Results overview: Found 4 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Research literature, 3 records found
Articles 1 records found  
1.
16 p, 96.2 KB Algunas notas sobre el impacto de las TIC en la universidad / Marqués Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Este artículo se ha elaborado a partir del Seminario organizado por el grupo de trabajo CCUC (Cambio de Cultura en las Universidades Catalanas del siglo XXI, http://dewey. uab. es/mto mas) del Departamento de Pedagogía Aplicada de la UAB, en el que se debatieron los numerosos cambios que se están produciendo actualmente en la universidad. [...]
Aquest article s'ha elaborat a partir del Seminari organitzat pel grup de treball CCUC (Canvi de Cultura en les Universitats Catalanes del segle XXI, http://dewey. uab. es/mto mas) del Departament de Pedagogia Aplicada de la UAB, en el que es van debatre els nombrosos canvis que s'estan produint actualment en la universitat. [...]
This article has been produced from the seminar organized by the work team CCUC (Culture Change in the 21st Century Catalan Universities, http://dewey. uab. es/mtomas) from the Applied Pedagogy Department at UAB. [...]

2001 - 10.5565/rev/educar.391
Educar, N. 28 (2001) , p. 83-98  

Research literature 3 records found  
1.
10 p, 291.6 KB Aplicació per a una millor gestió de la matrícula / Guardado Milla, Alex ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En els estudis universitaris, els estudiants han d'anar superant assignatures cada curs acadèmic. Cada assignatura té un o més grups que tenen un nombre limitat de places. Abans d'iniciar el nou curs, l'estudiant es matricula i tria entre els diferents grups disponibles. [...]
En los estudios universitarios, los estudiantes deben ir superando asignaturas cada curso académico. Cada asignatura tiene uno o más grupos que tienen un número limitado de plazas. Antes de iniciar el nuevo curso, el estudiante se matricula y elige entre los diferentes grupos disponibles. [...]
In undergraduate studies, students must complete subjects each academic year. Each subject has one or more groups that have a limited number of places. Before starting the new course, the student enrolls and chooses from the different groups available. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
39 p, 1.0 MB La formación en traducción técnica en España / Canadell Giralt, Cristina ; Rodríguez-Inés, Patricia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El objetivo de este Trabajo de Fin de Grado es identificar todos los másteres, posgrados y cursos relacionados con la traducción técnica que se ofertan a nivel universitario en España. La hipótesis de partida es que, aunque la traducción técnica es una de las especialidades más demandadas en el mercado de la traducción español -y también mundial-, el volumen de formación en este campo y la visibilidad del sector son muy reducidos. [...]
L'objectiu d'aquest Treball de Fi de Grau és identificar tots els màsters, postgraus i cursos relacionats amb la traducció tècnica que s'ofereixen a nivell universitari a Espanya. La hipòtesi de partida és que, malgrat que la traducció tècnica és una de les especialitats amb més demanda al mercat de la traducció espanyol -i també mundial-, el volum de formació en aquest àmbit i la visibilitat del sector són molt reduïts. [...]
The aim of this End-of-Degree Dissertation is to identify all masters', postgraduate courses and other courses related to technical translation which are provided by Spanish universities. The initial hypothesis predicts that, even though technical translation is in high demand in the Spanish-and also in the global-market, training offer in this area and its visibility are rather limited. [...]

2016
Grau en Traducció i Interpretació [1202]  
3.
13 p, 1.4 MB Aplicació multidispositiu per a l'assignatura de Tendències Actuals / Lamarca Lagarriga, Omar ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Avui en dia la gestió de qualsevol assignatura docent comporta una interacció constant amb l'alumne mitjançant eines virtuals com podria ser un campus virtual o un wiki. Amb l'aparició del nou paradigma AnyTime, AnyPlace, AnyWhere conjuntament amb els requeriments concrets de l'assignatura de Tendències Actuals per les necessitats de constant intercanvi d'informació, cada cop pren més sentit la necessitat d'aprofitar les noves tecnologies per millorar aquesta relació. [...]
Today the management of any educational course involves constant interaction with students using online tools such as a virtual campus or a wiki. With the emergence of the new paradigm Anytime, Anyplace, Anywhere together with the specific requirements of the subject Tendències actuals for the needs of constant movement of information and consultation, the need to take more advantage of new technologies to improve this relationship while facilitating the distribution of information activities more effectively increasingly takes more sense.
Hoy en día la gestión de cualquier asignatura docente conlleva una interacción constante con el alumno mediante herramientas virtuales como podría ser un campus virtual o un wiki. Con la aparición del nuevo paradigma Anytime, Anyplace, Anywhere conjuntamente con los requerimientos concretos de la asignatura de Tendencias Actuales para las necesidades de constante intercambio de información, cada vez toma más sentido la necesidad de aprovechar las nuevas tecnologías para mejorar esta relación. [...]

2015-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.