1.
|
194 p, 51.9 MB |
Puerto de Indias : reestructuración de la identidad visual y la comunicación de la ginebra sevillana
/
Pradas Miranda, Júlia ;
Rodríguez Hidalga, Rubén ;
Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest projecte és analitzar i reestructurar la comunicació de la marca Puerto de Indias i dotar-la d'un nou concepte creatiu, mitjançant un treball d'investigació profund sobre la marca i l'entorn des del punt de vista del màrqueting, la comunicació i el disseny; l'elaboració d'un pla de marketing i la redacció d'un brief que sigui el punt de partida de la nova comunicació. El objetivo de este proyecto es analizar y reestructurar la comunicación de la marca Puerto de Indias y dotarla de un nuevo concepto creativo, mediante un trabajo de investigación profundo sobre la marca y el entorno desde el punto de vista del marketing, la comunicación y el diseño; la elaboración de un plan de marketing y la redacción de un brief que sea el punto de partida de la nueva comunicación. The aim of this project is to analyze and restructure the communication of Puerto de Indias brand and provide it with a new creative concept, through a research work on the brand and the business environment from a marketing, communication and design perspective; creating a marketing plan and writing a brief that sets the starting point of the new communication.
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
2.
|
213 p, 73.8 MB |
Laia Soto : creació del brànding d'una artista musical
/
Soto Mollfulleda, Laia ;
Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte és tot un procés de creació de la marca personal d'una artista musical: la Laia Soto. Això es durà a terme executant una anàlisi de la indústria musical, realitzant un procés d'autoconeixement personal, plasmant-ho en una marca gràfica i, finalment, orientant una estratègia per tal de llançar-se al panorama musical espanyol i assegurar-s'hi un lloc. [...] Este proyecto es todo un proceso de creación de la marca personal de una artista musical: Laia Soto. Esto se realizará ejecutando un análisis de la industria musical, elaborando un proceso de autoconocimiento personal, plasmándolo en una marca gráfica y, finalmente, orientando una estrategia con tal de lanzarse al panorama musical español y asegurarse un puesto en él. [...] This project is a process of creating a personal brand for a musical artist: Laia Soto. This will be done by executing an analysis of the music industry, elaborating a process of personal self-knowledge, translating it into a graphic brand and, finally, orienting a strategy in order to launch herself into the Spanish music scene and secure a place in it. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
3.
|
130 p, 68.2 MB |
Rebranding de La Nit de Calafell : viajando al pasado para progresar en el futuro
/
Pujol Corrales, Núria ;
Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La Nit de Calafell és un bar familiar que va ser creat amb il·lusió fa un parell d'anys, però que no ha donat els resultats que els seus amos esperaven. A través d'aquesta proposta de rebranding, s'analitzen els possibles punts de millora del negoci, i es crea una nova proposta d'imatge corporativa i de funcionament per a la millora del seu rendiment. La Nit de Calafell es un bar familiar que fue creado hace un par de años con ilusión, pero que no ha dado los resultados que sus dueños esperaban. A través de esta propuesta de rebranding, se analizan los posibles puntos de mejora del negocio, y se crea una nueva propuesta de imagen corporativa y de funcionamiento para la mejora de su rendimiento. La Nit de Calafell is a family run bar that was created a few years ago, but that has not given the results that their owners expected. Through this rebranding proposal, possible improvement points are analized, and a new corporate image is proposed aswell as some changes in operation in order to improve the bar's efficiency.
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
4.
|
193 p, 15.2 MB |
Alva : creación de una marca de premium activewear
/
Álvarez García, Myriam ;
Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball de fi de grau s'enfoca en la creació d'una nova marca de premium activewear. El projecte comença amb una investigació de l'entorn, el mercat i la categoria en la qual competirà la marca, per a posteriorment desenvolupar la seva identitat corporativa i visual, així com la seva estratègia de comunicació, que conclou en el pla d'accions per a la campanya de llançament de la marca. El trabajo de fin de grado se enfoca en la creación de una nueva marca de premium activewear. El proyecto comienza con una investigación del entorno, el mercado y la categoría en la que competirá la marca, para posteriormente desarrollar su identidad corporativa y visual, así como su estrategia de comunicación, que concluye en el plan de acciones para la campaña de lanzamiento de la marca. The final degree project focuses on the creation of a new premium activewear brand. The project begins with an investigation of the environment, the market and the category in which the brand will compete, to later develop its corporate and visual identity, as well as its communication strategy, which concludes in the action plan for the brand launch campaign.
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
5.
|
|
6.
|
3.8 MB |
Resignificación del territorio y su identidad cultural a través de la gestión, uso y apropiación de la marca Paisaje Cultural Cafetero por parte de los usuarios y beneficiarios de esta (empresarios del café y turismo y población del territorio)
/
Abadía Sánchez, Heiller ;
Balsebre, Armand, dir.
Aquesta tesi doctoral planteja el seu exercici en el camp del place branding i com aquest impacta als territoris que representa, no només des del punt de vista econòmic, sinó també social. L'aspecte fonamental d'investigació ha radicat en la marca, específicament en la marca territorial Paisatge Cultural Cafeter colombià (PCC) i la seva influència en els qui recau la seva gestió. [...] La presente tesis doctoral plantea su ejercicio en el campo del place branding y cómo este impacta los territorios que representa, no solo desde el punto de vista económico, sino también social. El aspecto fundamental de investigación ha radicado en la marca, específicamente en la marca territorial Paisaje Cultural Cafetero colombiano (PCC) y su influencia en quienes recae su gestión. [...] This doctoral thesis raises his practice in the field of place branding and how it impacts the territories it represents, not only from the economic point of view, but also socially. The fundamental aspect of research has been based on the brand, specifically in the territorial brand Colombian Coffee Cultural Landscape (PCC) and its influence on those who fall in its management. [...] Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.
2022
|
|
7.
|
208 p, 86.3 MB |
Agosto The Brand : creació de la identitat, el pla de comunicació i la campanya de llançament d'una marca de roba sostenible i inclusiva
/
Cuesta Moreno, Clara ;
Federico Batlle, Berta ;
Fornas García, Laura ;
Garcia i Aguilar, Silvia ;
Hernández Moya, Laia ;
Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte està enfocat en la comunicació del llançament d'una marca emergent de roba sostenible i inclusiva. Es desenvolupa la recerca de mercat de la marca, la creació de la seva identitat visual, l'estratègia de marca, el pla de comunicació 360º per a la campanya de llançament i la producció de les seves accions. El proyecto está enfocado en la comunicación del lanzamiento de una marca emergente de ropa sostenible e inclusiva. Se desarrolla la investigación de mercado de la marca, la creación de su identidad visual, la estrategia de marca, el plan de comunicación 360º para la campaña de lanzamiento y la producción de sus acciones. The project is focused on communicating the launch of an emerging sustainable and inclusive clothing brand. The brand's market research is developed, as it is its visual identity, branding strategy, 360-degree communication plan for the launching campaign and the production of its actions.
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
8.
|
171 p, 39.0 MB |
Creació d'una marca personal : Lemon Studio
/
Sánchez Zafra, Cristina ;
Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball té com a objectiu principal la creació de la meva marca personal: un estudi de disseny gràfic. Partint de la base del brànding, es construirà, estratègicament, la identitat corporativa i visual de la marca, alhora que també es realitzaran diverses aplicacions gràfiques. El presente trabajo tiene como objetivo principal la creación de mi marca personal: un estudio de diseño gráfico. Partiendo de la base del branding, se construirá, estratégicamente, la identidad corporativa y visual de la marca, a la vez que también se realizarán varias aplicaciones gráficas. The main objective of this work is the creation of my personal brand: a graphic design studio. Starting from the basis of brànding, the corporate and visual identity of the brand will be strategically built, while various graphic applications will also be made.
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
9.
|
170 p, 30.9 MB |
Creació de la marca "Con un Par" : proposta de l'estratègia de brànding i disseny de la identitat visual
/
Ribas Bagaria, Júlia ;
Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte consisteix en la creació d'una nova marca del sector de la restauració. "Con un Par" es dedica a l'elaboració de truita de patates, amb servei exclusiu de "delivery". La proposta consta d'un marc teòric, l'anàlisi de marques referents i les aportacions de professionals del sector. [...] El proyecto consiste en la creación de una nueva marca del sector de restauración. Con un Par se dedica a la elaboración de tortilla de patatas, con servicio exclusivo de "delivery". La propuesta consta de un marco teórico, el análisis de marcas referentes y las aportaciones de profesionales del sector. [...] The project is the creation of a new brand in the restaurant industry. "Con un Par" offers an exclusive delivery service of Spanish omelettes. The proposal consists of a theoretical framework, the analysis of brand referents and the contribution of professionals in the field. [...]
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
10.
|
308 p, 5.2 MB |
Personalidad de la marca socialmente responsable
/
Mayorga Gordillo, Javier Andrés ;
Añaños, Elena, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
En el contexto actual de la sociedad, se exigen compromisos empresariales más allá de la producción y la comercialización de bienes y servicios de calidad. Por ende el mundo empresarial debe responder a estas nuevas necesidades sociales y además interactuar con sus audiencias de un modo dialéctico donde las mismas han venido tomado una actitud totalmente activa. [...] En el context actual de la societat, s'exigeixen compromisos empresarials més enllà de la producció i la comercialització de béns i serveis de qualitat. Per tant el món empresarial ha de respondre a aquestes noves necessitats socials i, a més interactuar amb les seves audiències d'una manera dialèctica on les mateixes han anat prenent una actitud totalment activa. [...] In the current context of society, business commitments are required beyond the production of high quality goods and services. Therefore, companies must respond to the new social needs and interact with audiences in a more dialectical way since these audiences have taken a more active role. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.
|
|