Resultados globales: 48 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 7 registros
Materiales académicos, Encontrados 40 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
3 p, 59.3 KB Ressenyes / Badell, Pepa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Obra ressenyada: Nicolás LORITE GARCÍA (dir. ), Tratamiento informativo de la inmigración en España. Madrid: Ministerio de Trabajo y Asuntos Sociales. Secretaría General de Asuntos Sociales. Instituto de Migraciones y Servicios Sociales (Imserso), 2002.
2004
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 31 (2004) , p. 263-265  

Documentos de investigación Encontrados 7 registros  
1.
110 p, 8.4 MB Fem una pausa, potser la solució és la comunicació : assessorament i creació de solucions comunicatives per a pimes de Terrassa i rodalies / Aguilar Martinez, Irene ; Campillo Zaguirre, Sandra ; Badell, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els negocis comencen sent petits i van creixent mica en mica. Tot i així, n'hi ha de molts que s'estanquen o no aconsegueixen fer un pas de més. Moltes vegades és a causa de la falta d'una correcta gestió de la comunicació: no donar-se a conèixer o no connectar amb els públics. [...]
Los negocios empiezan siendo pequeños y crecen poco a poco. Aún y así, existen aquellos que se bloquean y no consiguen dar un paso más allá. Muchas veces esto se debe a que no se ha llevado a cabo una buena comunicación: no se dan a conocer o no consiguen conectar con sus públicos. [...]
Businesses have always started small and grow little by little. Some of them fail to take a step further and get blocked. Many times this is due to a lack of good communication. Among other examples, they do not make themselves known or they do not get connected with their audience. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
88 p, 4.8 MB Creació d'un pla de comunicació per una botiga online : Maid Sins / González Rupérez, Irina ; Badell, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte podreu trobar com es fa un pla de comunicació per una botiga a la xarxa. En aquest cas, s'ha construït una botiga imaginària anomenada Maid Sins a través del procés de creació d'una empresa, i, a partir d'aquest punt s'ha elaborat el pla de comunicació.
En este proyecto podréis encontrar cómo se hace un plan de comunicación para una tienda en línea. En este caso, se ha creado una tienda imaginaria llamada Maid Sins, a través del proceso de creación de una empresa, y, a partir de ese punto se ha elaborado el plan de comunicación.
In this project you can find how to do a communication plan for an online shop. In this case, we have built an imaginary shop called Maid Sins, through a company creation process, and, from this point we have created this communication plan.

2016
Grau en Periodisme [971]  
3.
197 p, 6.7 MB Perquè la premsa del cor sí és periodisme / Borràs i Polo, Carla ; Badell, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme del cor és un gènere periodístic molt criticat per la pròpia professió degut al seu contingut, veracitat i professionalitat. Des dels inicis de la premsa del cor i la premsa femenina està obert un debat sobre si realment es considera una forma de periodisme o no. [...]
El periodismo del corazón es un género periodístico muy criticado por la misma profesión debido a su contenido, veracidad y profesionalidad. Desde los inicios de la prensa del corazón y la prensa femenina permanece abierto un debate sobre si realmente se considera una forma de periodismo o no. [...]
Gossip magazines are a highly criticized journalistic genre by its own professionals due to their content, acurrancy and professionalism. There is a debate since the beginning of this type of journalism and women's magazines about whether or not it is considered a form of journalism. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
4.
52 p, 2.3 MB DéjàVu : Plataforma gamificada para la obtención de datos para analítica en marketing experiencial aplicada a grandes eventos / Fonoll i Branchadell, Joaquim ; Badell, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
A l'era de la postpublicitat, la postdemografia, dels postconsumidors i dels postmedia, en l'era del big data i l'analítica extrema que tot ho pot mesurar, el màrqueting experiencial no té una forma senzilla de ser mesurat i avaluat. [...]
En la era de la postpublicidad, los postconsumidores y de los postmedia, en la era del big data y la analítica extrema que todo lo mide, el marketing experiencial no tiene dispone de un sistema de medición y evaluación sencillos. [...]
In the age of postadvertising, postconsumerism and postmedia, in the age of big data and when extreme analytics can metric everything, experience marketing doesn't have an effective tool for mesure nor evaluate its results. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
184 p, 4.3 MB Estudi del panorama actual de la premsa econòmica a Espanya / Picón Martínez, Arnau ; Badell, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Un període prolongat de recessió econòmica està obligant a qüestionar els fonaments del sistema econòmic global. A Espanya, en un context d'incertesa i alternatives, estar informat i conèixer el que passa sembla més important que mai. [...]
Un período prolongado de recesión económica está obligando a cuestionar los fundamientos del sistema económico global. En España, en un contexto de incertidumbre y alternativas, estar informado y conocer qué está pasando parece más importante que nunca. [...]
A long period of economic recession is forcing us to question the foundations of the global economic system. In Spain, a context of uncertainty and alternatives. Being informed to know what's going on seems to be more important than ever. [...]

2015
Grau en Periodisme [971]  
6.
76 p, 2.0 MB L'evolució dispar de la publicitat i la societat / José Lizcano, Eva Maria ; Badell, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Històricament la publicitat ha evolucionat al costat de la societat actualment ens trobem en una societat diversificada on la publicitat encara no ha evolucionat. Es nodreix d'estereotips i projecta una imatge poc diversificada i allunyada de la realitat. [...]
Históricamente la publicidad ha evolucionado junto a la sociedad, actualmente nos encontramos en una sociedad diversificada donde la publicidad aún no ha evolucionado. Se nutre de estereotipos y proyecta una imagen poco actualizada y alejada de la realidad. [...]
Historically, advertising has evolved with society, we are currently in a diverse society where advertising has not yet evolved. It thrives on stereotypes and projects an image undiversified and unrealistic. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
196 p, 24.9 MB Instagram va a la moda : estudi d'usuàries prescriptores i marques de moda en aquesta xarxa social / Campos Alonso, Lidia ; Badell, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball estudia com la xarxa social d'Instagram s'ha convertit en un aparador de venda per a les marques de moda, gràcies a les col·laboracions que aquestes realitzen amb Instagramers, usuaris que amb les seves publicacions a Instagram, influencien a milers de seguidors. [...]
Este trabajo estudia cómo la red social Instagram se ha convertido en un escaparate de venta para las marcas de moda, gracias a las colaboraciones que éstas realizan con Instagramers, usuarios que con sus publicaciones en Instagram, influencian a miles de seguidores. [...]
This project analyses how Instagram has become a successful showcase for fashion brands thanks to Instagramers, users who can reach - and influence - thousands of followers with their posts. In this way, fashion brands establish emotional links with users and instagramers become referents and brand prescribing. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materiales académicos Encontrados 40 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
3 p, 429.4 KB Disseny, composició visual i tecnologia en Premsa [20687] / Badell, Pepa ; Mz Bouza, José M. ; Valero, José Luis ; Entenza Rodríguez, Ana Isabel ; Riva, José Luis ; Tena Parera, Daniel ; Maldonado López, Juan José ; Segura, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Periodisme [72]  
2.
3 p, 442.1 KB Disseny, composició visual i tecnologia en Premsa [20687] / Badell, Pepa ; Valero, José Luis ; Maldonado López, Juan José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
3.
3 p, 1.3 MB Disseny Gràfic i Direcció d'Art en Premsa [20740] / Badell, Pepa ; Entenza Rodríguez, Ana Isabel ; Maldonado López, Juan José ; Martínez Bouza, José Manuel ; Riva, José Luis ; Segura, Joan ; Tena Parera, Daniel ; Valero, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2002-03
Grau en Periodisme [971]  
4.
3 p, 1.2 MB Disseny, composició visual i tecnologia en Premsa [20687] / Tena Parera, Daniel ; Valero, José Luis ; Riva, José Luis ; Badell, Pepa ; Entenza Rodríguez, Ana Isabel ; Maldonado López, Juan José ; Martínez Bouza, José Manuel ; Segura, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2002-03
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
Grau en Periodisme [971]
2 documentos
5.
2 p, 920.2 KB Disseny, composició visual i tecnologia en Premsa [20687] / Badell, Pepa ; Maldonado López, Juan José ; Martínez Bouza, Josep Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2006-07
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
2 documentos
6.
3 p, 1.2 MB Disseny, composició visual i tecnologia en Premsa [20687] / Badell, Pepa ; Maldonado López, Juan José ; Segura, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2004-05
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
7.
3 p, 677.8 KB Disseny, composició visual i tecnologia en Premsa [20687] / Badell, Pepa ; Enrique, Ana Mª ; Entenza Rodríguez, Ana Isabel ; Maldonado López, Juan José ; Martínez Bouza, José Manuel ; Riva, José Luis ; Segura, Joan ; Valero, José Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
Grau en Periodisme [971]
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
4 p, 207.0 KB Taller de Redacció de Premsa [20755] / Reig i Malla, Antoni ; Badell, Pepa ; Altés, Elvira ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2011-12
Grau en Periodisme [971]  
9.
3 p, 149.4 KB Disseny, composició visual i tecnologia en Premsa [20687] / Badell, Pepa ; Maldonado López, Juan José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2009-10
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
10.
8 p, 106.3 KB Gèneres i Formats Audiovisuals Multimèdia [103103] / Badell, Pepa ; Maldonado López, Juan José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura s'integra dins de la matèria de "Creació i realizació audiovisual". Aquesta matèria, en el grau de Periodisme, la formen les següents assignatures: Teoria i pràctica del documental: OT, 6C, 2on curs 2on semestre Infografia, animació i espais virtuals: OT, 6C, 1 Infografia, animació i espais virtuals: OT, 6C, Gèneres i formats audiovisuals multimèdia (aquesta mateixa): OT, 6C, 2on curs 2on semestre Dins la matèria "Creació i realizació audiovisual", aquesta asignatura de "Gèneres i formats audiovisuals multimèdia" aporta els conceptes generals i les bases teòriques per transmetre informació periodística en el llenguatge propi dels mitjans de comunicació audiovisuals i multimèdia interactius. [...]
1 La asignatura se integra en el marco de la materia de "Creación y realización audiovisual". Esta materia, en el grado de Periodismo, la forman las siguientes asignaturas: Teoría y práctica del documental: OT, 6C, 2º curso 2º semestre Infografía, animación y espacios virtuales: OT, 6C, Géneros y formatos audiovisuales multimedia (esta misma): OT, 6C, 2º curso 2º semestre Dentro de la materia "Creación y realización audiovisual", esta asignatura de "Géneros y formatos audiovisuales multimedia" aporta los conceptos generales y las bases teóricas para transmitir información periodística en el lenguaje propio de los medios de comunicación audiovisuales y multimedia interactivos. [...]

2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documentos

Materiales académicos : Encontrados 40 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Vea también: autores con nombres similares
7 Badell, Pepa,
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.