Results overview: Found 4 records in 0.02 seconds.
Articles, 3 records found
Research literature, 1 records found
Articles 3 records found  
1.
7 p, 841.5 KB Ryming the Rythm and Measuring the Metre : Pooling Music & Language in the Classroom / Viladot, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Casals Ibañez, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Songs are part of the teaching-learning processes of the language. However, music can contribute much more, in line with the proposals of the European Music Portfolio project: A Creative Way into Languages (EMP-L). [...]
Les cançons formen part dels processos d'ensenyament-aprenentatge de la llengua. Amb tot, la música pot aportar molt més, en la línia de les propostes del projecte European Music Portfolio: A Creative Way into Languages (EMP-L). [...]
Las canciones forman parte de los procesos de enseñanza-aprendizaje de la lengua. Con todo, la música puede aportar mucho más, en la línea de las propuestas del proyecto European Music Portfolio: A Creative Way into Languages (EMP-L). [...]

2018 - 10.5565/rev/clil.6
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 1 Núm. 1 (2018) , p. 37-43 (Articles)  
2.
18 p, 725.9 KB De la poesia a la composició musical col·lectiva : una experiència a l'escola de música / Viladot, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Aquest article s'emmarca en un context d'innovació didàctica i de recerca a l'escola de música. Concretament, s'exposa el model didàctic en relació a una composició musical col·lectiva que caracteritza l'experiència duta a terme a l'aula de 3r elemental (alumnat de 10-11 anys), i que pren com a punt de partida el poema Els ous ferrats, de Miquel Martí i Pol. [...]
Este artículo se enmarca en un contexto de innovación didáctica y de investigación en la escuela de música. Concretamente, se expone el modelo didáctico en relación a una composición musical colectiva que caracteriza la experiencia llevada a cabo en el aula de 3º elemental (alumnado de 10-11 años), y que toma como punto de partida el poema Els ous ferrats, del poeta catalán Miquel Martí i Pol. [...]
Cet article est encadré dans un contexte d'innovation pédagogique et de recherche dans les écoles de musique. On y décrit le modèle didactique suivi pour l'élaboration d'une composition musicale réalisée collectivement par un groupe d'élèves de 10-11 ans (niveau de 3ème élémentaire), qui prend comme point de départ le poème Els ous ferrats de l'écrivain catalan Miquel Martí i Pol. [...]
This article is set in the context of educational innovation and research in music schools. Specifically, it describes a didactic model relatd to collective musical composition, the focus of a project carried out with pupils aged 10 to 11 years old which took the poem Els ous ferrats (Fried Eggs) by the Catalan writer Miquel Martí I Pol as its starting point. [...]

2012
Temps d'educació, Núm. 42 (2012) , p. 93-110  
3.
12 p, 308.5 KB Col·loqui amb Krzysztof Penderecki a la Universitat Autònoma de Barcelona / Bonastre, Francesc, 1944- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia)
El dia 16 d'octubre de 1986 se celebrà a la Universitat Autonòma de Barcelona, organitzat pel Vice-Rectorat de Relacions Exteriors i Campus, i a proposta de l'Institut de Musicologia (Josep Ricart i Matas), el Departament d'Art, el Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal i l'Aula de Música, un col·loqui amb el compositor polonès Krzysztof Penderecki, que el dia anterior havia dirigit al Palau de la Música Catalana de Barcelona, la primera audició del seu Rèquiem, dins el marc del XXIV Festival Internacional de Música. [...]
1986
Recerca musicològica, N. 6-7 (1986) p. 343-353  

Research literature 1 records found  
1.
1 p, 3.1 MB Una experiència de docència compartida a l'aula de música / García Millán, Clara ; González-Martín, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de docència compartida, és a dir, de dos mestres treballant conjuntament amb un mateix grup d'alumnes, són cada cop més conegudes i implementades a favor de l'atenció a la diversitat i la innovació educativa. [...]
2019
Grau en Educació Primària [896]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.