Resultats globals: 6,587 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2,668 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 218 registres trobats
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 193 registres trobats
Documents de recerca, 1,229 registres trobats
Materials didàctics, 66 registres trobats
Materials acadèmics, 2,125 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 83 registres trobats
Fons personals i institucionals, 17 registres trobats
Articles 2,668 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
17 p, 338.8 KB Caracteristiques de l'alumnat de català L2 fora del domini lingüistic / Tudela Isanta, Anna (Universitat Oberta de Catalunya) ; Arráez, Josep Vidal (Universitat de Tolosa - Joan Jaurés) ; Repiso-Puigdelliura, Gemma (University of California, Los Angeles) ; Manuel-Oronich, Ruben (Universitat de Manchester)
In spite of the substantial enrolment of students in Catalan language courses outside the Catalan-speaking regions (6,690 students according to data from the Institut Ramon Llull), second-language (L2) Catalan learners still form an under-researched population and few studies have examined the profile of these learners. [...]
Tot i l'alt nombre d'estudiants matriculats en cursos de llengua catalana fora del domini lingüístic (6. 690, segons dades de l'Institut Ramon Llull), encara disposem de molt pocs estudis que defineixin el perfil d'aquests nous parlants de català. [...]

2020
Treballs de sociolingüística catalana, Núm. 30 (2020) , p. 39-55  
2.
18 p, 2.2 MB Immunization with V987H-stabilized Spike glycoprotein protects K18-hACE2 mice and golden Syrian hamsters upon SARS-CoV-2 infection / Avila-Nieto, Carlos (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Vergara-Alert, Júlia (Unitat mixta d'investigació IRTA-UAB en Sanitat Animal. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; Amengual-Rigo, Pep (Barcelona Supercomputing Center. Life Sciences Department) ; Ainsua-Enrich, Erola (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Brustolin, Marco (Institute of Tropical Medicine. Present Address: Department of Biomedical Sciences) ; Rodríguez de la Concepción, María Luisa (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Pedreño-López, Núria (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Rodon, Jordi (Unitat mixta d'investigació IRTA-UAB en Sanitat Animal. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; Urrea, Víctor (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Pradenas, Edwards (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Marfil, Sílvia (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Ballana, Ester (Centro de Investigación Biomédica en Red de Enfermedades Infecciosas) ; Riveira-Muñoz, Eva (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Pérez, Mònica (Unitat mixta d'investigació IRTA-UAB en Sanitat Animal. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; Roca, Núria (Unitat mixta d'investigació IRTA-UAB en Sanitat Animal. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; Tarrés-Freixas, Ferran (Unitat mixta d'investigació IRTA-UAB en Sanitat Animal. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; Cantero, Guillermo (Unitat mixta d'investigació IRTA-UAB en Sanitat Animal. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; Pons-Grífols, Anna (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Rovirosa, Carla (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Aguilar-Gurrieri, Carmen (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Ortiz, Raquel (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Barajas Vélez, Ana (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Trinité, Benjamin (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Lepore, Rosalba (Barcelona Supercomputing Center. Life Sciences Department) ; Muñoz-Basagoiti, Jordana (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Perez-Zsolt, Daniel (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Izquierdo Useros, Nuria (Centro de Investigación Biomédica en Red de Enfermedades Infecciosas) ; Valencia, Alfonso (Universitat de Vic - Central de Catalunya) ; Blanco, Julià (Universitat de Vic - Central de Catalunya) ; Guallar, Victor (Institució catalana de Recerca i Estudis Avançats) ; Clotet Sala, Bonaventura (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Segalés Coma, Joaquim (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i Anatomia Animals) ; Carrillo, Jorge (Centro de Investigación Biomédica en Red de Enfermedades Infecciosas)
Safe and effective severe acute respiratory syndrome coronavirus 2 (SARS-CoV-2) vaccines are crucial to fight against the coronavirus disease 2019 pandemic. Most vaccines are based on a mutated version of the Spike glycoprotein [K986P/V987P (S-2P)] with improved stability, yield and immunogenicity. [...]
2024 - 10.1038/s41467-024-46714-w
Nature communications, Vol. 15 (march 2024)  
3.
13 p, 4.8 MB Stem cell-like transcriptional reprogramming mediates metastatic resistance to mTOR inhibition / Mateo, Francesca (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Arenas, E.J. (Institut de Recerca Biomèdica) ; Aguilar, Helena (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Serra-Musach, Jordi (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Ruiz de Garibay, Gorka (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Boni, Jacopo (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Maicas, M. (Universidad de Navarra) ; Du, S. (New York University School of Medicine) ; Iorio, F. (Wellcome Trust Sanger Institute) ; Herranz-Ors, Carmen (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Islam, A. (University of Dhaka) ; Prado, X. (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Llorente, A. (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Petit Montserrat, Anna (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Vidal, August (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Català, Isabel (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Soler, Teresa (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Venturas, G. (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Rojo-Sebastian, A. (MD Anderson Cancer Center) ; Serra, H. (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Cuadras, Daniel (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Blanco, I. (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Lozano, J. (Hospital Universitario Virgen de la Victoria) ; Canals, Francesc (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Sieuwerts, A.M. (Cancer Genomics Centre) ; De Weerd, V. (Cancer Genomics Centre) ; Look, M.P. (Cancer Genomics Centre) ; Puertas, Sara (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; García, N. (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Perkins, A.S. (University of Rochester Medical Center) ; Bonifaci, Nuria (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Skowron, M. (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Gómez-Baldó, Laia (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Hernández, V. (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Martínez-Aranda, Antonio (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Martínez-Iniesta, Maria (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Serrat Farran, Xènia (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Cerón, Julián (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Brunet, J. (Institut d'Investigació Biomèdica de Girona Dr. Josep Trueta) ; Barretina, M.P. (Institut d'Investigació Biomèdica de Girona Dr. Josep Trueta) ; Gil, Mercedes (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Falo, Catalina (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Fernández, A. (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Morilla, I. (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Pernas, Sonia (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Plà, M.J. (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Andreu, Xavier (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Segui Palmer, Miquel Angel (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Ballester, Rosa (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Castellà Fernández, Eva (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Nellist, M. (Erasmus Medical Centre) ; Morales, S. (Hospital Universitari Arnau de Vilanova) ; Valls, J. (Hospital Universitari Arnau de Vilanova) ; Velasco, A. (Hospital Universitari Arnau de Vilanova) ; Matias-Guiu, X. (Hospital Universitari Arnau de Vilanova) ; Figueras, Agnes (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Sánchez-Mut, José Vicente (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Sánchez-Céspedes, Montse (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Cordero Casanovas, Alex (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Gómez-Miragaya, Jorge (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Palomero, Luis (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Gómez, A. (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Gajewski, T.F. (University of Chicago) ; Cohen, E.E.W. (University of California San Diego) ; Jesiotr, M. (Military Institute of Medicine) ; Bodnar, L. (Military Institute of Medicine) ; Quintela-Fandino, M. (Centro Nacional de Investigaciones Oncológicas) ; López-Bigas, N. (Institució Catalana de Recerca i Estudis Avançats) ; Valdés-Mas, R. (Universidad de Oviedo) ; Puente, X.S. (Universidad de Oviedo) ; Viñals, Francesc (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Casanovas, O. (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Graupera, M. (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Hernandez-Losa, Javier (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Ramón y Cajal, Santiago (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; García-Alonso, L. (European Molecular Biology Laboratory-European Bioinformatics Institute) ; Saez-Rodriguez, J. (European Molecular Biology Laboratory-European Bioinformatics Institute) ; Esteller, M. (Universitat de Barcelona) ; Sierra, A. (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya) ; Martín-Martín, N. (Center for Cooperative Research in Biosciences) ; Matheu, A. (Ikerbasque. Basque Foundation for Science) ; Carracedo, A. (Universidad del País Vasco) ; González-Suárez, Eva (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Nanjundan, M. (University of South Florida) ; Cortés, Javier (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Lazaro Garcia, Conxi (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Odero, M.D. (Universidad de Navarra) ; Martens, J.W.M. (Cancer Genomics Centre) ; Moreno-Bueno, G. (Universidad Autónoma de Madrid) ; Barcellos-Hoff, M.H. (New York University School of Medicine) ; Villanueva, Alberto (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Gomis, R.R. (Institució Catalana de Recerca i Estudis Avançats) ; Genestar Pujana, Miguel Ángel (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Inhibitors of the mechanistic target of rapamycin (mTOR) are currently used to treat advanced metastatic breast cancer. However, whether an aggressive phenotype is sustained through adaptation or resistance to mTOR inhibition remains unknown. [...]
2017 - 10.1038/onc.2016.427
Oncogene, Vol. 36 Núm. 19 (november 2017) , p. 2737-2749  
4.
8 p, 502.4 KB Exploring adolescents' experiences of continuing to wear face masks during COVID-19 : A qualitative descriptive study in Barcelona (Spain) / Aguayo-Gonzalez, Mariela (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ; Leyva-Moral, Juan M (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ; Gimenez Diez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ; Colom Cadena, Andreu (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Martínez, Isabel (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Watson-Badia, Carolina Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ; Bordas, Anna (Institut Universitari d'Investigació en Atenció Primària Jordi Gol) ; Folch, Cinta (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Casabona-Barbarà, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pediatria, Obstetrícia i Ginecologia i Medicina Preventiva i Salut Pública)
Background: The COVID-19 pandemic prompted the use of face masks as a social distancing measure. Although evidence supports their effectiveness in preventing infection, it remains unclear why some adolescents choose to continue wearing them postpandemic, even when it is no longer mandatory. [...]
2024 - 10.1111/hex.14014
Health Expectations, Vol. 27 Núm. 2 (2024)  
5.
5 p, 301.2 KB Fat digestibility is reduced in old cats with subnormal cobalamin concentrations / Salas, Anna (Affinity Pet Care) ; Manuelian, Carmen L (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Garganté, Marta (Affinity Pet Care) ; Sanchez, Núria (Affinity Pet Care) ; Fernández, Sonia (Doc's Veterinary Clinic) ; Compagnucci, Marco (Affinity Pet Care) ; Cerón, José Joaquín (Universidad de Murcia. Departamento de Cirugía y Medicina Animal) ; Jeusette, Isabelle (Affinity Pet Care) ; Vilaseca, Lluís (Affinity Pet Care) ; Torre, Celina (Affinity Pet Care)
Fat digestibility is decreased in old cats for unknown reasons. Subclinical gastrointestinal diseases and pancreatic dysfunction, both related to ageing, can affect food digestibility. The aim of the present study was to elucidate the prevalence of subnormal cobalamin concentration and pancreatic disease in old cats and study the relationship between both markers and fat digestibility. [...]
2014 - 10.1017/jns.2014.59
Journal of nutritional science  
6.
6 p, 130.2 KB Multi-breed herd approach to detect breed differences in composition and fatty acid profile of cow milk / Manuelian, Carmen L (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Penasa, Mauro (Università di Padova) ; Visentin, Giulio (Università di Padova. Associazione Nazionale Allevatori Frisona Italiana) ; Benedet, Anna (Università di Padova) ; Cassandro, Martino (Università di Padova) ; De Marchi, Massimo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments)
The objective of the present study was to estimate the effect of breed on milk fatty acid (FA) composition of dairy (Brown Swiss, Holstein-Friesian, and Jersey) and dual-purpose cows (Simmental and Alpine Grey) in multi-breed herds. [...]
2019 - 10.17221/18/2018-CJAS
Czech Journal of Animal Science, Vol. 64 Núm. 1 (2019) , p. 11-16  
7.
12 p, 1.0 MB Variation of blood metabolites of brown swiss, holstein-friesian, and simmental cows / Benedet, Anna (Università di Padova) ; Franzoi, Marco (Università di Padova) ; Manuelian, Carmen L (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Penasa, Mauro (Università di Padova) ; De Marchi, Massimo (Università di Padova)
Serum metabolic profile is a common method to monitor health and nutritional status of dairy cows, but blood sampling and analysis are invasive, time-consuming, and expensive. Milk mid-infrared spectra have recently been used to develop prediction models for blood metabolites. [...]
2020 - 10.3390/ani10020271
Animals, Vol. 10 Núm. 2 (2020) , p. 271  
8.
1 p, 206.1 KB Relation between plasma vitamin K and bone and cartilage markers in osteoarthritic dogs / Mani, Anna Salas (Affinity Pet Care) ; Manuelian, Carmen L (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Font, Josep (Hospital Veterinaria Canis) ; Totusaus, Xavier (Hospital veterinari Desvern) ; Vermeer, Cees (VitaK) ; Vilaseca, Lluis (Affinity Pet Care) ; Torre, Celina (Affinity Pet Care)
Vitamin K is a cofactor in the activation of some proteins related to bone and cartilage homeostasis: osteocalcin (OC) is involved in bone formation, while matrix Gla protein (MGP) inhibits endothelium and cartilage calcification. [...]
The Federation, 2012
The FASEB journal  
9.
21 p, 2.3 MB Living without commuting : experiences of a less mobile life under COVID-19 / Nikolaeva, Anna (University of Amsterdam. Department of Human Geography, Spatial Planning and International Development Studies) ; Lin, Ying-Tzu (University of Amsterdam. Department of Human Geography, Spatial Planning and International Development Studies) ; Nello-Deakin, Samuel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Rubin, Ori (Wageningen University and Research.) ; Schönfeld, Kim Carlotta von (University of Porto)
Understanding experiences of a less mobile life under COVID-19 offers insights into the taken-for-granted meanings of mobility in daily life, and into new opportunities for low-carbon mobility transitions associated with working from home. [...]
2023 - 10.1080/17450101.2022.2072231
Mobilities, Vol. 18, Issue 1 (2023) , p. 1-20  
10.
13 p, 9.4 MB Caution! Contents were hot : Novel biomarkers to detect the heating of fatty acids in residues from pottery use / Breu Barcons, Adrià (Koç University (Turquia). Department of Archaeology and History of Art) ; Türkekul, Ayla (Bogazici University) ; Akyol, Şemsettin (Çanakkale Onsekiz Mart University) ; Gómez Bach, Anna, 1977- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria) ; Çakal, Cafer (Hacettepe University) ; İlker, Mehmet Fırat (Bogazici University) ; Sarı, Deniz (Bilecik Seyh Edebali University) ; Sarıaltun, Savaş (Çanakkale Onsekiz Mart University) ; Vijande-Vila, Eduardo (Universidad de Cádiz) ; Özbal, Rana (Koç University (Turquia). Department of Archaeology and History of Art)
Understanding exposure of pottery vessels to fire is an important question in the agenda of researchers studying how prehistoric pottery was used to prepare food and the reasons leading to its widespread adoption across the world. [...]
2023 - 10.1016/j.jas.2023.105854
Journal of Archaeological Science, Vol. 159 (2023) , article number 105854  

Articles : 2,668 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 218 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 71.8 KB De conocimientos y análisis de inteligencia / Moles i Plaza, Ramon-Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca en Governança del Risc) ; García Hom, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca en Governança del Risc) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Desenvolupament Organitzacional ; Congreso Internacional EDO (2n : 2012 : Barcelona, Catalunya)
Se trata de analizar cómo se define el modelo de gestión del conocimiento constatando que el acceso a los contenidos no lo es con independencia de las características de los usuarios (lengua, cultura o ubicación, por ejemplo), sino que es definido por alguien, en un cuando y en varios dónde, generando así espacios de conocimiento.
Las Rozas (Madrid): Wolters Kluwer Educación, 2012 (Congreso Internacional EDO)
Gestión del conocimiento y desarrollo organizativo : formación y formación corporativa, : 2012  
2.
11 p, 1.3 MB Mesa redonda : compra pública innovadora / Monistrol, Anna (Generalitat de Catalunya)
Presentació feta en el marc de la XXIX Jornades d'Investigació de les Universitats Espanyoles organitzada per la CRUE al Campus de la UAB. 29 i 30 de novembre i 1 de desembre de 2023.
2023
Jornades d'Investigació de les Universitats Espanyoles. Bellaterra, 29 : 2023  
3.
14 p, 1.9 MB El tram baix de l'Ebre a les èpoques del Neolític i Bronze inicial : aportacions al seu coneixement a partir de l'assentament del Molló (Móra la Nova) / Piera, M. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gómez Bach, Anna 1977- (Gómez Bach) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Molist, Miquel, 1956- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ríos, P. (Universidad Autónoma de Madrid) ; Alcàntara Fors, Roger (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnaiz, R. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Montero, I. (Universidad Autónoma de Madrid)
Les diverses actuacions arqueològiques al jaciment del Molló, situat a Móra la Nova (Ribera d'Ebre) han permès recopilar noves dades per al coneixement de les primeres ocupacions humanes assentades a la vall de l'Ebre. [...]
The archaeological fieldwork carried on Molló site, located in Móra la Nova (Ribera d'Ebre) has allowed to generate new useful data for our knowledge of the first human settlements established in Ebro's valley. [...]

Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura, 2016
Actes de les I Jornades d'Arqueologia de les Terres de l'Ebre 2016. (Volum I), pag. 91-103  
4.
12 p, 2.3 MB Les ocupacions prehistòriques a les Coves de l'Aumediella (Benifallet) : una visió sintètica / Molist, Miquel, 1956- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria) ; Gómez Bach, Anna 1977- (Gómez Bach) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria) ; Alcàntara Fors, Roger ; Arnaiz, R. ; Bofill, M. ; Reverté, A.
Les coves de l'Aumediella, situades en un dels meandres del riu Ebre a l'alçada de Benifallet (Baix Ebre), han estat fruit de diverses troballes d'interès arqueològic, ben documentades des d'inicis del segle XX. [...]
The Aumediella's caves, located in a meander of the Ebro River in its passage by Benifallet (Baix Ebre), have generated several findings of archaeological interest, well documented from the early twentieth century. [...]

Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura, 2016
Actes de les I Jornades d'Arqueologia de les Terres de l'Ebre 2016. (Volum I), pag. 78-89  
5.
6 p, 639.9 KB Casa Masferrer : Aportacions al coneixement de la formació de la Ciutat de Vic (Osona) / Gómez Bach, Anna 1977- (Gómez Bach) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria)
La intervenció arqueològica a la Casa Masferrer, a la plaça Dom Miquel de Clariana, núm. 5, de Vic es va endegar per iniciativa municipal en el marc de les obres d'adequació de la planta baixa d'aquesta casa, en l'espai on s'ubicava l'antiga Escola-Taller. [...]
Barcelona : Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura, 2014
II Jornades d'Arqueologia de la Catalunya Central. Vic, 13, 14 i 15 de desembre de 2012. Museu Episcopal. pag 163-168, 2014  
6.
10 p, 2.8 MB Noves evidències dels primers pagesos consolidats al riu Ter : camps de la Farigola i camps de Can Baulenas (Masies de Voltregà) / Casas, Joan ; Martí Casanovas, Miquel ; Gómez Bach, Anna 1977- (Gómez Bach) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Molist, Miquel, 1956- (Universitat Autònoma de Barcelona)
Un dels períodes de la prehistòria recent que està sent millor documentat és el de finals del III i principis del II mil·lenni, en el període denominat clàssicament com a Calcolític i Bronze Inicial. [...]
Barcelona : Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura, 2014
II Jornades d'Arqueologia de la Catalunya Central. Vic, 13, 14 i 15 de desembre de 2012. Museu Episcopal. pag. 43-52 (2014)  
7.
23 p, 3.5 MB UAB Special Collections : An overview / Beltrán Montosa, F. Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Escañuela Barradas, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Fernández Vidal, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Florensa Farré, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Gutiérrez, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Rial Pan, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Santos Prados, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
2023
International Erasmus Staff Week. Bellaterra (Catalunya), : 2023
4 documents
8.
25 p, 1.2 MB Normas, oralidad y escritura en Lectura Fácil / Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
La norma UNE 153101:2018 EX de lectura fácil ofrece pautas y recomendaciones para la elaboración de documentos. Esta normal española fue un punto de partida fundamental en el desarrollo de la norma internacional ISO/IEC 23859:2023, publicada en julio de 2023, y coeditada por Ester Hedberg y Anna Matamala. [...]
2023
I Congreso Internacional de Comunicación Clara. Madrid, 1r : 2023  
9.
10 p, 290.9 KB La Autoevaluación de la seguridad integral en centros educativos como instrumento formativo del profesorado / Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. SGR-Grup de Recerca Equip de Desenvolupament Organitzacional ; Congreso Internacional EDO (1er : 2010 : Barcelona, Catalunya)
En la presente comunicación se defiende como la transformación del Cuestionario 'Edu Risc' en un cuestionario autoevaluativo permitiría a los centros formarse en estos ámbitos. Los procesos formativos/ autoformativos se derivarían de la aplicación inicial de un cuestionario para la autoevaluación de la seguridad integral en centros educativos, que serviría de fuente de aprendizaje individual y colectivo en materia de seguridad, a partir de procesos de reflexión y colaboración entre el profesorado del centro para dar respuesta a las deficiencias detectadas en materia de seguridad.
Las Rozas (Madrid): Wolters Kluwer Educación, 2010 (Congreso Internacional EDO)
Nuevas estrategias formativas para las organizaciones, : 2010  
10.
1 p, 805.5 KB Analysis of descriptions by Catalan-speaking individuals with aphasia and cognitive impairment / Salmons Llussa, Io (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muntané Sánchez, Helena (Hospital Sant Rafael) ; Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Description and narrative tasks are used to evaluate and investigate the language production abilities of people with language impairments (e. g. Schönberger et al. , 2014; Mueller et al. , 2018; Cummings, 2019). [...]
2023
Academy of Aphasia. Reading, : 2023  

Contribucions a jornades i congressos : 218 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
23 p, 611.8 KB Memòria de recerca / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental ; Rovira-Esteva, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Aguilar-Amat, Anna 1962- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Fabián, Marcelo Aurelio ; Sánchez-Gijón, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Sánchez, Paloma
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental, 2005-2019
8 documents

Llibres i col·leccions 193 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
Circular Economy Principles in Urban Agri-Food Systems : Potentials and Implications for Environmental Sustainability / Rufí Salís, Martí (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Toboso-Chavero, Susana (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Rieradevall, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Talens Peiró, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Petit Boix, Anna (University of Freiburg. Chair of Societal Transition and Circular Economy) ; Villalba, Gara (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Madrid, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Gabarrell Durany, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals)
Due to urban population growth during recent decades, the food supply chain has become one of the key material flows in the metabolism of cities. Urban agriculture (UA) can be an alternative for mitigating food supply impacts. [...]
Springer Cham, 2024 (Greening of Industry Networks Studies ; 12) - 10.1007/978-3-031-55036-2_10
A Systemic Transition to Circular Economy: Business and Technology Perspectives, 2024, p. 187-205  
2.
14 p, 183.1 KB The value of building strong European research communities : Lessons from ECIU SMART-ER / Miñarro Vivas, Begoña (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Petit Boix, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gabarrell Durany, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)
Solving current global challenges such as climate change or social inequalities demands the involvement of all actors in our societies. An education, research and innovation system which values and integrates the knowledge and views from science and society is thus essential. [...]
Kaunas : University of Technology, 2024 - 10.5755/e01.9786090218556  
3.
14 p, 6.9 MB De los retos a las propuestas comunicativas : el caso La Sàrria como ejemplo de transversalidad entre asignaturas y grados / Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrio Fraile, Estrella (Universitat Autònoma de Barcelona)
La aplicación de los conocimientos teóricos impartidos, la interrelación e implicación de estudiantes de distintos grados y el trabajo en un caso real de carácter social que permita dar respuesta a un problema propuesto son las directrices que marcan el planteamiento del proyecto de innovación docente que aquí se presenta. [...]
Pozuelo de Alarcón (Madrid): ESIC, 2023
Investigación e innovación sobre el presente y futuro de la academia, Nuevos escenarios, retos y oportunidades, 2023, p. 99-112  
4.
La era del drama en televisión. Perdidos, CSI Las Vegas, El ala oeste de la Casa Blanca, Mujeres desesperadas y House / Tous, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Barcelona : UOC, 2010  
5.
La política en las series de televisión : entre el cinismo y la utopía / Tous, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lacalle Zalduendo, María Rosario (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cascajosa, Concepción Carmen ; Jiménez-Morales, Manel ; Martínez-Lucena, Jorge (Universitat Autònoma de Barcelona)
¿Es la imagen que de la política ofrecen las series de televisión cínica o utópica? Este libro nace con la pretensión de dar cuenta de las series pertenecientes al drama político y, gracias al análisis de los autores que conforman esta obra, describir la representación de lo político en el imaginario televisivo de ficción contemporáneo. [...]
Barcelona : UOC, 2015  
6.
200 p, 1.2 MB Mites en sèrie. Els temes clau de la televisió / Tous, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Barcelona : Trípodos Edicions, 2012  
7.
47 p, 424.7 KB Battlestar Galactica y Falling Skies : el impacto del 11-S en la ciencia ficción de las series de EEUU / Tous, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Berna : Peter Lang International, 2013 - 10.3726/978-3-0351-0604-6
La década del miedo : dramaturgias audiovisuales post-11 de septiembre, 2013, p. 241-268  
8.
The challenge of audience participation for regional media : professional and organisational strategies for community development / Larrondo Ureta, Ainara (Universidad del País Vasco) ; Agirreazkuenaga Onaindia, Irati ; Meso Ayerdi, Koldo (Universidad del País Vasco) ; Tous, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
The communication and management activities on social media included under the Anglophone term "Community Management" represent a vital activity for the present and future of news organisations. It is in that context that this chapter analyses the current development of the evolving professional profile of the "community manager", taking as case study the most representative public and commercial regional media in the Basque Country and Catalonia. [...]
EDUFPI, 2018 - 10.26694/978-85-509-0411-5
Political Economy of Journalism : new (and old) logics of production and consumption, 2018, p. 13-39  
9.
348 p, 15.1 MB Shaping the news on-line : a comparative research on international quality media / Larrondo Ureta, Ainara, coord. ; Meso Ayerdi, Koldo, coord. ; Tous, Anna, coord.
Covilha (PT) : LABCOM, 2014  
10.
278 p, 5.1 MB Enquesta a la joventut de Catalunya 2017 / Elola-Olaso, Maria Caprile ; Condom Bosch, Josep Lluís ; Domínguez i Aguayo, Aitor ; Escobedo Caparrós, Anna ; Estivill i Castany, Jordi ; García Gracia, Maribel ; Homs Ferret, Oriol ; Marín Saldo, Antonio ; Martín Pérez, Alberto ; Merino Pareja, Rafael ; Sala Torrent, Mireia ; Sanz de Miguel, Pablo (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Serracant Melendres, Pau ; Valls Casas, Ona ; Valls Fonayet, Francesc
Barcelona Generalitat de Catalunya. Departament de Treball, Afers Socials i Famílies 2018 (Col·lecció estudis) (Producció científica)  

Llibres i col·leccions : 193 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 1,229 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
14.4 MB Aplicació de models supervisats per a l'estudi de provinença arqueològica i certificació d'origen de ceràmiques / Anglisano Roca, Anna ; Casas Duocastella, Lluís, dir.
Aquesta tesi doctoral se centra en l' estudi de ceràmiques i argiles. Ara bé, aquesta caracterització es planteja amb una finalitat molt concreta: la distinció d' argiles de jaciments amb contextos geològics similars i la transferència d' aquesta distinció a les corresponents produccions ceràmiques. [...]
Esta tesis doctoral se centra en el estudio de cerámicas y arcillas. Sin embargo, esta caracterización se plantea con un propósito muy concreto: la distinción entre arcillas de yacimientos con contextos geológicos similares y la transferencia de esta distinción a las correspondientes producciones cerámicas. [...]
This doctoral thesis focuses on the study of ceramics and clays. However, this characterization is approached with a very specific purpose: the distinction between clays bearing similar geological contexts and the transfer of this distinction to the corresponding ceramic productions. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Geologia.

2023  
2.
13.9 MB A comprehensive analysis of blastocyst chromosome mosaicism in PGT-A cycles / Coll Luján, Lluc ; Veiga, Anna, dir. ; Parriego Beltran, Monica, dir. ; Santaló, Josep, dir.
El mosaicismo cromosómico embrionario implica la coexistencia de 2 o más líneas celulares con distinta constitución cromosómica en un embrión. En contraste con las aneuploidías meióticas, las alteraciones en mosaico se originan a través de errores mitóticos durante las primeras divisiones embrionarias. [...]
Embryo chromosomal mosaicism involves the coexistence of 2 or more cell lines with different chromosomal constitution within a single embryo. In contrast to meiotic aneuploidy, mosaic alterations originate through mitotic errors during the first embryo divisions. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Biologia Cel·lular.

2023  
3.
136 p, 1.8 MB Supervenience of the Self / Nakano, Yasuko ; Estany Profitós, Anna, dir. ; Vallverdú, Jordi, 1973-, dir.
Aquesta tesi inclou dues afirmacions diferents, però relacionades sobre el subjecte del fenomen cognitiu i la cognició en si. La primera afirmació és que un estat d'un sistema cognitiu, que jo anomeno el jo, és el subjecte d'un fenomen cognitiu. [...]
Esta tesis incluye dos afirmaciones diferentes pero relacionadas sobre el sujeto del fenómeno cognitivo y la cognición en sí. La primera afirmación es que un estado de un sistema cognitivo, que yo llamo "el yo", es el sujeto de un fenómeno cognitivo. [...]
This thesis includes two different but related statements about the subject of cognitive phenomenon and cognition itself. The former statement is that a state of a cognitive system, which I call "the self," is the subject of a cognitive phenomenon. [...]

2023  
4.
6 p, 298.4 KB Algorithmic management and democracy at work in Denmark / Larsen, Trine Pernille ; Ilsoe, Anna ; Haldrup, Christian ; INCODING Project - Democracy at Work through Transparent and Inclusive Algorithmic Management
2024 (INCODING Policy brief)  
5.
27 p, 502.3 KB Algorithmic management and employee involvement -A Company Perspective: the Danish country report / Larsen, Trine P. ; Ilsoe, Anna ; Haldrup, Christian ; INCODING Project - Democracy at Work through Transparent and Inclusive Algorithmic Management
2024 (INCODING case studies reports)  
6.
7.8 MB Estudio sobre la transferibilidad del modelo de patrones de aprendizaje de Jan Vermunt : Exploración en distintos territorios y ámbitos educativos / Ciraso Calí, Anna ; Quesada Pallarès, Carla, dir. ; Martinez Fernandez, José Reinaldo, dir.
El model de patrons d'aprenentatge (Vermunt, 1998) indaga en la comprensió dels processos d'aprenentatge a partir de la identificació de concepcions, orientació motivacional, estratègies de regulació i de processament. [...]
El modelo de patrones de aprendizaje (Vermunt, 1998) indaga en la comprensión de los procesos de aprendizaje a partir de la identificación de concepciones, orientación motivacional, estrategias de regulación y de procesamiento. [...]
The model of learning patterns (Vermunt, 1998) seeks to understand learning processes through an identification of conceptions, motivations, regulation and processing strategies. According to the combinations of the categories of the aforementioned components, four patterns are theorised: meaning-directed (MD), application-directed (AD), reproduction-directed (RD) and undirected (UD). [...]

2023  
7.
42 p, 3.6 MB Informe de Comunidad : Ciutat Vella (Barcelona) / Llena Berñe, Asun (Universitat de Barcelona) ; Úcar, Xavier (Universitat Autónoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autónoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Corbella Molina, Laura (Universitat Autónoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Martínez Chito, Lucas Manuel (Universitat Autónoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Valdivia, Paloma (Universitat Autónoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Núñez, Héctor (Universitat de Barcelona) ; Gómez, Miquel (Universitat de Barcelona) ; Fabra, Nuria (Universitat de Barcelona) ; Vila, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret)
El presente documento forma parte del «Proyecto HEBE. El empoderamiento de los jóvenes en la comunidad. Análisis de casos a partir de tres comunidades (HEBE-III)» y es la continuación de la línea de investigación iniciada en 2010 con el proyecto «La evaluación participativa de acciones comunitarias como metodología de aprendizaje para el empoderamiento personal y comunitario» (EDU2010-15122). [...]
2024  
8.
14 p, 807.3 KB Descarga de kernels desde la CPU a la GPU / López Sevilla, Sergio ; Sikora, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La computació d'alt rendiment (HPC) és la pràctica en què s'utilitzen clústers de processadors, aquest conjunt treballen en paral·lel per processar dades i fer càlculs complexos a velocitats altes. [...]
La computación de alto rendimiento (HPC) es la práctica en los que se utilizan clústeres de procesadores, este conjunto trabajan en paralelo para procesar datos y realizar cálculos complejos a velocidades altas. [...]
High-Performance Computing (HPC) is the practice in which computer clusters are utilized, and this ensemble operates in parallel to process data and perform complex calculations at high speeds. To harness the resources offered by these clusters, we have programming models such as OpenMP, OpenACC, CUDA, and OpenMP with GPU offloading. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
26 p, 547.5 KB Social inequality and marginalization: Boo Radley's Agency towards Scout in Harper Lee's "To Kill A Mockingbird" / Oliver López, Yraya ; Casablancas i Cervantes, Anna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
The novel To Kill A Mockingbird by Harper Lee explores a range of topics, including societal difficulties such as the marginalisation and discrimination of particular racial groups or different kinds of people. [...]
La novela Matar a un Ruiseñor de Harper Lee explora una variedad de temas, incluidas las dificultades sociales, como por ejemplo, la marginación y discriminación de grupos raciales particulares o diferentes tipos de personas. [...]
La novel·la Matar a un Rossinyol de Harper Lee explora una sèrie de temes, incloses les dificultats socials, com ara la marginació i la discriminació de determinats grups racials o diferents tipus de persones. [...]

2024
Grau en Estudis Anglesos [1482]  
10.
277 p, 15.6 MB Mobilitat activa en entorns metropolitans : Bases per al planejament i gestió de la mobilitat activa a la Ribera Baixa / Cebollada Frontera, Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Nadal Tersa, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Ariza Sole, Eduard (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Avellaneda Garcia, Pau (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Blanco-Romero, Asunción (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Nello-Deakin, Samuel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Simon Mas, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Buhigas San Jose, Maria (Ajuntament de Barcelona) ; López Redondo, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nel·lo, Oriol 1957- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Donat, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; López Gay, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Sala Martín, Laura coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Aliaga, Saul (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Altieri, Giulio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Bouvet-Rosseau, Catherine (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Mata, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Sánchez, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Elgueda, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Pérez, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Salazar, Francisca (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Vilà, Arnau (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Callao Martínez, Roger (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; González, Francisca (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Martínez, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Miguel, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Cedeño, Michael (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Fernàndez, Ruben (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Pulido, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Santana, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Casanovas, Irina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Fumarola, Francesco (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Porras, Rafael Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Torres, Òscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Villagrán, Mario (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Arancibia, Ignacio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Cruz, Estefany Josselyn de la (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Merán, Daniela (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Soriguera, Biel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Argumé, Katya (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Asbert, Pol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Montoya, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Subirats, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Arias, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Cardozo, Federico (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Cerezo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Salvatella, Robert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
El document s'estructura en quatre capítols més un apèndix. El primer capítol comprèn la Memòria on s'hi pot trobar el Reconeixement Territorial i socioeconòmic i la Diagnosi. El segon capítol comprèn les Debilitats, Fortaleses, Amenaces i Oportunitats de cada dimensió de la política integral de la mobilitat en l'àmbit d'estudi. [...]
2023  

Documents de recerca : 1,229 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 66 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
2 p, 249.1 KB Laboratori bibliotecari Fanzins Atemporals. Prototip. APP / Andreu Nebot, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària) ; Aznar Santiago, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Calderón Lamas, Cruz (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Cano Llavero, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Carbonell Ferrando, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Esteban Carrillo, Toni (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Florensa Farré, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Empain, Joanna (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica de l'Expressió Plàstica)
Prototip elaborat i presentat per un dels grups de treball ("Equip Blanc") del el Laboratori "Fanzins atemporals", organitzat pel Servei de Biblioteques de la UAB, que va tenir lloc del 7 al 9 de febrer de 2024 al COMTEC Centre de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General i que que buscava proposar nous usos per a la col·lecció digital de Fanzins de la UAB. [...]
2024 (Eines per a la recerca)
5 documents
2.
1.4 MB Laboratori bibliotecari Fanzins Atemporals / Barea Molina, Meritxell (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Andreu Nebot, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària) ; Aznar Santiago, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Calderón Lamas, Cruz (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Cano Llavero, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Carbonell Ferrando, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Coré Bradineras, Raul (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Esteban Carrillo, Toni (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Fernández García, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Florensa Farré, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Empain, Joanna (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica de l'Expressió Plàstica) ; Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Olives Piris, Irina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca Universitària de Sabadell) ; Amaya Flórez, Valentina ; Bohórquez Mendoza, Catalina ; Climent González, Elena ; Lechón Peralta, Javier ; Sancho Blanco, Gonzalo (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals)
El Servei de Biblioteques de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha celebrat els dies 7, 8 i 9 de febrer del 2024 el "Laboratori bibliotecari Fanzins Atemporals UAB", una experiència d'innovació, cocreació i participació ciutadana al campus de Bellaterra. [...]
2024
6 documents
3.
1 p, 96.0 KB Canvas Disseny de Recerca / Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Báez Contreras, Allan (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vila, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Roig Ester, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa) ; Martínez, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Valdivia, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vega, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona)
El Canvas és una eina molt visual que t'ajudarà a guiar el procés de disseny de la recerca o bé a dissenyar la recerca tu mateix/a. Les diferents fases són parts de la recerca i aniràs completant el Canvas a mesura que avancis en la teva recerca. [...]
2023  
4.
135.7 MB Adventures of a Young Language Broker (videogame) / Arnal, Jordi, desenvolupador de programari ; Vargas-Urpi, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Raigal Aran, Judith (Universitat Rovira i Virgili) ; Antonini, Rachele ; Arumí Ribas, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Crafter, Sarah (The Open University) ; Estévez Grossi, Marta ; Garcia-Beyaert, Sofia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Gil-Bardají, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Prokopiou, Evangelia (University of Northampton) ; Orozco-Jutorán, Mariana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Rubio Carbonero, Gema (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental
Programari creat per l'Associació Estratègica Eylbid cofinançada pel programa Erasmus+ de la Unió Europea (acord núm. 2019-1-ES01-KA201-064417). El programari permet utilitzar el videojoc com una activitat d'aula amb els objectius següents: mostrar que la intermediació lingüística és una pràctica comuna que es duu a terme a moltes escoles arreu del món; promoure una comprensió més profunda del que sol implicar la intermediació lingüística per part dels joves; presentar algunes situacions que els docents puguin analitzar i discutir amb els seus alumnes des de múltiples perspectives com a part de la pràctica reflexiva; apreciar el multilingüisme i sensibilitzar els joves que tradueixen i interpreten a les escoles; proporcionar als joves intermediaris lingüístics eines i estratègies per expressar com se senten sobre la intermediació lingüística i per tenir cura de la salut emocional.
2022  
5.
74 p, 1.3 MB Components de recerca en el disseny de les assignatures dels Graus de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB. Anàlisi de les guies docents del curs 2021/2022 / Díaz Vicario, Anna ; Tello Sánchez, Jose ; Arnau-Sabatés, Laura ; Martínez Melo, Montserrat ; López-Crespo, Saida ; Suárez, Cecilia Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Document elaborat en el marc del projecte "La integració de la recerca a la docència en els Graus d'Educació a la Facultat: diagnosi i estratègies d'acció" finançat en la Convocatòria de Projectes d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (convocatòria 2021).
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022  
6.
17 p, 1.3 MB 14 estratègies per individualitzar la nota en treballs grupals / Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Morodo, Andy, (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ion, Georgeta ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Rodríguez-Gómez, David ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Arnau-Sabatés, Laura ; Castro Ceacero, Diego ; Duran-Bellonch, Mar ; Mercader, Cristina ; Salat Llorente, Esther ; Suárez, Cecilia Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent
Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
2022 (ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
7.
130 p, 11.0 MB Inclusió, diversitat i comunicació entre cultures. Manual per a docents amb activitats per treballar a classe amb alumnat de secundària / Arumí Ribas, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vargas-Urpi, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Antonini, Rachele (Università di Bologna) ; Crafter, Sarah (Open University) ; Prokopiou, Evangelia (University of Northampton) ; Estévez Grossi, Marta (Leibniz Universität Hannover) ; Garcia-Beyaert, Sofia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gil-Bardají, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Orozco-Jutorán, Mariana (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rubio Carbonero, Gema (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Dobrzynska, Karolina (University of Northampton) ; Bestué, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Raigal Aran, Judith, trad. (Universitat Rovira i Virgili) ; Torresi, Ira ; Eylbid
Tant els infants com els adolescents tenen un paper molt important en els processos migratoris perquè acostumen a fer d'enllaç entre família, comunitat local i centre educatiu. L'escolarització i la immersió lingüística a la societat d'acollida poden ajudar els menors a aprendre la llengua o llengües oficials del nou país més ràpid que els seus pares o que altres adults. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Department de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental, juliol 2022  
8.
131 p, 13.0 MB Inclusión, diversidad y comunicación entre culturas : manual para docentes con actividades para realizar en clase con el alumnado de secundaria / Arumí Ribas, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vargas-Urpi, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Antonini, Rachele (Università di Bologna) ; Crafter, Sarah (Open University) ; Prokopiou, Evangelia (University of Northampton) ; Estévez Grossi, Marta (Leibniz Universität Hannover) ; Garcia-Beyaert, Sofia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gil-Bardají, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Orozco-Jutorán, Mariana (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rubio Carbonero, Gema (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Dobrzynska, Karolina (University of Northampton) ; Bestué, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Raigal Aran, Judith, trad. (Universitat Rovira i Virgili) ; Torresi, Ira ; Eylbid
Tanto los/as niños/as como los/as adolescentes tienen un papel muy importante en los procesos migratorios porque suelen actuar como enlace entre la familia, la comunidad local y el centro educativo. [...]
Tant els infants com els adolescents tenen un paper molt important en els processos migratoris perquè acostumen a fer d'enllaç entre família, comunitat local i centre educatiu. L'escolarització i la immersió lingüística a la societat d'acollida poden ajudar els menors a aprendre la llengua o llengües oficials del nou país més ràpid que els seus pares o que altres adults. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Department de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental, juliol 2022  
9.
23 p, 820.1 KB Qüestionari per mesurar la percepció del professorat sobre l'ús i les pràctiques de la recerca integrada a la docència / Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Martínez, Lurdes col. (University of Bialystok (Polònia)) ; Jariot, Mercè col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Díaz, Anna col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sanchez, Angelina col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ortega, Daniel col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nieva, Carolina col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tello Sánchez, Jose col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Suárez, Cecília col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López-Crespo, Saida col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodriguez, Montserrat col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martinez Melo, Montserrat col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Kowalczuk-Waledziak, Marta (University of Bialystok (Polònia))
Document elaborat en el marc del projecte "La integració de la recerca a la docència en els Graus d'Educació a la Facultat: diagnosi i estratègies d'acció" finançat en la Convocatòria de Projectes d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (convocatòria 2021).
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació, 2022
2 documents
10.
10 p, 228.9 KB Guia per integrar la recerca a la docència a la Facultat de Ciències de l'Educació : claus i estratègies d'aplicació / Jariot, Mercè ; Tello Sánchez, Jose ; Arnau-Sabatés, Laura ; Rodríguez Parrón, Montserrat ; Martínez Melo, Montserrat ; Ion, Georgeta ; Sala, Fina ; Díaz, Anna ; López-Crespo, Saida ; Nieva, Carolina ; Sánchez Martí, Angelina ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes ; Ortega, Daniel ; Suárez, Cecília ; Castell Escuer, Tona ; Agud Morell, Ingrid
Aquesta guia s'ha desenvolupat en el marc del projecte d'innovació "El nexe docència - recerca en els graus d'educació de la UAB", finançat per la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB (convocatòria 2021), i coordinat per Laura Arnau Sabatés.
2022  

Materials didàctics : 66 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 2,125 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 108.1 KB Treball de Final de Màster [44827] / Santamaria Roig, Nuria ; Arqués, Rossend, 1953- ; Llorens Moreno, Nuria ; Batlle Jordà, Carles 1963- ; Cortes Mir, Francesc d'Assis ; Jane Llige, Jordi ; Palmeri, Daniela ; Corral Fulla, Anna ; Foguet Boreu, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul es dedica exclusivament a l'elaboració d'un treball de reflexió i/o investigació original i inèdit, escrit individualment sota la supervisió d'un/a dels/ de les professors/es especialistes del màster. [...]
This subject is dedicated exclusively to elaborating an original and unpublished reflection and/or research work written individually under the supervision of one of the specialist professors of the master's degree. [...]
Este módulo se dedica exclusivamente a la elaboración de un trabajo de reflexión y/o investigación original e inédito, escrito individualmente bajo la supervisión de uno/a de los/las professores/as especialistas del máster. [...]

2023-24
Màster Universitari en Estudis Teatrals [1538]
3 documents
2.
5 p, 106.8 KB Modalitats de Traducció B-A [44529] / Romero Ramos, Maria Guadalupe ; Amorós Soldevila, Xènia ; Kelso, Fiona Megan ; Garcia Beyaert, Sofia ; Suades Vall, Anna ; Qu Lu, Xianghong ; Gonzalez Cruz, Sonia ; Chen, Tzu Yiu ; Espín García, María Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
L'objectiu general d'aquest mòdul és que l'alumnat es familiaritzi amb els fonaments de la traducció (directa i inversa) i de la interpretació d'enllaç, els recursos que s'utilitzen i les tasques bàsiques de documentació en un entorn de traducció especialitzada. [...]
The general objective of this module is for students to become familiar with the fundamentals of (direct and inverse) translation and of liaison interpreting, as well as with the resources used and the basic documentation tasks performed in specialised translation. [...]
El objetivo general de este módulo es que los estudiantes se familiaricen con los fundamentos de la traducción (directa e inversa) y de la interpretación de enlace, los recursos que se utilizan y las tareas básicas de documentación en un entorno de traducción especializada. [...]

2023-24
Màster Universitari en Traducció i Estudis Interculturals [1401]
3 documents
3.
9 p, 120.9 KB Didàctica de la Física i la Química [44313] / Marbà Tallada, Anna ; Grimalt Alvaro, Carme ; Couso, Digna ; Oliveras Prat, Begoña ; Lopez Simo, Victor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és apropar als futurs professors de ciències al coneixement de la didàctica de les ciències, i a les didàctiques específiques de cada disciplina. Per tal que puguin ensenyar els continguts de les àrees de coneixement de la física i la química integrant els coneixements disciplinaris i els de la didàctica de les ciències tot tenint en compte els coneixements d'altres àrees com són l'epistemologia, el llenguatge i la comunicació, la psicologia i la pedagogia. [...]
The aim of the subject is to bring future science teachers closer to the knowledge of science teaching, and to the specific didactics of each discipline. So that they can teach the contents of the areas of knowledge of biology and geology and physics and chemistry, integrating disciplinary knowledge and those of science teaching taking into account the knowledge of other areas such as the 'epistemology, language and communication, psychology and pedagogy. [...]
El objetivo de la asignatura es acercar a los futuros profesores de ciencias al conocimiento de la didáctica de las ciencias, y a las didácticas específicas de cada disciplina. Para que puedan enseñar los contenidos de las áreas de conocimiento de la física y la química integrando los conocimientos disciplinarios y los de la didáctica de las ciencias teniendo en cuenta los conocimientos de otras áreas como son la epistemología, el lenguaje y la comunicación, la psicología y la pedagogía. [...]

2023-24
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1517]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
3 documents
4.
9 p, 119.6 KB Didàctica de la Biologia i la Geologia [44311] / Marbà Tallada, Anna ; Roldan Muñoz, Jorge ; Grimalt Alvaro, Carme ; Couso, Digna ; Lopez Simo, Victor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és apropar als futurs professors de ciències al coneixement de la didàctica de les ciències, i a les didàctiques específiques de cada disciplina. Per tal que puguin ensenyar els continguts de les àrees de coneixement de la biologia i la geologia, integrant els coneixements disciplinaris i els de la didàctica de les ciències tot tenint en compte els coneixements d'altres àrees com són l'epistemologia, el llenguatge i la comunicació, la psicologia i la pedagogia. [...]
The aim of the subject is to bring future science teachers closer to the knowledge of science teaching, and to the specific didactics of each discipline. So that they can teach the contents of the areas of knowledge of biology and geology and physics and chemistry, integrating disciplinary knowledge and those of science teaching taking into account the knowledge of other areas such as the 'epistemology, language and communication, psychology and pedagogy. [...]
El objetivo de la asignatura es acercar a los futuros profesores de ciencias al conocimiento de la didáctica de las ciencias, y en las didácticas específicas de cada disciplina. Para que puedan enseñar los contenidos de las áreas de conocimiento de la biología y la geología y la física y la química, integrando los conocimientos disciplinarios y los de la didáctica de las ciencias teniendo en cuenta los conocimientos de otras áreas como son la epistemología, el lenguaje y la comunicación, la psicología y la pedagogía. [...]

2023-24
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1514]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
5.
13 p, 139.2 KB Didàctica de l'Anglès [44310] / Moore de Luca, Emilee Sarah ; Torras Vila, Berta ; Kruszynska, Klaudia Anna ; Naves Nogues, Maria Teresa ; Pratginestós Pou, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aspira que els i les futures docents d'anglès es familiaritzin amb les estratègies docents bàsiques d'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera a adolescents i adults en contextos institucionals, i adquireixin coneixements i habilitats bàsiques d'auto-formació que els ajudin a continuar millorant com a docents d'anglès al llarg de tota la vida professional. [...]
This subject is aimed at future teachers of English as a Foreign Language (TEFL) so that they may become familiar with basic teaching strategies for teaching English to teenagers and adults in institutional contexts and acquire basic knowledge and skills to help them continue to improve as teachers of English throughout their professional lives. [...]
Esta asignatura aspira que los y las futuras docentes de inglés se familiaricen con las estrategias docentes básicas de enseñanza del inglés como lengua extranjera a adolescentes y adultos en contextos institucionales, y adquieran conocimientos y habilidades básicas de auto-formación que les ayuden a continuar mejorando como docentes de inglés a lo largo de toda la vida profesional. [...]

2023-24
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1519]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
3 documents
6.
6 p, 110.8 KB Pràcticum [44309] / Margalló González, Ana María ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Moore de Luca, Emilee Sarah ; Birello, Marilisa ; Gonzalez Monfort, Maria de las Neus ; Marbà Tallada, Anna ; Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, tot i que el coordinador/a de pràctiques de cada especialitat proporcionarà informació sobre les concrecions del mòdul a cada especialitat. [...]
This module is compulsory for the various specializations offered in this master's degree. The structure and the contents of this module linked to the areas of psychology, pedagogy and social education are common to all specializations. [...]
La estructura del módulo es la misma en todas las especialidades aunque el/la coordinador/a de prácticas de cada especialidad proporcionará información sobre las concreciones del módulo a cada especialidad. [...]

2023-24
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1514]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1515]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1516]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1517]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1518]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1519]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1520]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1521]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1522]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1523]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1524]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1525]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1526]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1527]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1528]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
3 documents
7.
6 p, 109.5 KB Iniciació Esportiva: Assessorament a Famílies i Entrenadors [43887] / Ramis Laloux, Yago ; Jordana, Anna ; Borrueco, Marta ; Amblar Burgos, Eduardo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'estudiant comprengui el paper dels diferents agents que intervenen en la iniciació esportiva (e. g. , famílies, entrenadors, companys, agents esportius) des de l'anàlisi i la comprensió dels processos psicològics implicats en aquesta etapa de carrera. [...]
The objective of this module is to help the student understand the role of the different agents involved in youth sport (e. g. , families, coaches, peers) from the analysis and comprehension of the psychological processes involved in this stage of the athletic career. [...]
El objetivo de este módulo es que el estudiante comprenda el papel de los diferentes agentes que intervienen en la iniciación deportiva (e. g. , familias, entrenadores, compañeros, agentes deportivos) desde el análisis y la comprensión de los procesos psicológicos implicados en la misma. [...]

2023-24
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documents
8.
4 p, 100.2 KB Estratègies de Recerca en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [43886] / Torregrossa Alvarez, Miquel ; Losilla Vidal, Jose Maria ; Ramis Laloux, Yago ; Jordana, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius d'aquest modul son: Familaritzar l'estudiant amb el Treball de Fi de Master i començar a definir-ne la temàtica Treballar la cerca d'informació científica en bases de dades especialitzades Analitzar i descriure les diferents parts d'un treball acadèmic o un artícle científic Aspectes formals Introducció Mètode Resultats Discussió Referències Discutir sobre la originalitat i les contribucions dels treballs científics 1.
The objectives of this course are: To familiarize the student with the Master Project and start to define the demand To work on the scientific research in specialized data bases To analyze and describe the different sections of an academic work or a scientific article Formal aspects Introduction Method Results Discussion References To discuss about the originality and the contributions of the scientific literature 1.
Los objetivos de este módulo son: Familiarizar el estudiante con el Trabajo Final de Máster y empezar a definir la temática Trabajar la búsqueda de información científica en bases de datos especializadas Analizar y describir las diferentes partes de un trabajo académico o de un artículo científico Aspectos formales Introducción Método Resultados Discusión Referencias Discutir sobre la originalidad y las contribuciones de los trabajos científicos 1.

2023-24
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documents
9.
7 p, 112.8 KB Treball de Final de Màster [43665] / Margalló González, Ana María ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Moore de Luca, Emilee Sarah ; Carrillo, Carmen (Carrillo Aguilera) ; Birello, Marilisa ; Gonzalez Monfort, Maria de las Neus ; Marbà Tallada, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat amb el mòdul de pràctiques de cada especialitat. El Treball de Fi de Màster (TFM) és un treball d'indagació a l'aula, d'aprofundiment i reflexió teòrica o de projecte d'innovació concebut com una activitat d'autoformació. [...]
The structure of this module is common to all specializations. Yet, each specialization sets specific research topics and procedures, closely related to students' performance during the internships that are part of the practicum module. [...]
La estructura del módulo es común a todas las especialidades, aunque su contenido y desarrollo se relaciona con el módulo de prácticas de cada especialidad. El Trabajo Final de Máster (TFM) constituye un trabajo de indagación en el aula o de profundización y reflexión teórica, y se concibe como una actividad autoformativa. [...]

2023-24
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1514]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1515]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1516]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1517]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1518]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1519]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1520]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1521]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1522]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1523]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1524]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1525]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1526]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1527]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1528]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
3 documents
10.
8 p, 116.2 KB L'Escena Expandida: Diàlegs entre les Arts [44820] / Jane Llige, Jordi ; Llorens Moreno, Nuria ; Cortes Mir, Francesc d'Assis ; Corral Fulla, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquest mòdul és subministrar eines metodològiques per a l'anàlisi de les relacions, confluències, interseccions i fronteres creatives entre els models d'escriptura i escenificació de les arts teatrals i els codis narratius, figuratius i d'organització formal de disciplines afins com ara les arts plàstiques, la música o el cinema. [...]
The objective of this module is to provide methodological tools for the analysis of the relationships, confluences, intersections a figurative and formal organization codes of related disciplines such as the plastic arts. [...]
El objetivo de este módulo es subministrar herramientas metodológicas para el análisis de las relaciones, confluencias, intersecciones y fronteras creativas entre los modelos de escritura y escenificación de las artes teatrales y los códigos narrativos, figurativos y de organización formal de disciplinas afines como las artes plásticas, la música o el cine. [...]

2023-24
Màster Universitari en Estudis Teatrals [1538]
3 documents

Materials acadèmics : 2,125 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 83 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
923.5 KB Scikus amb perspectiva : debat i recital / Monge, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Morrón Ruiz de Gordejuela, Laura #u Next-Door Publishers ; Lasauca i Cisa, Xavier (Generalitat de Catalunya. Direcció General de Recerca) ; Bustelo, José Antonio (Escuela de Literatura Científica Creativa) ; Mas López, Jordi 1972- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Rius, Gemma (Institut de Microelectrònica de Barcelona) ; Fosch Masllovet, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia
La Biblioteca de Ciència i Tecnologia de la UAB organitza un acte, el dimarts 13 de febrer, a les 13h, sobre el paper de l'sciku amb perspectiva de gènere com a forma de coneixement i de difusió de la dona de ciència, en el marc de les activitats relacionades amb la diada de l'#11F de la UAB i en col·laboració amb l'Associació Catalana de Comunicació Científica. [...]
2024
6 documents
2.
INTERSTICE. Pedagogical audio-visual material / París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Dybwik, Siri, coord. ; Halle, Kristen, coord. ; Corazza, Laura ; Hay, Penny (Bath Spa University (Regne Unit)) ; Macauda, Anita ; Panciroli, Chiara ; Ribera, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Russo, Veronica, col. ; Urpí, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cabo, Helena, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moles, Aina, col. ; Chiara Sghinolfi, Maria, col. ; INTERSTICE Project ; INTERSTICE Project ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO)
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts.
This audio-visual material is a compendium of some of the singular projects carried out through different artistic languages, encompassing experiences with different ages and target groups.

2023 (CRiEDO (Centro de Investigación y Estudios para el Desarrollo Organizativo))
4 documents
3.
Diálogo de práctica (ES-ES): Toma de declaración y lectura de derechos a una mujer acusada de un presunto delito / Garcia-Beyaert, Sofia ; Suades Vall, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca MIRAS
Un agente de policía toma declaración a una mujer detenida por un presunto delito de robo con violencia e intimidación en la vía pública y le lee sus derechos. El interrogatorio tiene lugar en el área de custodia de la comisaría de los Mossos d'Esquadra en Manresa.
2022 (Situated Dialogues: Audio Materials for the Practice of Liaison Interpreting)
2 documents
4.
Diálogo de práctica (ES-EN): Toma de declaración y lectura de derechos a una mujer acusada de un presunto delito / Garcia-Beyaert, Sofia ; Suades Vall, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca MIRAS
Un agente de policía toma declaración a una mujer detenida por un presunto delito de robo con violencia e intimidación en la vía pública y le lee sus derechos. El interrogatorio tiene lugar en el área de custodia de la comisaría de los Mossos d'Esquadra en Manresa.
2022 (Situated Dialogues: Audio Materials for the Practice of Liaison Interpreting)
2 documents
5.
Diálogo de práctica (CA-CA): Presa de declaració i lectura de drets a una dona acusada d'un presumpte delicte / Garcia-Beyaert, Sofia ; Suades Vall, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca MIRAS
Un agente de policía toma declaración a una mujer detenida por un presunto delito de robo con violencia e intimidación en la vía pública y le lee sus derechos. El interrogatorio tiene lugar en el área de custodia de la comisaría de los Mossos d'Esquadra en Manresa.
2022 (Situated Dialogues: Audio Materials for the Practice of Liaison Interpreting)
2 documents
6.
Diálogo de práctica (ES-EN): Primera toma de declaración a la víctima de un atraco en el lugar de los hechos / Garcia-Beyaert, Sofia ; Suades Vall, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca MIRAS
Un coche patrulla de la policía acude a la salida de un restaurante donde un hombre ha sido víctima de un atraco. Se le ha acercado una mujer que le ha pedido el dinero y le ha amenazado con un cuchillo. [...]
2022 (Situated Dialogues: Audio Materials for the Practice of Liaison Interpreting)
2 documents
7.
Diálogo de práctica (ES-FR): Primera toma de declaración a la víctima de un atraco en el lugar de los hechos / Garcia-Beyaert, Sofia ; Suades Vall, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca MIRAS
Un coche patrulla de la policía acude a la salida de un restaurante donde un hombre ha sido víctima de un atraco. Se le ha acercado una mujer que le ha pedido el dinero y le ha amenazado con un cuchillo. [...]
2022 (Situated Dialogues: Audio Materials for the Practice of Liaison Interpreting)
2 documents
8.
Diálogo de práctica (CA-CA): Primera presa de declaració a la víctima d'un atracament al lloc dels fets / Garcia-Beyaert, Sofia ; Suades Vall, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca MIRAS
Un coche patrulla de la policía acude a la salida de un restaurante donde un hombre ha sido víctima de un atraco. Se le ha acercado una mujer que le ha pedido el dinero y le ha amenazado con un cuchillo. [...]
2022 (Situated Dialogues: Audio Materials for the Practice of Liaison Interpreting)
2 documents
9.
Diálogo de práctica (ES-ES): Primera toma de declaración a la víctima de un atraco en el lugar de los hechos / Garcia-Beyaert, Sofia ; Suades Vall, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca MIRAS
Un coche patrulla de la policía acude a la salida de un restaurante donde un hombre ha sido víctima de un atraco. Se le ha acercado una mujer que le ha pedido el dinero y le ha amenazado con un cuchillo. [...]
2022 (Situated Dialogues: Audio Materials for the Practice of Liaison Interpreting)
2 documents
10.
Diálogo de práctica (CA-CA): Presa de declaració a comissaria a la víctima d'un atracament / Garcia-Beyaert, Sofia ; Suades Vall, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca MIRAS
Una agente de policía que se ha personado en el lugar de los hechos toma ahora declaración formal en comisaría a la víctima de un atraco.
2022 (Situated Dialogues: Audio Materials for the Practice of Liaison Interpreting)
2 documents

Documents gràfics i multimèdia : 83 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Fons personals i institucionals 17 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
52 p, 15.5 MB Festival de primavera 1985 / Wagner, Richard 1813-1883 ; Cioromila, Mariana ; Denize, Nadine ; Frey-Rabine, Lia ; Fricke, Heinz ; Gonda, Anna ; Haas, Sabine ; Haugland, Aage ; Jerusalem, Siegfried ; Johnson, Karen ; Johnson, Nancy ; Kiemer, Hans ; Plech, Linda ; Rabal, Heide ; Reppel, Carmen ; Rydl, Kurt ; Thieme, Helga ; Tschammer, Hans ; Wutscher, Brigitta ; Orquestra del Gran Teatre del Liceu ; Societat del Gran Teatre del Liceu
1985 (Temporada de primavera 1985)  
2.
1 p, 155.6 KB Preliminary results comparing physiological markers of stress in different housing systems for pregnant sows / Chapinal i Gómez, Núria ; Devant, Maria ; Ruíz de la Torre, José Luís ; Saco Rodriguez, Yolanda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Bassols Teixidó, Anna Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Coma Subirà, Jaume ; Baucells Sánchez, María Dolores (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Manteca Vilanova, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments)
2013
-, : 2013  
3.
4 p, 1.1 MB Anna Pavlova, Pierre Vladimiroff / Kurtz, Efrem ; Pavlova, Anna ; Vladimirov, Pyotr Nikolayevich ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1929 (Temporada 1929-1930)
12 documents
4.
3 p, 713.4 KB La Boheme / Anglada, José ; Ausensi, Manuel ; Cabanes, Antonio ; Cardi, Augusto ; Clavería, Pedro ; Giacosa, Giuseppe 1847-1906 ; Illica, Luigi 1857-1919 ; Leonelli, Anna ; Neate, Ken ; Puccini, Giacomo 1858-1924 ; Questa, Angelo ; Santamaría, Jacinto ; Cor del Gran Teatre del Liceu ; Orquestra del Gran Teatre del Liceu ; Societat del Gran Teatre del Liceu
De cada obra s'ha digitalitzat un programa sencer. De la resta s'han digitalitzat les parts que són diferents.
Barcelona : 1951 (Temporada 1951-1952)  
5.
1 p, 1.4 MB Como todo el mundo, soy una mezcla de sensaciones y de sentimientos / Serrano, Anna
1992
El Observador, diumenge 31 de maig de 1992, p. 54  
6.
1 p, 407.4 KB Carta mecanografiada d'Anna Mª Llor a José Agustín Goytisolo / Llor, Anna Mª
1991  
 Accés restringit a la UAB
7.
1 p, 234.9 KB Cara d'Anna Planet (Biblioteca de Catalunya) a Pere Pascual felicitant-lo per la Medalla d'Honor de la Fundació Catalana per a la Recerca / Biblioteca de CatalunyaPlanet, Anna
3 desembre 1996  
 Accés restringit a la UAB
8.
373x512, 38.0 KB Retrat de José Agustín Goytisolo al Pavelló Mies van der Rohe / Boyé, Anna
Barcelona , 198-?  
9.
1 p, 741.4 KB A la recerca del temps perdut / Gil, Anna M.
Notícia i crítica de la publicació catalana d'El club de la bona estrella d'Amy Tan traduïda per Jordi Arbonès, publicada a El Temps.
20 juny 1994  
10.
1 p, 834.9 KB Poder elegir / Gil, Anna M.
Notícia i crítica de la publicació catalana de La taronja mecànica d'Anthony Burgess traduïda per Jordi Arbonès, publicada a El Temps.
27 juny 1993  

Fons personals i institucionals : 17 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.