Results overview: Found 51 records in 0.02 seconds.
Articles, 2 records found
Research literature, 3 records found
Course materials, 46 records found
Articles 2 records found  
1.
9 p, 282.3 KB Effects of a bioactive olive pomace extract from Olea europaea on growth performance, gut function, and intestinal microbiota in broiler chickens / Herrero-Encinas, Javier (Universidad Politécnica de Madrid. Departamento de Producción Agraria) ; Blanch Nieto, Margarita (Lucta S.A. Innovation Division) ; Pastor Milán, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Mereu, A. (Lucta S.A.Innovation Division) ; Ipharraguerre, I. R. (Lucta S.A. Innovation Division) ; Menoyo, D. (Universidad Politécnica de Madrid. Departamento de Producción Agraria)
The present study aims to investigate the effects of supplementing broiler diets with a bioactive olive pomace extract (OE) from Olea europaea on growth performance, digestibility, gut microbiota, bile acid composition, and immune response. [...]
2019 - 10.3382/ps/pez467
Poultry Science, Vol. 99 (december 2019) , p. 2-10  
2.
4 p, 64.1 KB Ressenyes / Blanch Nieto, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Obra ressenyada: Daniel CASALS i MARTORELL, El català en antena. Vint anys construint el model lingüístic de Catalunya Ràdio. Benicarló: Onada Edicions, 2003.
2004
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 31 (2004) , p. 260-263  

Research literature 3 records found  
1.
65 p, 10.1 MB Estratègies Integrades: El màrqueting i la comunicació integrada (IMC) com a nou paradigma comunicatiu / Schreiber Mas, Nicole Erika ; Blanch Nieto, Margarita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte es planteja investigar les tendències estratègiques de la publicitat, centrant-se principalment en el que és el màrqueting i la comunicació integrada. Es busca entendre el paper que ha adoptat la integració en el panorama actual de la comunicació, analitzant els elements comunicatius de manera aïllada i també de forma conjunta per tal de concebre la vitalitat del concepte davant del consumidor de la nova era provocada per els canvis en les formes de comunicar-nos. [...]
En este proyecto se plantea investigar las tendencias estratégicas de la publicidad, centrándose principalmente en lo que es el marketing y la comunicación integrada. Se busca entender el papel que ha adoptado la integración en el panorama actual de la comunicación, analizando los elementos comunicativos de manera aislada y también de forma conjunta para comprender la vitalidad del concepto delante del consumidor de la nueva era provocada por los cambios en las formas de comunicarnos. [...]
This project aims to research the strategic tendencies in advertising, based mainly on what is integrated marketing communications. It intends to understand the roll that integration has adopted in the current context of communications by analyzing in an isolated matier all of the elements that form the communication process, and also analyzing them as a whole in order to comprehend the vitality of the concept when establishing contact with the consumer of the new era caused by changes in the way we communicate. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
96 p, 2.5 MB Televisión Digital Interactiva : el poder del consumidor / Belso Muñoz, Lydia ; Blanch Nieto, Margarita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació aborda la Televisió Digital Interactiva com un nou mitjà, on el màrquetin i la publicitat poden oferir als consumidors una nova forma de relacionar-se amb les marques. Aquesta recent relació genera una experiència interactiva en televisió i, en conseqûència, un canvi en les formes de fer publicitat.
La presente investigación aborda la Televisión Digital Interactiva como un nuevo medio donde el marketing y la publicidad pueden ofrecer a los consumidores una nueva manera de relacionarse con las marcas. [...]
This research addresses the Interactive Digital TV as a new medium where marketing and advertising can offer consumers a new way to interact with brands. This new relationship creates an interactive experience in television and as following, a change in the forms of create advertising.

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
208 p, 8.8 MB Sistemas de medición de la audiencia de radio en España / Blanch Nieto, Margarita ; Balsebre, Armand, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
6 documents

Course materials 46 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
6 p, 657.1 KB Redacció i Locució als Mitjans Audio-visuals [20686] / Blanch Nieto, Margarita ; Huertas Bailén, Amparo ; Oliva Rodríguez, Rosa ; Perona, J. J. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Periodisme [72]
2 documents
2.
3 p, 354.5 KB Teoria i Tècnica del Llenguatge Radiofònic [20665] / Blanch Nieto, Margarita ; Huertas Bailén, Amparo ; Lázaro Pernias, Patrícia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2001-02
Llicenciat en Periodisme [72]
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]
2 documents
3.
6 p, 1.9 MB Redacció i Locució als Mitjans Audio-visuals [20686] / Huertas Bailén, Amparo ; Blanch Nieto, Margarita ; Bonet Bagant, Montse ; Perona Páez, Juan José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2002-03
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
Grau en Periodisme [971]
2 documents
4.
5 p, 1.9 MB Redacció i Locució als Mitjans Audio-visuals [20686] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Blanch Nieto, Margarita ; Puig García, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2006-07
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
5.
6 p, 2.1 MB Redacció i Locució als Mitjans Audio-visuals [20686] / Huertas Bailén, Amparo ; Barbeito Veloso, Ma. Luz ; Blanch Nieto, Margarita ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2004-05
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
4 p, 823.6 KB Teoria i Tècnica del Llenguatge Radiofònic [20665] / Blanch Nieto, Margarita ; Gutiérrez, Maria ; Huertas Bailén, Amparo ; Lázaro Pernias, Patrícia ; Barbeito Veloso, Ma. Luz ; Bonet Bagant, Montse ; Quitllet, Rosa M. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Grau en Periodisme [971]  
7.
6 p, 1.1 MB Redacció i Locució als Mitjans Audio-visuals [20686] / Blanch Nieto, Margarita ; Palencia Villa, Rosa María ; Soto, M. ; Tamborero, V. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2003-04
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
Grau en Periodisme [971]
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
8.
3 p, 133.3 KB Teoria i Tècnica del Llenguatge Radiofònic [20665] / Blanch Nieto, Margarita ; Huertas Bailén, Amparo ; Lázaro Pernias, Patrícia ; Soto, María Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2007-08
Grau en Periodisme [971]  
9.
1 p, 123.8 KB Taller de Redacció de Ràdio [20756] / Gutiérrez, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Blanch Nieto, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Font, Pere ; Quitllet, Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1995-96
Llicenciat en Periodisme [72]  
10.
5 p, 921.0 KB Redacció i Locució als Mitjans Audio-visuals [20686] / Huertas Bailén, Amparo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Blanch Nieto, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Boet, Eduard ; Rodríguez Pi, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1997-98
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]
Llicenciat en Periodisme [72]  

Course materials : 46 records found   1 - 10nextend  jump to record:
See also: similar author names
2 Blanch, M.
3 Blanch, Marta
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.