Resultats globals: 10 registres trobats en 0.03 segons.
Materials acadèmics, 10 registres trobats
Materials acadèmics 10 registres trobats  
1.
5 p, 107.7 KB Intervenció i Assessorament Psicopedagògics a l'Educació Infantil i Primària [42976] / Castell Escuer, Maria Antònia ; Berengueras Pont, Maria Merce ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La intervenció psicopedagògica en educació infantil i educació primària parteix de la concepció que els principis reguladors del procés ensenyament-aprenentatge s'han d'adaptar específicament a les característiques i necessitats que presenten els infants, entesa tota l'actuació educativa en aquests nivells com preventiva. [...]
Psycho-pedagogical intervention in pre-school and primary education is based on the conception that the regulatory principles of the teaching-learning process need to be adapted to the specific characteristics and needs of pupils. [...]
La intervención psicopedagógica en Educación infantil y Educación primaria parte de la concepción de que los principios reguladores del proceso enseñanza-aprendizaje deben adaptarse específicamente a las características y necesidades que presenta el alumnado, entendiendo toda actuación educativa en estos niveles como preventiva. [...]

2023-24
Màster Universitari en Psicopedagogia [1446]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
3 documents
2.
5 p, 108.0 KB Intervenció i Assessorament Psicopedagògics a l'Educació Infantil i Primària [42976] / Castell Escuer, Tona ; Berengueras Pont, Maria Merce ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La intervenció psicopedagògica en educació infantil i educació primària parteix de la concepció que els principis reguladors del procés ensenyament-aprenentatge s'han d'adaptar específicament a les característiques i necessitats que presenten els infants, entesa tota l'actuació educativa en aquests nivells com preventiva. [...]
Psycho-pedagogical intervention in pre-school and primary education is based on the conception that the regulatory principles of the teaching-learning process need to be adapted to the specific characteristics and needs of pupils. [...]
La intervención psicopedagógica en Educación infantil y Educación primaria parte de la concepción de que los principios reguladores del proceso enseñanza-aprendizaje deben adaptarse específicamente a las características y necesidades que presenta el alumnado, entendiendo toda actuación educativa en estos niveles como preventiva. [...]

2022-23
Màster Universitari en Psicopedagogia [1446]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
3 documents
3.
5 p, 121.1 KB Intervenció i Assessorament Psicopedagògics a l'Educació Infantil i Primària [42976] / Castell Escuer, Tona ; Berengueras Pont, Maria Merce ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La intervenció psicopedagògica en educació infantil i educació primària parteix de la concepció que els principis reguladors del procés ensenyament-aprenentatge s'han d'adaptar específicament a les característiques i necessitats que presenten els infants, entesa tota l'actuació educativa en aquests nivells com preventiva. [...]
Psycho-pedagogical intervention in pre-school and primary education is based on the conception that the regulatory principles of the teaching-learning process need to be adapted to the specific characteristics and needs of pupils. [...]
La intervención psicopedagógica en Educación Infantil y Educación Primaria parte de la concepción de que los principios reguladores del proceso enseñanza-aprendizaje deben adaptarse específicamente a las características y necesidades que presentan los alumnos, entendiendo toda actuación educativa en estos niveles como preventiva. [...]

2021-22
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1446]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
3 documents
4.
5 p, 118.8 KB Intervenció i Assessorament Psicopedagògics a l'Educació Infantil i Primària [42976] / Castell Escuer, Tona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La intervenció psicopedagògica en educació infantil i educació primària parteix de la concepció que els principis reguladors del procés ensenyament-aprenentatge s'han d'adaptar específicament a les característiques i necessitats que presenten els alumnes, entesa tota l'actuació educativa en aquests nivells com preventiva. [...]
La intervención psicopedagógica en Educación Infantil y Educación Primaria parte de la concepción de que los principios reguladores del proceso enseñanza-aprendizaje deben adaptarse específicamente a las características y necesidades que presentan los alumnos, entendiendo toda actuación educativa en estos niveles como preventiva. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1446]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
3 documents
5.
5 p, 118.9 KB Intervenció i Assessorament Psicopedagògics a l'Educació Infantil i Primària [42976] / Castell Escuer, Tona ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La intervenció psicopedagògica en educació infantil i educació primària parteix de la concepció que els principis reguladors del procés ensenyament-aprenentatge s'han d'adaptar específicament a les característiques i necessitats que presenten els alumnes, entesa tota l'actuació educativa en aquests nivells com preventiva. [...]
La intervención psicopedagógica en Educación Infantil y Educación Primaria parte de la concepción de que los principios reguladores del proceso enseñanza-aprendizaje deben adaptarse específicamente a las características y necesidades que presentan los alumnos, entendiendo toda actuación educativa en estos niveles como preventiva. [...]

2019-20
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
6.
5 p, 76.5 KB Intervenció i Assessorament Psicopedagògics a l'Educació Infantil i Primària [42976] / Iglesias Vidal, Edgar ; Castell Escuer, Maria Antònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La intervenció psicopedagògica en educació infantil i educació primària parteix de la concepció que els principis reguladors del procés ensenyament-aprenentatge s'han d'adaptar específicament a les característiques i necessitats que presenten els alumnes, entesa tota l'actuació educativa en aquests nivells com preventiva. [...]
Psycho-pedagogical intervention in pre-school and primary education is based on the conception that the regulatory principles of the teaching-learning process need to be adapted to the specific characteristics and needs of pupils. [...]
La intervención psicopedagógica en Educación Infantil y Educación Primaria parte de la concepción de que los principios reguladores del proceso enseñanza-aprendizaje deben adaptarse específicamente a las características y necesidades que presentan los alumnos, entendiendo toda actuación educativa en estos niveles como preventiva. [...]

2018-19
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
7.
5 p, 76.4 KB Intervenció i Assessorament Psicopedagògics a l'Educació Infantil i Primària [42976] / Iglesias Vidal, Edgar ; Castell Escuer, Maria Antònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La intervenció psicopedagògica en educació infantil i educació primària parteix de la concepció que els principis reguladors del procés ensenyament-aprenentatge s'han d'adaptar específicament a les característiques i necessitats que presenten els alumnes, entesa tota l'actuació educativa en aquests nivells com preventiva. [...]
Psycho-pedagogical intervention in pre-school and primary education is based on the conception that the regulatory principles of the teaching-learning process need to be adapted to the specific characteristics and needs of pupils. [...]
La intervención psicopedagógica en Educación Infantil y Educación Primaria parte de la concepción de que los principios reguladores del proceso enseñanza-aprendizaje deben adaptarse específicamente a las características y necesidades que presentan los alumnos, entendiendo toda actuación educativa en estos niveles como preventiva. [...]

2017-18
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
8.
5 p, 76.3 KB Intervenció i Assessorament Psicopedagògics a l'Educació Infantil i Primària [42976] / Iglesias Vidal, Edgar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La intervenció psicopedagògica en educació infantil i educació primària parteix de la concepció que els principis reguladors del procés ensenyament-aprenentatge s'han d'adaptar específicament a les característiques i necessitats que presenten els alumnes, entesa tota l'actuació educativa en aquests nivells com preventiva. [...]
Psycho-pedagogical intervention in pre-school and primary education is based on the conception that the regulatory principles of the teaching-learning process need to be adapted to the specific characteristics and needs of pupils. [...]
La intervención psicopedagógica en Educación Infantil y Educación Primaria parte de la concepción de que los principios reguladores del proceso enseñanza-aprendizaje deben adaptarse específicamente a las características y necesidades que presentan los alumnos, entendiendo toda actuación educativa en estos niveles como preventiva. [...]

2016-17
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
9.
6 p, 406.7 KB Intervenció i Assessorament Psicopedagògics a l'Educació Infantil i Primària [42976] / Iglesias Vidal, Edgar ; Castell Escuer, Maria Antònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La intervenció psicopedagògica en Educació Infantil i Educació Primària parteix de la concepció que els principis reguladors del procés ensenyament-aprenentatge s'han d'adaptar específicament a les característiques i necessitats que presentin els alumnes, entesa tota l'actuació educativa en aquests nivells com a preventiva. [...]
La intervención psicopedagógica en Educación Infantil y Educación Primaria parte de la concepción que los principios reguladores del proceso enseñanza-aprendizaje se tienen que adaptar específicamente a las características y necesidades que presenten los alumnos, entendida toda la actuación educativa en estos niveles como preventiva. [...]

2015-16
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
2 documents
10.
5 p, 120.7 KB Intervenció i Assessorament Psicopedagògics a l'Educació Infantil i Primària [42976] / Iglesias Vidal, Edgar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La intervenció psicopedagògica en Educació Infantil i Educació Primària parteix de la concepció que els principis reguladors del procés ensenyament-aprenentatge s'han d'adaptar específicament a les característiques i necessitats que presentin els alumnes, entesa tota l'actuació educativa en aquests nivells com preventiva, doncs caldrà incorporar tots els mecanismes que permetin enfortir les competències bàsiques i la incorporació al món social per part dels alumnes. [...]
2014-15
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.