Results overview: Found 22 records in 0.02 seconds.
Articles, 2 records found
Contributions to meetings and congresses, 2 records found
Research literature, 9 records found
Course materials, 9 records found
Articles 2 records found  
1.
4 p, 104.9 KB Symposium grafica : Cuarto encuentro académico en diseño gráfico / Balbuena Palacios, Leonor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El IV Symposium Gráfica contó con la presencia de profesionales y estudiantes del ámbito de la comunicación y la creatividad gráfica. Además de tener el soporte de las revistas "grafica" y "questiones publicitarias". [...]
El IV Simposi Gràfica va comptar amb la presència de professionals i estudiants de l'àmbit de la comunicació i la creativitat gràfica. A més de tenir el suport de les revistes "gràfica" i "questions publicitàries". [...]
The IV Graphic Symposium was attended by professionals and students in the field of communication and graphic creativity. In addition to having the support of "graphic" magazines and "advertising questions". [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.147
Grafica, Vol. 7 Núm. 13 (2019) , p. 69-72 (Reseñas)  
2.
10 p, 4.0 MB Comunicando a través de la seducción : análisis de la dirección de arte en la publicidad de perfumes / López Fernández, Jesús (Universidad Autónoma de Barcelona) ; Balbuena Palacios, Leonor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Este trabajo analiza la publicidad de fragancias desde el punto de vista de la dirección de arte y el mensaje publicitario. Para ello se han estudiado en primer lugar las bases teóricas que definan las variables de análisis en cuanto a los elementos de la composición visual y audiovisual. [...]
Aquest treball analitza la publicitat de fragàncies des del punt de vista de la direcció d'art i el missatge publicitari. Per a això s'han estudiat en primer lloc les bases teòriques que defineixin les variables d'anàlisi pel que fa als elements de la composició visual i audiovisual. [...]
This work analyzes the advertising of fragrances from the point of view of the art direction and the advertising message. For this, the theoretical bases that define the analysis variables in terms of the elements of the visual and audiovisual composition have been studied first. [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.133
Grafica, Vol. 7 Núm. 13 (2019) , p. 53-62 (Ensayos)  

Contributions to meetings and congresses 2 records found  
1.
11 p, 145.6 KB Biblioteca virtual per al treball en ECTS / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Agirrezabala, Leire (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ; Balbuena Palacios, Leonor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Fernández, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ; Tébar, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació)
Es presenta la construcció d'una plataforma digital per facilitar l'estudi dels estudiants de la Llicenciatura de la Prova Pilot DURSI de Publicitat i Relacions Públiques. Aquesta plataforma es constitueix com la Biblioteca de Recursos Virtuals que els alumnes poden fer servir al llarg de tota la titulació. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
2.
7 p, 57.4 KB Propuesta de una metodología docente para aprender diseño gráfico en el marco del Espacio Europeo de Educación Superior / Entenza Rodríguez, Ana I. Ana Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martínez Bouza, José Manuel ; Enrique, Ana Ma. (Ana María) ; Balbuena Palacios, Leonor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La asignatura de Diseño y Comunicación Gráfica, correspondiente a la Licenciatura de Publicidad y Relaciones Públicas de la UAB, se imparte desde el curso 2004-2005 en el marco del EEES con créditos ECTS. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Research literature 9 records found  
1.
122 p, 29.6 MB Diseño discográfico : desarrollo de la identidad visual de un grupo de música / López Gamero, Cristina ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament de la identitat visual d'un grup de música.
Desarrollo de la identidad visual de un grupo de música.
Development of the visual identity of a music group.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
167 p, 20.4 MB Comunicando a través de la seducción : análisis de la dirección de arte en la publicidad de perfumes / López Fernández, Jesús ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació aplicada consisteix a analitzar la publicitat audiovisual des del camp de la direcció d'art en les 10 marques de perfums més venudes. L'instrument d'estudi que s'utilitza és una anàlisi de contingut on es recullen els ítems primordials en la direcció d'art. [...]
La investigación aplicada consiste en analizar la publicidad audiovisual desde el campo de la dirección de arte en las 10 marcas de perfumes más vendidas. El instrumento de estudio que se utiliza es un análisis de contenido donde se recogen los ítems primordiales de la dirección de arte. [...]
This applied research consists of analysing audiovisual advertising of the top 10 best-selling perfume brands from art direction way. A content analysis has been used as study instrument where the most important items of art direction are collected. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
119 p, 14.3 MB Become : l'obra escrita convertida en imatges / Font Marsal, Mariona ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en passar un llibre de poesia en imatges, realitzant fotografies que expressin visualment el que explica cada poema. Es tracta de reproduir el llibre Become, escrit per Emery Allen, afegint imatges en cadascuna de les seves pàgines. [...]
Este proyecto consiste en pasar un libro de poesía a imágenes, realizando fotografías que expresen visualmente lo que explica cada poema. Se trata de reproducir el libro Become, escrito por Emery Allen, añadiendo imágenes en cada una de sus páginas. [...]
This project consists on turning a poetry book into images, taking pictures that visually express what each poem explains. It is about reproducing the book Become, written by Emery Allen, adding images to each of its pages. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
91 p, 16.3 MB The One : l'estètica audiovisual com a catalitzador d'emocions / Rozas Belmonte, Gemma ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
The One és un treball de fi de grau de modalitat de projecte, on s'indaga en la capacitat de l'estètica audiovisual per transmetre emocions a l'espectador i es posa a prova amb la realització d'una peça audiovisual.
The One es un trabajo de fin de grado de modalidad de proyecto, donde se indaga en la capacidad de la estética audiovisual para transmitir emociones al espectador, y se pone a prueba con la realización de una pieza audiovisual.
The One is an end-of-degree project work, which investigates the ability of audiovisual aesthetics to send emotions to the viewer. A test of it is THE ONE; the production of an audiovisual piece.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
154 p, 2.6 MB Aproximació a un pla estratègic per popularitzar l'hoquei gel a Catalunya / Andrés i Sanz, Marc ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'hoquei gel és un esport que gaudeix de molt poca notorietat a Catalunya. Després d'estudiar la situació i realitzar enquestes i entrevistes, s'ha fet una aproximació a un pla estratègic per aconseguir popularitzar l'hoquei gel arreu del territori català.
El hockey hielo es un deporte que goza de muy poca notoriedad en Cataluña. Tras estudiar la situación y realizar encuestas y entrevistas, se ha hecho una aproximación a un plan estratégico para conseguir popularizar el hockey hielo en todo el territorio catalán.
Ice hockey is a sport that has very little notoriety in Catalonia. After studying the situation and making surveys and interviews, an approximation to a strategic plan has been made in order to popularize ice hockey all across the catalan territory.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
117 p, 12.1 MB Las tendencias de la moda prêt-à-porter de lujo en publicidad / Fàbregas Bulló, Carla ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les marques de prêt-à-porter de luxe, són referents en la ment de molts consumidors a nivell global. En aquest projecte es pretén investigar sobre les mateixes així com en els àmbits en els quals repercuteix com són: les tendències, la publicitat, les revistes femenines. [...]
Las marcas de prêt-à-porter de lujo, son referentes en la mente de muchos consumidores a nivel global. En este proyecto se pretende investigar sobre las mismas así como en los ámbitos en los que repercute como son: las tendencias, la publicidad, las revistas femeninas. [...]
Luxury ready to wear brands are top of mind brands of many consumer globally. In this project we intend to investigate about them as well as in the areas where it affects such as: trends, advertising, women's magazines . [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
90 p, 56.9 MB Manual d'identitat visual corporatiu del Mundial de futbol de Qatar 2022 / Valero Vives, Jordi ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es un projecte en el que s'elabora un Manual d'identitat visual corporatiu pel Mundial de futbol de Qatar 2022. En ell s'estudien tant logotips com mascotes de altres edicions. Al mateix temps, s'identifiquen els elements gràfics que formen una identitat visual corporativa per un esdeveniment esportiu d'aquestes característiques.
Es un proyecto en el que se elabora un Manual de identidad visual corporativo para el Mundial de fútbol de Qatar 2022. En él se estudian tanto logotipos como mascotas de otras ediciones. Al mismo tiempo, se identifican los elementos gráficos que forman una identidad visual corporativa por un acontecimiento deportivo de estas características.
This is a project in which a Corporate Visual Identity Manual is developed for World Cup of Qatar 2022. Either logotypes and mascots from other editions are analysed. At the same time, the graphic's elements that are part of a Corporate Visual Identity can be identified, which are made in order to comply with what is demanded in sports events of this kind.

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
8.
78 p, 40.1 MB Disseny de la identitat visual corporativa d'un esdeveniment esportiu : Projecte: la volta ciclista a Catalunya / Merino Tarruella, Joaquim ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de creació d'un manual de identitat visual corporativa de la Volta ciclista a Catalunya. S'analitzen les característiques de la imatge visual corporativa de les proves ciclistes professionals i de les funcions dels diferents elements gràfics de la marca visual.
Proyecto de elaboración de la identidad visual corporativa en la Vuelta ciclista a Catalunya. Se analizan las características de la imagen visual corporativa de las pruebas ciclistas profesionales y de las funciones de los diferentes elementos gráficos de la marca visual.
Project to devolop a corporate visual identity guide of the Catalonia's cycling race. A study on the characteristics of the image of the internacional procycling races and the roles of different graphic elements of the visual brands.

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
404 p, 9.4 MB Teoría de la representación simbólica en la comunicación gráfica / Balbuena Palacios, Leonor ; Tena Parera, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
L'objectiu de la present investigación ha estat traçar una línea teorètica que recorri tot el procés de construcción de la Representació Simbòlica. Així, es va buscar aportar informació en relació a com s'interpreta el contingut dels missatges gràfics, incidint en les propietats de significació dels elements fomals del disseny. [...]
El objetivo de la presente investigación era trazar una línea teorética que recorra todo el proceso de construcción de la Representación Simbólica. Así, se buscó aportar información en relación a cómo se interpreta el contenido de los mensajes gráficos, incidiendo en las propiedades de significación de los elementos formales del diseño. [...]
The objective of this research was to draw a theoretical line that goes through all the building process of Symbolic Representation. Thus, we sought to provide information regarding how the content of graphic messages is interpreted, focusing on the properties of significance of the formal elements of the design. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Course materials 9 records found  
1.
6 p, 123.8 KB Producció, Expressió i Disseny en Premsa [103117] / Colet Ruz, Jordi ; Entenza Rodríguez, Ana ; Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Badajoz Dávila, David ; Hontanilla Pizarro, Beatriz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Formar professionals preparats en organitzar la informació en els mitjans gràfics. - Aplicar els coneixements del periodisme en l'organització de la informació i en la comunicació en els mitjans gràfics. [...]
- Develop professional skills to organize information in graphic media. - Apply the knowledge of journalism in the organization of information and communication in graphic media. - Transmit information through graphic messages. [...]
- Formar profesionales preparados en organizar la información en los medios gráficos. - Aplicar los conocimientos del periodismo en la organización de la información y en la comunicación en los medios gráficos. [...]

2019-20
Grau en Periodisme [971]
3 documents
2.
6 p, 87.9 KB Producció, Expressió i Disseny en Premsa [103117] / Colet Ruz, Jordi ; Tena Parera, Daniel ; Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Carrete Marin, Marta ; Badajoz Dávila, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Formar professionals preparats en organitzar la informació en els mitjans gràfics. - Aplicar els coneixements del periodisme en l'organització de la informació i en la comunicació en els mitjans gràfics. [...]
- Formar profesionales preparados en organizar la información en los medios gráficos. - Aplicar los conocimientos del periodismo en la organización de la información y en la comunicación en los medios gráficos. [...]

2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documents
3.
4 p, 78.6 KB Creativitat Gràfica [103147] / Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La CREATIVITAT GRÀFICA és la capacitat de trobar solucions creatives als problemes que planteja la comunicació a través de productes gràfics. Per això, la imatge és fonament per al desenvolupament de propostes de comunicació creatives i d'impacte visual. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
10 p, 146.7 KB Tecnologia dels Mitjans Audiovisuals en publicitat (TV i Cinema) [20677] / Martínez i Surinyac, Gabriel ; Bernadas Suñé, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Balbuena Palacios, Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2012-13
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
5.
3 p, 21.1 KB Disseny, composició visual i tecnologia en Premsa [20687] / Riva, Jose Luis ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Segura, Joan ; Badell, Pepa ; Maldonado, Juan ; Balbuena Palacios, Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Juny 2008-09
Llicenciat en Periodisme [72]
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
6.
4 p, 407.1 KB Disseny, composició visual i tecnologia en Premsa [20687] / Badell, Pepa ; Maldonado, Juan ; Balbuena Palacios, Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2007-08
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
7.
3 p, 13.0 KB Disseny, composició visual i tecnologia en Premsa [20687] / Badell, Pepa ; Maldonado López, Juan ; Balbuena Palacios, Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Juny 2007-08
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
8.
3 p, 26.7 KB Disseny, composició visual i tecnologia en Premsa [20687] / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Martínez Bouza, Josep Manuel ; Entenza Rodríguez, Ana I. Ana Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Balbuena Palacios, Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Juny 2006-07
Llicenciat en Periodisme [72]  
9.
5 p, 28.4 KB Disseny, composició visual i tecnologia en Premsa [20687] / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Martínez Bouza, Josep Manuel ; Entenza Rodríguez, Ana I. Ana Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Balbuena Palacios, Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Juny 2006-07
Llicenciat en Periodisme [72]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.