau en Direcció Hotelera)  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.