Results overview: Found 125 records in 0.02 seconds.
Course materials, 125 records found
Course materials 125 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
5 p, 276.1 KB Gènere, Comunicació i Canvi Social [42444] / Muntané, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els mitjans de comunicació són una eina fonamental a l'hora de transformar imaginaris i crear una nova consciència social però també ho són a l'hora de perpetuar discursos sexistes i discriminatoris per raons de gènere, de sexe, d'ètnia o de classe, entre altres. [...]
Los medios de comunicación son una herramienta fundamental a la hora de transformar imaginarios y crear una nueva conciencia social pero también lo son a la hora de perpetuar discursos sexistas y discriminatorios por razones de género, de sexo, de etnia o de clase, entre otros. [...]
The media are a fundamental tool when it comes to transforming imaginaries and creating a new one social conscience, but they are also when it comes to perpetuating sexist and discriminatory discourses for reasons of gender, sex, ethnicity or class, among others. [...]

2023-24
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
2.
6 p, 108.3 KB Identitats, Diversitat i Convivència Intercultural [44716] / Marin Otto, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els col·lectius humans es veuen sovint implicats en conflictes i al llarg del seu desenvolupament construeixen les seves identitats a partir de les seves vivències i de les representacions d'aquestes en els discursos socials. [...]
1. Evaluate the results of the application of communicative projects 2. Understand and have knowledge that provides a basis or an opportunity to develop and / or apply ideas in an original way, often in a research context 3. [...]
1. Evaluar los resultados de la aplicación de proyectos comunicativos 2. Comprender y tener conocimientos que aporten una base u oportunidad para desarrollar y/o aplicar ideas de forma original, a menudo en un contexto de investigación 3. [...]

2023-24
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
3.
6 p, 106.9 KB Dissenys i Anàlisis en la Recerca Aplicada [44709] / Ferre Pavia, Maria del Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aprendre a aplicar els diferents mètodes i tècniques d'investigació. Iniciar-se en l'ús dels recursos i eines per a la documentació, la recollida, l'anàlisi, la presentació i difusió de treballs de recerca. [...]
To learn to apply the different research methods and techniques. To be initiated in the use of resources and tools for documentation, collection, analysis, presentation and dissemination of research work. [...]
Aprender a aplicar los diferentes métodos y técnicas de investigación. Iniciarse en el uso de los recursos y herramientas para la documentación, la recogida, el análisis, la presentación y difusión de trabajos de investigación. [...]

2023-24
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
4.
6 p, 108.1 KB Polítiques Culturals i Comunicació Participativa en el Marc de l'Agenda Sostenible 2030 [44708] / Gaya Morla, Catalina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reflexionar entorn de la Comunicació com a mediació i posibilitadora de la cultura - Abordar la cultura des de la participació comunitària feminista i el mainstream de gènere - Entendre les polítiques culturals com a accions comunitàries - Vincular memòria col·lectiva i imaginaris socials com a desconstrucció del relat patriarcal - Abordar el relat cultural des d'una mirada intereseccional - Entendre el cos i els afectes com a artefactes de mobilització i noves textualitats.
The module proposes participatory communication as a theoretical-methodological approach that makes possible the link between stories, collective memories and narratives of change or transformation. The objectives of the module are: - Reflect on Communication as a mediation and enabler of culture - Approach culture from feminist community participation and the gender mainstream - Understand cultural policies as community actions - Link collective memory and social imaginaries as a deconstruction of the patriarchal story - Approach the cultural story from an intersectional perspective - Understand the body and affects as artifacts of mobilization and new textualities.
El objetivo principal del seminario es desarrollar una reflexión crítica en torno a la comunicación El módulo plantea la comunicación participativa como enfoque teórico-metodológico que hace posible la vinculación entre relatos, memorias colectivas y narrativas del cambio o la transformación. [...]

2023-24
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
5.
6 p, 110.9 KB Narratives Digitals i Nous Formats [42448] / Vidal Castell, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme, una moderna activitat industrial vinculada al desenvolupament tecnològic i a la capacitat humana de la paraula, travessa un moment de transformació especialment rellevant, directament relacionat amb les últimes evolucions d'aquests dos àmbits que el caracteritzen: una formidable revolució digital que ha transformat els suports del periodisme i de la comunicació, així com el consum i la producció, d'una banda, i una innegable crisi lingüística i discursiva que repercuteix en la credibilitat de les paraules. [...]
Journalism, a modern industrial activity linked to technological development and the human capacity of the word, is going through a particularly relevant moment of transformation, directly related to the latest developments in these two areas that characterize it: a formidable digital revolution that has transformed media of journalism and communication, as well as consumption and production, on the one hand, and an undeniable linguistic and discursive crisis that affects the credibility of words. [...]
El periodismo, una moderna actividad industrial vinculada al desarrollo tecnológico ya la capacidad humana de la palabra, atraviesa un momento de transformación especialmente relevante, directamente relacionado con las últimas evoluciones de estos dos ámbitos que lo caracterizan: una formidable revolución digital que ha transformado los soportes del periodismo y de la comunicación, así como el consumo y la producción, por un lado, y una innegable crisis lingüística y discursiva que repercute en la credibilidad de las palabras. [...]

2023-24
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
6.
4 p, 102.6 KB Gestió i Mercats de la Comunicació [42445] / Reales Guisado, Lluis ; Martori, Aida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen.
1. To know the dynamics of the markets in the communication industry and the role that this plays in the business management techniques 2. Understand that the functioning and dynamics of communication companies are generated over time by agents, social relationships, political, economic, technological, needs, interests, and rational actions that are reactive in relation to the context parameters in they are located.
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]

2023-24
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
7.
5 p, 106.1 KB Epistemologia i Metodologia de la Recerca en Comunicació [42443] / Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Coneixement i aplicació dels mètodes i tècniques de recerca en comunicació.
Knowledge and usage of communication research methods and techniques.
Conocimiento y aplicación de los métodos y técnicas de investigación en comunicación.

2023-24
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
8.
5 p, 126.9 KB Comunicació i Cultura Política [42441] / Carrillo Pérez, Nereida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Identificar la relació entre els mitjans de comunicació social i la cultura política. 2. Reconèixer el paper fonamental dels mitjans de comunicació en la configuració de l'opinió pública i els processos de socialització política. [...]
1. Identify the relationship between social media and political culture. 2. Recognize the fundamental role of media in shaping the public opinion and the political socialization processes. 3. Analyze and debate new phenomena related to communication and political culture. [...]
1. Identificar la relación entre los medios de comunicación social y la cultura política. 2. Reconocer el papel fundamental de los medios de comunicación en la configuración de la opinión pública y los procesos de socialización política. [...]

2023-24
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
9.
5 p, 106.1 KB Comunicació, Desenvolupament i Canvi Social [42440] / Fernández Viso, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius bàsics del mòdul són els següents: 1. Reflexionar a l'entorn de la relació entre comunicació, poder i cultura. 2. Fer una reflexió crítica sobre la relació entre comunicació, desenvolupament, democràcia i cultura. [...]
The basic objectives of the module are the following: 1. Reflect on the relationship between communication, power and culture. 2. Make a critical reflection on the relationship between communication, development, democracy and culture. [...]
Los objectivos básicos del módulo son los siguientes: 1. Reflexionar sobre la relación entre comunicación, poder y cultura. 2. Hacer una reflexión crítica sobre la relación entre comunicación, desarrollo, democracia y cultura. [...]

2023-24
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
10.
5 p, 103.9 KB Treball de Final de Màster [44116] / Corominas Piulats, Maria ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Marin Otto, Enric ; Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Diez Jimenez, Mercedes ; Ferre Pavia, Maria del Carme ; Fernandez Alonso, Maria Isabel ; Martori, Aida ; Fernández Viso, Ana ; Gaya Morla, Catalina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'un treball de recerca individual que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realization of an individual research work, contributing to the scientific field of the communication area, with innovative, original knowledge.
Realización de un trabajo de investigación individual que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2023-24
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents

Course materials : 125 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.