No s'ha trobat cap coincidència exacta per goes?, però canviant-lo per goes ...
Resultats globals: 1 registres trobats en 0.05 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
3 p, 34.7 KB ¿Todo vale? Hacia una mirada ética en los medios de comunicación / Camps, Victòria (Universitat Autònoma de Barcelona)
Ningún profesional de los medios de comunicación se atrevería a decir sin más que todo vale para obtener publicidad, ganar audiencia o competir con el adversario. Por eso apelamos a la ética. Pedir una mirada ética o, mejor, un compromiso ético por parte de los medios de comunicación.
No professional of the mass media would dare to say without much ado that 'anything goes' to obtain publicity, to gain hearing or to compete with the adversary. That's why we appeal to the ethics. To ask for an ethical look or, better, an ethical commitment on the part of the mass media.

2008 - 10.3916/c31-2008-03-024
Comunicar, Vol. 16, Núm. 31 (octubre 2008) , p. 393-395  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.