Results overview: Found 5 records in 0.02 seconds.
Course materials, 5 records found
Course materials 5 records found  
1.
6 p, 125.9 KB Promoció de Destins Turístics [104962] / Carmaniu Mainadé, Xavier ; Yáñez Gago, Arena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'assignatura té dos grans vessants temàtics que es desprenen del nom de la mateixa: d'una banda, tots aquells conceptes, tècniques i estratègies vinculats al món de la promoció a l'actualitat i, de l'altra, l'anàlisi de com s'apliquen aquestes estratègies en els casos concrets de les principals destinacions turístiques. [...]
By the end of this course, the student will be able to: 1. To know the most important antecedents of the promotional strategies. 2. To know how to use the language and the main promotional resources. [...]
La asignatura tiene dos grandes vertientes temáticas que se desprenden del nombre de la misma: por un lado, todos aquellos conceptos, técnicas y estrategias vinculados al mundo de la promoción en la actualidad y, por otra parte, el análisis de cómo se aplican estas estrategias en los casos concretos de los principales destinos turísticos. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
2.
6 p, 126.0 KB Promoció de Destins Turístics [104962] / Carmaniu Mainadé, Xavier ; Yáñez Gago, Arena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
L'assignatura té dos grans vessants temàtics que es desprenen del nom de la mateixa: d'una banda, tots aquells conceptes, tècniques i estratègies vinculats al món de la promoció a l'actualitat i, de l'altra, l'anàlisi de com s'apliquen aquestes estratègies en els casos concrets de les principals destinacions turístiques. [...]
By the end of this course, the student will be able to: 1. To know the most important antecedents of the promotional strategies. 2. To know how to use the language and the main promotional resources. [...]
La asignatura tiene dos grandes vertientes temáticas que se desprenden del nombre de la misma: por un lado, todos aquellos conceptos, técnicas y estrategias vinculados al mundo de la promoción en la actualidad y, por otra parte, el análisis de cómo se aplican estas estrategias en los casos concretos de los principales destinos turísticos. [...]

2022-23
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
3.
6 p, 125.9 KB Promoció de Destins Turístics [104962] / Carmaniu Mainadé, Xavier ; Yáñez Gago, Arena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
L'assignatura té dos grans vessants temàtics que es desprenen del nom de la mateixa: d'una banda, tots aquells conceptes, tècniques i estratègies vinculats al món de la promoció a l'actualitat i, de l'altra, l'anàlisi de com s'apliquen aquestes estratègies en els casos concrets de les principals destinacions turístiques. [...]
By the end of this course, the student will be able to: 1. To know the most important antecedents of the promotional strategies. 2. To know how to use the language and the main promotional resources. [...]
La asignatura tiene dos grandes vertientes temáticas que se desprenden del nombre de la misma: por un lado, todos aquellos conceptos, técnicas y estrategias vinculados al mundo de la promoción en la actualidad y, por otra parte, el análisis de cómo se aplican estas estrategias en los casos concretos de los principales destinos turísticos. [...]

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
4.
6 p, 126.0 KB Promoció de Destins Turístics [104962] / Massanés Vilaplana, Joan ; Yáñez Gago, Arena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
L'assignatura té dos grans vessants temàtics que es desprenen del nom de la mateixa: d'una banda, tots aquells conceptes, tècniques i estratègies vinculats al món de la promoció a l'actualitat i, de l'altra, l'anàlisi de com s'apliquen aquestes estratègies en els casos concrets de les principals destinacions turístiques. [...]
La asignatura tiene dos grandes vertientes temáticas que se desprenden del nombre de la misma: por un lado, todos aquellos conceptos, técnicas y estrategias vinculados al mundo de la promoción en la actualidad y, por otra parte, el análisis de cómo se aplican estas estrategias en los casos concretos de los principales destinos turísticos. [...]

2020-21
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
5.
5 p, 130.4 KB Promoció de Destins Turístics [104962] / Massanés Vilaplana, Joan ; Yáñez Gago, Arena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
L'assignatura té dos grans vessants temàtics que es desprenen del nom de la mateixa: d'una banda, tots aquells conceptes, tècniques i estratègies vinculats al món de la promoció a l'actualitat i, de l'altra, l'anàlisi de com s'apliquen aquestes estratègies en els casos concrets de les principals destinacions turístiques. [...]
La asignatura tiene dos grandes vertientes temáticas que se desprenden del nombre de la misma: por un lado, todos aquellos conceptos, técnicas y estrategias vinculados al mundo de la promoción en la actualidad y, por otra parte, el análisis de cómo se aplican estas estrategias en los casos concretos de los principales destinos turísticos. [...]

2019-20
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.