Resultados globales: 2 registros encontrados en 0.02 segundos.
Materiales académicos, Encontrados 2 registros
Materiales académicos Encontrados 2 registros  
1.
4 p, 101.5 KB Ensenyant a Europa i Europa a l'Ensenyament [105059] / Ion, Georgeta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Fer una comparació dels sistemes educatius quant als seus nivells: micro (activitats al aula), meso (escoles) i macro (polítiques). Objectius d'aprenentatge que l'estudiant ja té: El professor forma part de la cultura i la societat i ha de ser capaç de guiar als alumnes en el seu descobriment del mon (micronivell) Tindre la capacitat de comparar els sistemes educatius en els distints nivells: micro (activitats del aula), meso (escoles) i macro (polítiques) Tindre la capacitat de expressar, emprant paraules pròpies, les possibilitats del Erasmus+ amb 1 Tindre la capacitat de expressar, emprant paraules pròpies, les possibilitats del Erasmus+ amb finançament europeu en relació amb la cooperació internacional en l'àmbit de la educació Destacar les principals diferencies entre l'aprenentatge formal i l'informal Ser capaç d'explicar les diferencies entre les escoles internacionals i les europees basant-se en els seus plans d'estudis i estàndards Objectius de destreses que l'estudiant podrà obtenir: Descobrir el poder que té l'art i la narració per a fins educatius (micronivell) Establir un enteniment i tindre consciencia sobre l'ensenyament (inter)cultural Ser conscient d'algunes de les característiques de les distintes cultures i incorporar-les en l'educació Superar la bretxa que provoquen les diferencies entre les cultures i trobar el vincle que uneix la cultura i l'educació Saber expressar-se d'una forma relaxada i individual mitjançant l'ús de paraules, del cos i de materials per així mostrar els objectius anteriors Ser capaç d'escriure un esborrany per al projecte de col·laboració estratègica del Erasmus+ KA2.
Main objective: Comparing educational systems on micro (classroom activities), meso (schools) and macro level (policy). Knowledge aims the student knows about: 1 A teacher is a participant in culture and society and must be able to guide students in their discovery of the world. [...]
Hacer una comparación de los sistemas educativos en cuanto a sus niveles: micro (actividades del aula), meso (escueles) y macro (políticas). Objetivos de aprendizaje que el estudiante ya posee: · El profesor forma parte de la cultura y la sociedad y debe ser capaz de guiar a los alumnos en su descubrimiento del mundo (micronivel) · Tener la capacidad de comparar los sistemas educativos en los distintos niveles: micro (actividades del aula), meso (escuelas) y macro (políticas) · Tener la capacidad de expresar usando palabras propias las posibilidades del Erasmus+ con financiación 1 · Tener la capacidad de expresar usando palabras propias las posibilidades del Erasmus+ con financiación europea en relación con la cooperación internacional en el campo de la educación · Destacar las principales diferencias entre el aprendizaje formal y el informal · Ser capaz de explicar las diferencias entre las escuelas internacionales y las europeas basándose en sus planes de estudios y estándares Objetivos de destrezas que el estudiante podrá adquirir: · Descubrir el poder que tiene el arte y la narración para fines educativos (micronivel) · Establecer un entendimiento y tener conciencia sobre la enseñanza (inter)cultural · Ser consciente de algunas de las características de las distintas culturas e incorporarlas en la educación · Superar la brecha que provocan las diferencias entre las culturas y encontrar el vínculo que une la cultura y la educación · Saber expresarse de una forma relajada e individual mediante el uso de palabras, del cuerpo y de materiales para así mostrar los objetivos anteriores · Ser capaz de escribir un borrador para el proyecto de colaboración estratégica del Erasmus+ KA2.

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
2.
3 p, 98.2 KB Ensenyant a Europa i Europa a l'Ensenyament [105059] / Bertran, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Objectiu principal: Comparació de sistemes educatius a nivell micro (activitats a l'aula), meso (escoles) i nivell macro (política). Objectius de coneixement: El professorat participa en la cultura i la societat i ha de ser capaç de guiar els estudiants en el descobriment del món. [...]
Main objective: Comparing educational systems on micro (classroom activities), meso (schools) and macro level (policy). Knowledge aims the student knows about: A teacher is a participant in culture and society and must be able to guide students in their discovery of the world. [...]
Objetivo principal: Comparación de sistemas educativos a nivel micro (actividades en el aula), meso (escuelas) y nivel macro (política). Objetivos de conocimiento: El profesorado participa en la cultura y la sociedad y debe ser capaz de guiar a los estudiantes en el descubrimiento del mundo. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.