Resultados globales: 5 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 3 registros
Documentos de investigación, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 3 registros  
1.
10 p, 579.1 KB Development of robust discriminant equations for assessing subtypes of glioblastoma biopsies / Castells, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Acebes Martín, Juan José (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Majós, Carles (Hospital Universitari de Bellvitge. Institut de Diagnòstic per la Imatge) ; Boluda, Susana (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Julià Sapé, Ma. Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Biotecnologia i de Biomedicina "Vicent Villar Palasí") ; Candiota Silveira, Ana Paula (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Biotecnologia i de Biomedicina "Vicent Villar Palasí") ; Ariño Carmona, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Barceló, Antonia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Arús i Caraltó, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular)
In the preceding decade, various studies on glioblastoma (Gb) demonstrated that signatures obtained from gene expression microarrays correlate better with survival than with histopathological classification. [...]
2012 - 10.1038/bjc.2012.174
British Journal of Cancer, Vol. 106, número 11 (May 2012) , p. 1816-1825  
2.
12 p, 237.9 KB Impact of Obstructive Sleep Apnea on the Levels of Placental Growth Factor (PlGF) and Their Value for Predicting Short-Term Adverse Outcomes in Patients with Acute Coronary Syndrome / Barcelo Bennasar, Antonia (Hospital Universitari Son Espases (Palma de Mallorca, Balears)) ; Bauça, Josep Miquel (Hospital Universitari Son Espases (Palma de Mallorca, Balears)) ; Yáñez, Aina M (Hospital Universitari Son Espases (Palma de Mallorca, Balears)) ; Fueyo, Laura (Hospital Universitari Son Espases (Palma de Mallorca, Balears)) ; Gomez, Cristina (Hospital Universitari Son Espases (Palma de Mallorca, Balears)) ; de la Peña, Monica (Hospital Universitari Son Espases (Palma de Mallorca, Balears)) ; Pierola, Javier (Hospital Universitari Son Espases (Palma de Mallorca, Balears)) ; Rodriguez, Alberto (Hospital Universitari Son Espases (Palma de Mallorca, Balears)) ; Sánchez-de-la-Torre, Manuel (Hospital Universitari Arnau de Vilanova and Santa Maria) ; Abad Capa, Jorge (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Mediano, Olga (Hospital Universitario de Guadalajara) ; Amilibia, Jose (Hospital Universitario de Cruces (Barakaldo, País Basc)) ; Masdeu, María José (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Teran, Joaquin (Hospital General Yagüe) ; Montserrat Canal, José Ma (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Mayos, Mercè (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona, Catalunya)) ; Sanchez-De-La-Torre, Alicia (Hospital Universitari Arnau de Vilanova and Santa Maria) ; Barbé, Ferran (Hospital Universitari Arnau de Vilanova and Santa Maria)
BACKGROUND: Placental growth factor (PlGF) induces angiogenesis and promotes tissue repair, and plasma PlGF levels change markedly during acute myocardial infarction (AMI). Currently, the impact of obstructive sleep apnea (OSA) in patients with AMI is a subject of debate. [...]
2016 - 10.1371/journal.pone.0147686
PloS one, Vol. 11 Núm. 3 (March 2016)  
3.
10 p, 274.8 KB Passive smoking in babies : The BIBE Study (Brief Intervention in babies Effectiveness) / Ortega Cuelva, Guadalupe (Generalitat de Catalunya. Departament de Salut) ; Castellà, Cristina (Institut Català de la Salut. ABS Florida Nord (L'Hospitalet de Llobregat, Catalunya)) ; Martín-Cantera, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Ballve Moreno, José Luis (Institut Català de la Salut. ABS Florida Nord (L'Hospitalet de Llobregat, Catalunya)) ; Díaz, Estela (Institut Català de la Salut. ABS Montgat (Montgat, Catalunya)) ; Sáez, Marc (Universitat de Girona. Grup de Recerca en Estadística, Economía Aplicada i Salut) ; Lozano, Joan (Generalitat de Catalunya. Departament de Salut) ; Rofes, Lourdes (Hospital Universitari de Sant Joan de Reus (Reus, Catalunya)) ; Morera, Concepció (Institut Català de la Salut. Direcció d'Atenció Primària (Girona, Catalunya)) ; Barceló, Antonia (Universitat de Girona. Grup de Recerca en Estadística, Economía Aplicada i Salut) ; Cabezas Peña, Carmen (Generalitat de Catalunya. Departament de Salut) ; Pascual, José A. (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Pérez Ortuño, Raúl (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Saltó, Esteve (Generalitat de Catalunya. Departament de Salut) ; Valverde, Araceli (Generalitat de Catalunya. Departament de Salut) ; Jané i Checa, Mireia (Generalitat de Catalunya. Departament de Salut) ; Grupo BIBE (Barcelona, Catalunya)
Background: There is evidence that exposure to passive smoking in general, and in babies in particular, is an important cause of morbimortality. Passive smoking is related to an increased risk of pediatric diseases such as sudden death syndrome, acute respiratory diseases, worsening of asthma, acute-chronic middle ear disease and slowing of lung growth. [...]
2010 - 10.1186/1471-2458-10-772
BMC public health, Vol. 10, N. 772 (December 2010) , p. 1-10
4 documentos

Documentos de investigación Encontrados 2 registros  
1.
53 p, 625.6 KB Addressing Students' Imagined Identities in the EFL Classroom : Investment and the Role of English in the Context of a Catalan Secondary High School / Servera Barceló, Maria Antònia ; Torras Vila, Berta, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Previous research found that addressing students' imagined identities in the EFL class can provide teachers with improvement plans on how to focus their lessons and on how it is directly connected with the students' investment in learning a foreign language. [...]
Segons recerca prèvia en aquest àmbit, tractar les identitats imaginades de l'alumnat a la classe d'anglès com a llengua estrangera pot proporcionar al professorat plans de millora sobre com focalitzar les sessions i com es relaciona directament amb la inversió de l'alumnat en l'aprenentatge d'una llengua estrangera. [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]  
2.
45 p, 495.4 KB My Freedom is a Non-Negotiable Right : the portrayal of independence in Charlotte Brönte's Jane Eyre and its Film Adaptations / Servera Barceló, Maria Antònia ; Sánchez Campos, Noelia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Jane Eyre is widely known for being a revolutionary nineteenth-century feminist novel. Its main character is a governess who pursues her own identity and independence, not only in financial terms but also in an ethical sense. [...]
Jane Eyre és coneguda per ser una de les novel·les feminista més revolucionàries del segle XIX. La seva protagonista és una tutora privada que busca trobar la seva total identitat i independència, no només moral sinó també en el sentit econòmic. [...]
Jane Eyre es conocida por ser una de las novelas feministas más revolucionarias del siglo XIX. Su protagonista es una institutriz que busca encontrar su identidad e independencia; no solo en sentido moral si no también en sentido económico. [...]

2019
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  

Vea también: autores con nombres similares
1 Barcelo, Alberto
2 Barcelo, Antonia
1 Barceló, Alberto
2 Barceló, Alfons
1 Barceló, Ana M
1 Barceló, Ana M.
1 Barceló, Anna
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.