Results overview: Found 3 records in 0.03 seconds.
Articles, 2 records found
Research literature, 1 records found
Articles 2 records found  
1.
26 p, 1.1 MB Creativitat a l'espai públic : anàlisi comparatiu del postgraffiti i l'ambient màrqueting / García Jiménez, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest estudi pretén observar fins a quin punt el postgraffiti i l'ambient màrqueting, dos fenòmens que s'han donat simultàniament i han adquirit uns vehicles d'expressió similars, comparteixen semblances dins l'essència que les confronta. [...]
Este estudio pretende observar hasta qué punto el postgraffiti y el ambiente marketing, dos fenómenos que se han dado simultáneamente y han adquirido unos vehículos de expresión similares, comparten semejanzas en la esencia que las confronta. [...]
The aim of this research is to observe the similarities and differences between postgraffiti and ambient marketing. Two phenomenons that have grown simultaneously and, consequently, have acquired similar ways of communication. [...]

2016
Ruta comunicación, Núm. 7 (2016) , p. 58-83 (Artículos)  
2.
16 p, 117.1 KB Conflictividad ambiental y territorial : un área de investigación en construcción. Aproximaciones al caso catalán / Muñiz San Martín, Sigrid, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals)
La proliferación de conflictos ambientales y territoriales que se viene observando en Cataluña desde hace más de una década ha despertado el interés tanto de los académicos, como de las autoridades gubernamentales y los agentes sociales. [...]
La proliferació de conflictes ambientals i territorials que s'observa a Catalunya des de fa més d'una dècada ha despertat l'interès tant dels acadèmics, com de les autoritats governamentals i dels agents socials. [...]
La prolifération des conflits environnementaux et territoriaux qui a été observée en Catalogne depuis plus d'une décennie, a attiré l'intérêt des les académiciens, les autorités gouvernementales et les partenaires sociaux. [...]
The proliferation of environmental and territorial conflicts that has been observed in Catalonia for over a decade is of interest to academicians, governmental authorities and social agents alike. However, there is no established body of theory and practice that defines, analyzes or develops specific proposals to resolve such conflicts. [...]

2012 - 10.5565/rev/dag.8
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 58, Núm. 3 (setembre-desembre 2012) , p. 481-496  

Research literature 1 records found  
1.
130 p, 46.3 MB Creativitat a l'espai públic : Anàlisi comparatiu del postgraffiti i l'ambient marqueting / García Jiménez, Marina ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi pretén observar fins a quin punt el postgraffiti i I'ambient marqueting, dos fenomens que s'han donat simultaniament i han adquirit uns vehicles d'expressió similars, comparteixen semblances dins l'essencia que les confronta. [...]
Este estudio pretende observar hasta qué punto el postgraffiti y el ambient marketing, dos fenómenos que se han dado simultáneamente y han adquirido vehículos de expresión similares, comparten parecidos dentro de la esencia que les confronta. [...]
The aim of this research is to observe the similarities and differences between postgraffiti and ambient marketing. Two phenomenons that have grown simultaneously and, consequently, have acquired similar ways of communication. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.