Resultados globales: 11 registros encontrados en 0.03 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 10 registros
Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
57 p, 1.1 MB Emprenedoria i Educació Primària. Proposta d'intervenció com a eina d'orientació educativa per treballar l'emprenedoria a l'Educació Primària / Torrescasana Cuders, Laura ; Armengol Asparo, Maria Carme, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present document esdevé una eina molt útil d’orientació per a totes aquelles escoles que tinguin intenció de fer un pas més i engegar iniciatives emprenedores a l’aula. Les dinou activitats proposades asseguren el foment de l’actitud emprenedora entre els nens i nenes d’Educació Primària i afavoreixen l’adquisició de les capacitats, valors i habilitats que comporta l’emprenedoria. [...]
2017
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  

Materiales académicos Encontrados 10 registros  
1.
6 p, 91.3 KB Pràcticum I [102065] / García Gracia, Maribel ; Troiano Gomà, Helena ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Salat Llorente, Esther ; Rodríguez Gómez, David ; Armengol Asparo, Maria Carme ; Gonzalez Motos, Sheila ; Muñoz Moreno, José Luís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1 Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school 1 The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school professionals. [...]
1 Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
2.
3 p, 71.9 KB Models internacionals de qualitat [101640] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta és una assignatura optativa que forma prat de la menció de Gestió de la Formació i d'Institucions Socioeducatives. L'objectiu és apropar a l'estudiant al concepte de qualitat i als models d'acreditació de la qualitat més utilitzats en l'actualitat.
This is an optional subject that is included in the specialty "Management of Training and Social-educational Institutions ". The objective is to approach the student to the concept of quality and to certification models of quality that are currently the most applied.
Esta es una asignatura optativa que forma parte de la mención de Gestión de la Formación y de las Instituciones Socieducativas. El objetivo es aproximar al estudiante al concepto de la calidad y a los modelos de acreditación de la calidad más utilizados en la actualidad.

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
3 documentos
3.
6 p, 91.0 KB Pràcticum I [102065] / García Gracia, Maribel ; Troiano Gomà, Helena ; Salat Llorente, Esther ; Rodríguez Gómez, David ; Armengol Asparo, Maria Carme ; Muñoz Moreno, José Luís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres 1 aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
1 The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school professionals. Students will be assigned to different schools in groups of 5 and will carry out a general observation of three fundamental aspects: the social context of the school, the school's organization and classroom life. [...]
Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la 1 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
4.
3 p, 72.4 KB Models internacionals de qualitat [101640] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta és una assignatura optativa que forma prat de la menció de Gestió de la Formació i d'Institucions Socioeducatives. L'objectiu és apropar a l'estudiant al concepte de qualitat i als models d'acreditació de la qualitat més utilitzats en l'actualitat.
This is an optional subject that is included in the specialty "Management of Training and Social-educational Institutions ". The objective is to approach the student to the concept of quality and to certification models of quality that are currently the most applied.
Esta es una asignatura optativa que forma parte de la mención de Gestión de la Formación y de las Instituciones Socieducativas. El objetivo es aproximar al estudiante al concepto de la calidad y a los modelos de acreditación de la calidad más utilizados en la actualidad.

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
3 documentos
5.
3 p, 72.3 KB Models internacionals de qualitat [101640] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta és una assignatura optativa que forma prat de la menció de Gestió de la Formació i d'Institucions Socioeducatives. L'objectiu és apropar a l'estudiant al concepte de qualitat i als models d'acreditació de la qualitat més utilitzats en l'actualitat.
This is an optional subject that is included in the specialty "Management of Training and Social-educational Institutions ". The objective is to approach the student to the concept of quality and to certification models of quality that are currently the most applied.
Esta es una asignatura optativa que forma parte de la mención de Gestión de la Formación y de las Instituciones Socieducativas. El objetivo es aproximar al estudiante al concepto de la calidad y a los modelos de acreditación de la calidad más utilizados en la actualidad.

2016-17
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
3 documentos
6.
3 p, 37.5 KB Treball de fi de grau [102047] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball Fi de Grau (TFG) ha de ser un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca o una innovació que es desenvolupi en el camp professional de l'àmbit del Grau d'Educació Primària. Els models per desenvolupar el TFG poden ser variats, l'estudiant pot decidir fer una recerca o proposta d'innovació contextualitzada en el centre on ha realitzat les pràctiques o bé pot decidir emmarcar-ho en un altre context. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
7.
4 p, 28.0 KB Treball de fi de grau [102018] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball Fi de Grau (TFG) ha de ser un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca o una innovació que es desenvolupi en el camp professional de l'àmbit de la titulació. Els models per desenvolupar el TFG poden ser variats, l'estudiant pot decidir fer una recerca o proposta d'innovació contextualitzada en el centre on ha realitzat les pràctiques o bé pot decidir emmarcar-ho en un altre context. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació infantil [847]  
8.
3 p, 24.5 KB Models internacionals de qualitat [101640] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta és una assignatura optativa que forma prat de la menció de Gestió de la Formació i d'Institucions Socioeducatives. L'objectiu és apropar a l'estudiant al concepte de qualitat i als models d'acreditació de la qualitat més utilitzats en l'actualitat.
2015-16
Graduat o Graduada en Pedagogia [825]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]  
9.
3 p, 100.8 KB Models internacionals de qualitat [101640] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta és una assignatura optativa que forma prat de la menció de Gestió de la Formació i d'Institucions Socioeducatives. L'objectiu és apropar a l'estudiant al concepte de qualitat i als models d'acreditació de la qualitat més utilitzats en l'actualitat.
2014-15
Graduat o Graduada en Pedagogia [825]
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]  
10.
3 p, 113.5 KB Treball de fi de grau [102047] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball Fi de Grau (TFG) ha de ser un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca o una innovació que es desenvolupi en el camp professional de l'àmbit del Grau d'Educació Primària. Els models per desenvolupar el TFG poden ser variats, l'estudiant pot decidir fer una recerca o proposta d'innovació contextualitzada en el centre on ha realitzat les pràctiques o bé pot decidir emmarcar-ho en un altre context. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.