Resultados globales: 5 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 2 registros  
1.
25 p, 699.8 KB Discourse Phenomena as a Window to the Interfaces / Cerrudo Aguilar, Alba
This paper examines the two lines of analysis that are generally pursued when dealing with discourse phenomena in the generative tradition: syntactico-centric and interface-based approaches. Syntactico-centric analyses are criticized because they need construction-specific mechanisms, while interface-based analyses sometimes challenge standard assumptions about the architecture of grammar. [...]
Aquest article examina les dues línies de recerca que se segueixen generalment quan s'estudien fenòmens discursius en la tradició generativista: enfocaments sintàctico-cèntrics i d'interfície. Critiquem les propostes sintàctico-cèntriques perquè necessiten fer ús de mecanismes específics per analitzar cada construcció en qüestió, mentre que les propostes d'interfície de vegades posen en dubte l'arquitectura gramatical estàndard. [...]

2019 - 10.5565/rev/catjl.230
Catalan journal of linguistics, Special Issue (2019) , p. 203-227 (Articles)  
2.
10 p, 179.5 KB International Workshop of Syntactic Variation of Catalan and Spanish Dialects, 26-28 June 2013, Universitat Autònoma de Barcelona / Aloy, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cerrudo Aguilar, Alba (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rico Rama, Pablo (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tovar, Antonia (Universitat Autònoma de Barcelona)
This is a review of the papers presented at the "International Workshop of Syntactic Variation of Catalan and Spanish Dialects" (Universitat Autònoma de Barcelona, June 26-28, 2013).
2015 - 10.5565/rev/isogloss.10
Isogloss, Vol. 1 Núm. 1 (2015) , p. 129-138 (Reviews)  

Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
35 p, 605.9 KB Contextos de (des)aparición de 'que' : estado de la cuestión / Cerrudo Aguilar, Alba ; Gallego, Ángel J., (Gallego Bartolomé) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Partimos de la idea de que la etiqueta de "conjunción subordinante" no es suficiente para explicar el comportamiento sintáctico del morfema que del español. Presentamos distintos contextos matrices y subordinados donde el complementante (des)aparece de forma inesperada y revisamos críticamente la bibliografía previa más relevante. [...]
La nostra premissa és que l'etiqueta de "conjunció subordinant" és insuficient a l'hora d'explicar el comportament sintàctic del morfema que de l'espanyol. Presentem diversos contextos matrius i subordinats on el complementador (des)apareix de forma inesperada i revisem críticament la bibliografia prèvia més rellevant. [...]

2014
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]  

Materiales académicos Encontrados 2 registros  
1.
6 p, 79.0 KB Bases Lingüístiques per a Mestres d'Educació Primària [104079] / Comellas García, Salvador ; Cerrudo Aguilar, Alba ; Colomina Samitier, Maria Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
a) Aprofundir en els coneixements lingüístics que fonamenten la pràctica dels mestres d'Educació Primària b) Augmentar la capacitat de reflexió sobre el sistema lingüístic. c) Consolidar el domini de la comunicació oral i escrita dels futurs mestres a partir d'activitats vinculades al seu àmbit professional.
Goals Delving into and acquiring linguistic concepts which constitute the basis for teaching at the level of Primary Education. Boosting critical thinking about linguistic concepts and language in general. [...]
a) Profundizar en los conocimientos lingüísticos que fundamentan la práctica de los docentes de Educación Primaria b) Aumentar la capacitad de reflexión sobre el sistema lingüístico. c) Consolidar el dominio de la comunicación oralyi escrita de los futuros docentes a partir de actividades vinculada a su ámbito profesional.

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
2.
7 p, 91.9 KB Llengua castellana per a traductors i intèrprets 1 [101282] / Ríos Mestre, Antonio ; Aguilar, Lourdes ; Rodríguez Sellés, Yolanda ; Ohannesian, Maria ; Rico Rama, Pablo ; Cerrudo Aguilar, Alba ; Pascual Fernández, María Luisa ; Ortiz Rodriguez, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La funció de l'assignatura és completar la competència gramatical de l'alumne en llengua A i capacitar-lo per a produir textos no especialitzats i per a comprendre textos d'una certa complexitat a fi de preparar-lo per a la traducció directa i la traducció inversa. [...]
La función de la asignatura es completar la competencia gramatical del alumno en lengua A y capacitarlo para producir textos no especializados y para comprender textos de cierta complejidad con el fin de prepararlo para la traducción directa y la traducción inversa. [...]

2017-18
Grau en Traducció i Interpretació [822]
2 documentos

Vea también: autores con nombres similares
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.