Results overview: Found 8 records in 0.01 seconds.
Research literature, 4 records found
Course materials, 4 records found
Research literature 4 records found  
1.
8 p, 547.5 KB INTERSTICE. Research on the peer learning methodology / Blanch Gelabert, Sílvia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; París Romia, Gemma, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cabo, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ribera, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Urpí, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Careta Plans, Arnau, col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Corazza, Laura, col. ; Dybwik, Siri, col. ; Forastello, Ana María, col. ; Halle, Kristen, col. ; Hay, Penny, col. (Bath Spa University (Regne Unit)) ; Macuda, Anita, col. ; Mas Parera, Maite, col. ; Moles, Aina, col. ; Panciroli, Chiara, col. ; Peris Morancho, Pere, col. ; Russo, Veronica, col. ; Chiara Sghinolfi, Maria, col. ; INTERSTICE Project
INTERSTICE is an Erasmus+ project developed by universities, artists and cultural settings from Catalonia, United Kingdom, Italy, and Norway to promote spaces of encounter between educators, artists, and children, to improve our learning processes and to build a pedagogy of co-creation through the arts. [...]
2023
4 documents
2.
117 p, 1.2 MB Equips educatius saludables i innovació : un binomi infrangible / González Portero, Marta ; Careta Plans, Arnau, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La present investigació pretén donar resposta a si les institucions educatives considerades saludables troben més facilitats per a innovar. Prenent com a base la proposta de Gairín (2019), centrada en centres escolars amb una seguretat i salut física i socioemocional elevada, s'estudien dues escoles d'Educació Infantil i Primària que han posat en marxa projectes de canvi i transformació recentment. [...]
La presente investigación pretende dar respuesta a si las instituciones educativas consideradas saludables encuentran más facilidades para innovar. Tomando como ejemplo la propuesta de Gairín (2019), centrada en centros escolares con una seguridad y salud física y socioemocional elevada, se estudian dos escuelas de Educación Infantil y Primaria que han puesto en marcha proyectos de cambio y transformación recientemente. [...]
The present investigation intends to respond if healthy educational institutions find eases when they innovate. Considering Gairín's proposal (2019), focused on schools with a highly physical and socioemotional security and health, the document studies two early childhood and primary education schools that have recently implemented transformative projects. [...]

2022
Grau en Educació Infantil [847]  
3.
6 p, 542.3 KB Taula d'observació qualitativa per a la recollida d'informació en entorns d'interacció grupal / Gimeno Soria, Xavier ; Careta Plans, Arnau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Recerca sobre Infància, Família i Educació (ERIFE)
El col·lectiu de professionals de Barcelona Espai de Supervisió (BES) ha vingut desenvolupant processos de recerca-acció des de finals dels 90' i principis del 2000 amb la intenció clara de fer-se amb eines i instruments que permetin recollir evidències sobre els processos d'intervenció que realitza i contribuir a la seva millora. [...]
2018  
4.
4 p, 273.3 KB Adaptació de l'Escala de Factors Curatius de Yalom a grups multifamiliars de població adolescent i les seves famílies / Gimeno Soria, Xavier ; Careta Plans, Arnau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Recerca sobre Infància, Família i Educació (ERIFE)
Més enllà dels temes concrets sorgits i abordats en els grups multifamiliars que acompanyen a població adolescent i les seves famílies, els i les participants viuen i experimenten una sèrie de components que es troben en la base de la mateixa dinàmica grupal i que Yalom organitza a mode de factors terapèutics. [...]
2018
2 documents

Course materials 4 records found  
1.
9 p, 133.7 KB Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques en Educació Infantil [105050] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Careta Plans, Arnau ; Fortuny Guasch, Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria "Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament". En el marc de l'educació inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària i altres serveis d'atenció a la petita infància i les seves famílies a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tots els infants menors de 6 anys. [...]
This subject is part of the basic course: "Learning Disabilities and Developmental Disorders". In the current inclusive education framework, it requires a context in which the teacher, as agents of innovation in a diverse context, facilitate the transformation of an ordinary school and other services for children and their families in order to increase its capacity to attend all children under 6 years old. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia "Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo". En el marco de la educación inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria y otros servicios de atención a la pequeña infancia y sus familias con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo los niños e niñas menores de 6 años. [...]

2023-24
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
2.
9 p, 132.8 KB Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques en Educació Infantil [105050] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Careta Plans, Arnau ; Fortuny Guasch, Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria "Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament". En el marc de l'educació inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària i altres serveis d'atenció a la petita infància i les seves famílies a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tots els infants durant menors de 6 anys. [...]
This subject is part of the basic course: "Learning Disabilities and Developmental Disorders". In the current inclusive education framework, it requires a context in which the teacher, as agent of innovation in a diverse context, facilitate the transformation of an ordinary school and other services for children and their families in order to increase its capacity to attend all the children under 6 years old. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia "Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo". En el marco de la educación inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria y otros servicios de atención a la pequeña infancia y sus familias con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo los niños e niñas menores de 6 años. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
3.
9 p, 133.1 KB Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques en Educació Infantil [105050] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Careta Plans, Arnau ; Fortuny Guasch, Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria "Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament". En el marc de l'educació inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària i altres serveis d'atenció a la petita infància i les seves famílies a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tots els infants durant menors de 6 anys. [...]
This subject is part of the basic course: "Learning Disabilities and Developmental Disorders". In the current inclusive education framework, it requires a context in which the teacher, as agent of innovation in a diverse context, facilitate the transformation of an ordinary school and other services for children and their families in order to increase its capacity to attend all the children under 6 years old. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia "Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo". En el marco de la educación inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria y otros servicios de atención a la pequeña infancia y sus familias con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo los niños e niñas menores de 6 años. [...]

2021-22
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
4.
9 p, 132.3 KB Inclusió Educativa: Necessitats Educatives Específiques en Educació Infantil [105050] / Blanch Gelabert, Sílvia ; Careta Plans, Arnau ; Fortuny Guasch, Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria "Dificultats d'aprenentatge i trastorns del desenvolupament". En el marc de l'educació inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària i altres serveis d'atenció a la petita infància i les seves famílies a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tots els infants durant menors de 6 anys. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia "Dificultades de aprendizaje y trastornos del desarrollo". En el marco de la educación inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria y otros servicios de atención a la pequeña infancia y sus familias con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo los niños e niñas menores de 6 años. [...]

2020-21
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.