Resultados globales: 36 registros encontrados en 0.02 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 5 registros
Materiales académicos, Encontrados 31 registros
Documentos de investigación Encontrados 5 registros  
1.
77 p, 1.3 MB Archivos imaginarios : exploración de la representación archivística en el cine de ciencia ficción (2010-2020) / Gavilán Escario, Sergio ; Carmaniu Mainadé, Xavier, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
El present treball té l'objecte d'explorar les nocions arxivístiques representades al cinema de ciència ficció durant l'última dècada (2010-2020). Així, s'intentarà respondre a la pregunta: de quina manera s'insereix el món arxivístic en els paràmetres del gènere cinematogràfic de la ciència ficció? Per a això, s'han seleccionat les pel·lícules que gaudeixen d'una major proporció de propietats arxivístiques, per tal de realitzar una anàlisi descriptiva de cada obra i extreure consideracions de caràcter tècnic, metodològic i simbòlic i deixar patent l'acusada empremta arxivística en el gènere.
El presente trabajo tiene el objeto de explorar las nociones archivísticas representadas en el cine de ciencia ficción durante la última década (2010-2020). Así, se intentará responder a la pregunta: ¿de qué forma se inserta el mundo archivístico en los parámetros del género cinematográfico de la ciencia ficción? Para ello, se han seleccionado las películas que gozan de una mayor proporción de propiedades archivísticas, con el fin de realizar un análisis descriptivo de cada obra y extraer consideraciones de carácter técnico, metodológico y simbólico y dejar patente la acusada huella archivística en el género.
The present work aims to explore the archival notions represented in science fiction cinema during the last decade (2010-2020). Thus, an attempt will be made to answer the question: in what way is the archival world inserted into the parameters of the science fiction film genre? For this, the films that have a greater proportion of archival properties have been selected, in order to carry out a descriptive analysis of each work and extract technical, methodological and symbolic considerations and make clear the accused archival imprint on the genre.

2021
Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]  
2.
95 p, 3.2 MB El màrqueting i la comunicació a l'Arxiu Municipal de Granollers: Nous reptes / Muro Gallart, Marina ; Carmaniu Mainadé, Xavier, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
En aquest treball es fa un anàlisi del màrqueting i la comunicació actual a l'Arxiu Municipal de Granollers estudiant els punts forts i dèbils de les activitats, productes i canals de difusió que es porten a terme actualment en format presencial i virtual. [...]
En este trabajo se hace un análisis del márquetin y la comunicación actual en el Archivo Municipal de Granollers estudiando los puntos fuertes y débiles de las actividades, productos y canales de difusión que se llevan a cabo actualmente en formato presencial y virtual. [...]
In this work, an analysis is made of the marketing and current communication in the Municipal Archive of Granollers, studying the strengths and weaknesses of the activities, products and dissemination channels that are currently carried out in face-to-face and virtual format. [...]

2021
Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]  
3.
98 p, 3.9 MB Propostes de difusió per a l'Arxiu Històric de Sabadell : Sabadell els segles XIX, XX i XXI / Hernàndez Bericat, Núria ; Carmaniu Mainadé, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
L'objectiu d'aquest treball és l'anàlisi de la situació comunicativa i de difusió de l'Arxiu Històric de Sabadell i presentar una sèrie de propostes i millores en aquest àmbit. Tenint en compte el públic objectiu detectat al pla de màrqueting, s'ha optat per utilitzar els fons fotogràfics i audiovisuals custodiats per l'AHS ja que amb aquesta mena de documents, es vol intentar captar la seva atenció de tal manera que puguin col·laborar amb l'arxiu per aconseguir augmentar el patrimoni documental de la ciutat de Sabadell. [...]
El objetivo de este trabajo es el análisis de la situación comunicativa y de difusión del Archivo Histórico de Sabadell y presentar una serie de propuestas y mejoras en este ámbito. Teniendo en cuenta el público objetivo detectado en el plan de marketing, se ha optado por utilizar los fondos fotográficos y audiovisuales custodiados por el AHS ya que con este tipo de documentos, se quiere intentar captar su atención de tal manera que puedan colaborar con el archivo para conseguir aumentar el patrimonio documental de la ciudad de Sabadell. [...]
The objective of this essay is to analyse the communicative and dissemination situation of the Historical Archive of Sabadell and present a series of proposals and improvements in this field. Taking into account the target audience detected in the marketing plan, the decision has been taken to use the photographic and audio-visual collections held by AHS, as with this type of documents, their attention will be attracted in such a way that they can collaborate with the archive to increase the documentary heritage of the city of Sabadell. [...]

Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents 2019
Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]  
4.
112 p, 3.0 MB Estratègies de gestió dels fons documentals de les associacions : una oportunitat per donar visibilitat als arxius públics / Florensa Peralta, Laura ; Cardellach Giménez, Teresa, dir. ; Carmaniu Mainadé, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
La finalitat del treball és donar visibilitat als arxius mitjançant un producte que posi de manifest que l'expertesa arxivística és útil per a la societat. Així, s'han dissenyat tres guies destinades a les associacions i un pla de comunicació per difondre-les i fidelitzar a les entitats. [...]
La finalidad del trabajo es visibilizar los archivos mediante un producto que ponga de manifiesto la utilidad de la archivística para la sociedad. Así, se han diseñado tres infografías destinadas a las asociaciones y un plan de comunicación para difundirlas y fidelizar a las entidades. [...]
The main objective of the work is to make the archives visible through a product that highlights the experience of the archivist in document management. Three guides have been designed for the associations together with a communication plan to disseminate the guides and build loyalty to the associations as users. [...]

Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents 2018
Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]  
5.
45 p, 909.9 KB #comsomcomensveuen / Vilanova Godoy, Gerard ; Mauri, Alfred (dir.) ; Carmaniu Mainadé, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
Es tracta d'una producció de l'àmbit del màrqueting i de la comunicació que pretén visibilitzar i millorar la imatge de l'arxivística, dels arxius i del col·lectiu professional dels arxivers/es mitjançant la creació d'un espai públic de reflexió perquè algunes de les veus més representatives del col·lectiu s'hi expressin i aportin el seu punt de vista a l'opinió pública sobre la realitat de la seva activitat, en les seves múltiples manifestacions: l'administració pública, l'administració electrònica, l'arxiu històric, el patrimoni, la transformació digital, la professió d'arxiver/a, les associacions, la formació en arxivística, la xarxa catalana d'arxius. [...]
Se trata de una producción del ámbito del marketing y de la comunicación que pretende visibilizar y mejorar la imagen de la archivística, de los archivos y del colectivo profesional de los archiveros/as mediante la creación de un espacio público de reflexión para que algunas de las voces más representativas del colectivo se expresen y aporten su punto de vista a la opinión pública sobre la realidad de su actividad, en sus múltiples manifestaciones: la administración pública, la administración electrónica, el archivo histórico, el patrimonio, la transformación digital, la profesión de archivero/a, las asociaciones, la formación en archivística, la red catalana de archivos. [...]
This is a film production coming from marketing and communication areas which faces archivistics science, archives an arxchivists visibilitzation and image improvement by creating a public loudspeaker where some of the most important and representative voices freely express themselves by empowering some of its most important and representative voices, from their different points of view and positions. [...]

Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents 2018
Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]  

Materiales académicos Encontrados 31 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
4 p, 103.1 KB Mediació Didàctica de la Llengua i Creació de Productes Turístics Literaris [44171] / Abril-Sellarés, María ; Carmaniu Mainadé, Xavier ; Pedote, Giuseppe Simone ; Revelles Soriano, David ; Tejedor Calvo, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'objectiu d'aquest mòdul és doble, d'una banda, adaptar els discursos literaris a les noves propostes turístiques, així com a la varietat de recursos (autors, personatges, llocs emblemàtics) que generen atractiu més enllà de la seva pròpia finalitat principal, i d'altra banda, permetre avançar en l'aprenentatge de la comunicació escrita i oral, des de la perspectiva de l'ús correcte de la llengua en la seva aplicació en el turisme. [...]
The objective of this module is twofold, on the one hand, to adapt literary discourses to the new tourist proposals, as well as to the variety of resources (authors, characters, emblematic places) that generate attractiveness beyond their own main purpose, and on the other to advance the learning of written and oral communication, from the perspective of the correct use of the language in its application in tourism. [...]
El objetivo de este módulo es doble, por un lado, adaptar los discursos literarios a las nuevas propuestas turísticas, así como a la variedad de recursos (autores, personajes, lugares emblemáticos) que generan atractivo más allá de su propio fin principal, y por otro permitir avanzar en el aprendizaje de la comunicación escrita y oral, desde la perspectiva del uso correcto de la lengua en su aplicación en el turismo. [...]

2023-24
Màster Universitari en Gestió Turística del Patrimoni Cultural [1426]
3 documentos
2.
5 p, 106.3 KB Interpretació Històrica dels Recursos Culturals [44170] / Abril-Sellarés, María ; Figuerola Garreta, Jordi ; Cortadella, Jordi 1960- ; Batet, Carolina ; Carmaniu Mainadé, Xavier ; Acosta Rizo, Carlos Alberto ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'objectiu d'aquest mòdul és entendre la història com a eix vertebrador pel desenvolupament dels continguts turístics que afecten al patrimoni, tant tangible com intangible, aportant els conceptes i els elements bàsics que permetin construir un discurs turístic fonamentat en dits elements històrics. [...]
The aim of this module is to understand history as the backbone for the development of tourism content that affects, both tangible and intangible, heritage, providing the basic concepts and elements that enable the construction of a tourism discourse based on these historical elements. [...]
El objetivo de este módulo es entender la historia como eje vertebrador para el desarrollo de los contenidos turísticos que afectan al patrimonio tanto tangible como intangible, aportando los conceptos y elementos básicos que permitan construir un discurso turístico basado en dichos elementos históricos. [...]

2023-24
Màster Universitari en Gestió Turística del Patrimoni Cultural [1426]
3 documentos
3.
8 p, 118.4 KB Gestió de Projectes i Comunicació [44751] / Carmaniu Mainadé, Xavier ; Espinet Patcho, Adriana ; Esparó Torras, Antoni ; Vila Espuña, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L1. Màrqueting i comunicació Conéixer tant els conceptes bàsics i les tècniques elementals del màrqueting i la comunicació com les darreres tendències que s'estan desenvolupant en el món de la comunicació cultural en general. [...]
L1. Marketing and Communication Knowing both the basic concepts and the basic techniques of marketing and communication as well as the latest trends that are being developed in the world of cultural communication in general. [...]
L1. Marketing y Comunicación Conocer tanto los conceptos básicos y las técnicas elementales del marketing y la comunicación como las últimas tendencias que se están desarrollando en el mundo de la comunicación cultural en general. [...]

2023-24
Màster Universitari en Arxivística i Governança de la Informació [1531]
3 documentos
4.
10 p, 122.5 KB Gestió dels Serveis d'Arxiu [42111] / Casadesús de Mingo, Anahí ; Carmaniu Mainadé, Xavier ; Esparó Torras, Antoni ; Vila Espuña, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L1. Màrqueting i comunicació Conéixer tant els conceptes bàsics i les tècniques elementals del màrqueting i la comunicació com les darreres tendències que s'estan desenvolupant en el món de la comunicació cultural en general. [...]
L1. Marqueting and Communication Knowing both the basic concepts and the basic techniques of marketing and communication as well as the latest trends that are being developed in the world of cultural communication in general. [...]
L1. Marketing y Comunicación Conocer tanto los conceptos básicos y las técnicas elementales del marketing y la comunicación como las últimas tendencias que se están desarrollando en el mundo de la comunicación cultural en general. [...]

2023-24
Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]
3 documentos
5.
5 p, 108.0 KB Turisme i Patrimoni [104966] / Carmaniu Mainadé, Xavier ; Abril-Sellarés, María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Els objectius que a final de curs l'alumne/a haurà de/d'assolir son: Poder definir la noció de patrimoni cultural material i immaterial. Sospesar el valor que té el patrimoni cultural en relació amb el present. [...]
On completing this subject, students should be able to: Define the notion of tangible and intangible cultural heritage. Understand the value of cultural heritage in relation to the present. List the principal organs that work to support its effective conservation and management. [...]
Al final del curso los objetivos que el alumno/a tendrá que alcanzar son: Poder definir la noción de patrimonio cultural material e inmaterial. Sopesar el valor que tiene el patrimonio cultural en relación con el presente. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos
6.
6 p, 125.9 KB Promoció de Destins Turístics [104962] / Carmaniu Mainadé, Xavier ; Yáñez Gago, Arena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'assignatura té dos grans vessants temàtics que es desprenen del nom de la mateixa: d'una banda, tots aquells conceptes, tècniques i estratègies vinculats al món de la promoció a l'actualitat i, de l'altra, l'anàlisi de com s'apliquen aquestes estratègies en els casos concrets de les principals destinacions turístiques. [...]
By the end of this course, the student will be able to: 1. To know the most important antecedents of the promotional strategies. 2. To know how to use the language and the main promotional resources. [...]
La asignatura tiene dos grandes vertientes temáticas que se desprenden del nombre de la misma: por un lado, todos aquellos conceptos, técnicas y estrategias vinculados al mundo de la promoción en la actualidad y, por otra parte, el análisis de cómo se aplican estas estrategias en los casos concretos de los principales destinos turísticos. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos
7.
5 p, 104.8 KB Publicitat i Relacions Públiques [103737] / Carmaniu Mainadé, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
En finalitzar l'assignatura l'alumne haurà de ser capaç de: 1. Conèixer els conceptes bàsics de la publicitat i les relacions públiques. 2. Comprendre la publicitat i les relacions públiques com a processos de comunicació als contextos econòmic i social. [...]
The elective course "Advertising and Public Relations", whose main objective is to introduce students in the general theory of advertising and public relations, the fundamental concepts of the two disciplines, professional practice slope and the specific application to the tourism and hospitality management sectors.
La asignatura optativa "Publicidad y Relaciones Públicas", tiene como objetivo principal introducir a los alumnos en la teoría general de la publicidad y las relaciones públicas, los conceptos fundamentales de las dos disciplinas, su vertiente práctica profesional y la aplicación específica en el sector de la dirección hotelera.

2023-24
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documentos
8.
4 p, 100.8 KB Publicitat i relacions públiques [101227] / Carmaniu Mainadé, Xavier ; Herrera Ferrer, Raquel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'assignatura optativa "Publicitat i Relacions Públiques", té com a objectiu principal introduir els alumnes a la teoria general de la publicitat i les relacions públiques, als conceptes fonamentals de les dues disciplines, la seva vessant pràctica professional i l'aplicació específica al sector del sector turístic.
The elective course "Advertising and Public Relations", whose main objective is to introduce students in the general theory of advertising and public relations, the fundamental concepts of the two disciplines, professional practice slope and the specific application to the tourism and hospitality management sectors.
La asignatura optativa "Publicidad y Relaciones Públicas", tiene como objetivo principal introducir a los alumnos en la teoría general de la publicidad y las relaciones públicas, los conceptos fundamentales de las dos disciplinas, su vertiente práctica profesional y la aplicación específica en el sector turístico.

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos
9.
10 p, 122.5 KB Gestió dels Serveis d'Arxiu [42111] / Carmaniu Mainadé, Xavier ; Esparó Torras, Antoni ; Vila Espuña, Anna ; Casadesús de Mingo, Anahí ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
L1. Màrqueting i comunicació Conéixer tant els conceptes bàsics i les tècniques elementals del màrqueting i la comunicació com les darreres tendències que s'estan desenvolupant en el món de la comunicació cultural en general. [...]
L1. Marqueting and Communication Knowing both the basic concepts and the basic techniques of marketing and communication as well as the latest trends that are being developed in the world of cultural communication in general. [...]
L1. Marketing y Comunicación Conocer tanto los conceptos básicos y las técnicas elementales del marketing y la comunicación como las últimas tendencias que se están desarrollando en el mundo de la comunicación cultural en general. [...]

2022-23
Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]
3 documentos
10.
4 p, 106.5 KB Turisme i Patrimoni [104966] / Carmaniu Mainadé, Xavier ; Abril-Sellarés, María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Els objectius que a final de curs l'alumne/a haurà de/d'assolir son: Poder definir la noció de patrimoni cultural material i immaterial. Sospesar el valor que té el patrimoni cultural en relació amb el present. [...]
On completing this subject, students should be able to: Define the notion of tangible and intangible cultural heritage. Understand the value of cultural heritage in relation to the present. List the principal organs that work to support its effective conservation and management. [...]
Al final del curso los objetivos que el alumno/a tendrá que alcanzar son: Poder definir la noción de patrimonio cultural material e inmaterial. Sopesar el valor que tiene el patrimonio cultural en relación con el presente. [...]

2022-23
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 31 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.