Resultats globals: 103 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 68 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 6 registres trobats
Documents de recerca, 25 registres trobats
Materials didàctics, 2 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 68 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
15 p, 1.4 MB Hacia un nuevo modelo docente : curso "blended" de sistemas digitales / Rullán Ayza, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Valderrama Vallés, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Deschamps, Jean-Pierre (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica) ; Terés Terés, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Baneres, David (Universitat Oberta de Catalunya) ; Saiz Alcaine, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics)
Se presenta un piloto llevado a cabo en la Universitat Autònoma de Barcelona cuyo objetivo es explorar el uso de MOOCs en la docencia reglada. Los estudiantes de Fundamentos de Computadores seguirán en Coursera el curso MOOC "Sistemas Digitales: De las puertas lógicas al procesador" y completarán su formación con clases presenciales en grupos pequeños. [...]
A pilot carried out in the Universitat Autònoma de Barcelona to explore the use of MOOCs in our teaching activity is presented. The course "Digital Systems: From Logic Gates to Processors" was launched in Coursera. [...]

2014
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 2 (2014)  
2.
21 p, 2.8 MB Exploring the influence of land use on the urban carbonyl sulfide budget : a case study of the Metropolitan Area of Barcelona / Estruch, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Belviso, Sauveur (Université Paris-Saclay. Laboratoire des Sciences du Climat et de l'Environnement) ; Badia, Alba (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Vidal, Verònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Curcoll Masanes, Roger (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Udina, Mireia (Universitat de Barcelona. Departament de Física Aplicada) ; Grossi, Claudia (Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Tècniques Energètiques) ; Morguí, Josep-Anton (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Segura Barrero, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Ventura, Sergi (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Sola, Yolanda (Universitat de Barcelona. Departament de Física Aplicada) ; Villalba, Gara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental)
Carbonyl sulfide (OCS) is used to quantify the carbon capture potential of the biosphere because of its direct correlation with CO2 uptake during photosynthesis. However, to constrain the urban biosphere signal, it is necessary to evaluate potential anthropogenic sources. [...]
2023 - 10.1029/2023JD039497
Journal of Geophysical Research. Atmospheres, Vol. 128, Issue 24 (December 2023) , p. e2023JD039497  
3.
24 p, 487.4 KB Perfiles de satisfacción con el tiempo libre en Chile / Basaure, Mauro (Universidad Andrés Bello) ; Vera, Camilo (Universidad de Santiago de Chile) ; Díaz, Andrés (Universidad Andrés Bello) ; Cantillán, Roberto (Pontificia Universidad Católica de Chile)
Utilizando métodos innovadores, exploramos patrones de satisfacción con el tiempo libre en adultos chilenos. Mediante un análisis de clases latentes, identificamos cuatro patrones de satisfacción diferentes. [...]
Utilitzant mètodes innovadors, explorem patrons de satisfacció amb el temps lliure en adults xilens. Mitjançant una anàlisi de classes latents, identifiquem quatre patrons de satisfacció diferents. [...]
We explore patterns of leisure time satisfaction among Chilean adults using innovative methods. Through latent class analysis, we identified four different satisfaction patterns. Using multinomial logistic regression, we examined the sociodemographic factors that determine the probability of belonging to one or another of these patterns. [...]

2023 - 10.5565/rev/papers.3178
Papers : revista de sociologia, Vol. 108 Núm. 4 (2023) , p. e3178 (Artículos)
2 documents
4.
22 p, 940.0 KB Consumo, crisis y clases medias : cambios y continuidades en los discursos sobre el consumo de la clase media española ante la Gran Recesión de 2008 / Barbeta Viñas, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
El objetivo del trabajo es abordar los discursos que desarrollan las clases medias españolas en torno al consumo antes de la crisis económica de 2008 y su evolución una vez iniciada la crisis. Se propone analizar los sentidos construidos sobre el consumo, así como calibrar en qué medida estos discursos se han ido modificando a través de "cortes discursivos" con el advenimiento de la gran recesión, de acuerdo con la literatura existente. [...]
This paper addresses the discourses that develop part of the Spanish middle classes about consumption before the economic crisis of 2008 and its evolution once the crisis has started. It is proposed to analyze the senses built on consumption, as well as to calibrate the extent to which these discourses have been modified through of "discursive cuts" with the advent of the great recession, according to the existing literature. [...]

2021 - 10.22325/fes/res.2022.82
Revista española de sociología, Vol. 31 Núm. 1 (2021)  
5.
22 p, 412.0 KB Curvature of the completion of the space of Sasaki potentials / Franzinetti, Thomas (Sorbonne Université)
Given a compact Sasaki manifold, we endow the space of the Sasaki potentials with an analogue of the Mabuchi metric. We show that its metric completion is negatively curved in the sense of Alexandrov.
2023 - 10.5565/PUBLMAT6712309
Publicacions matemàtiques, Vol. 67 Núm. 1 (2023) , p. 447-447-468 (Articles)  
6.
24 p, 695.7 KB Repensando la estructura de clases en formato comparativo en el marco de los procesos de heterogeneidad del mercado laboral en América Latina y Europa / Chávez Molina, Eduardo (Universidad de Buenos Aires. Instituto de Investigaciones Gino Germani) ; Alfageme, Camila (Universidad Nacional de Mar del Plata)
Los estudios comparativos internacionales de estratificación social y movilidad de clase se basan en esquemas de clase concebidos para países industrializados. Uno de estos esquemas, el esquema EGP desarrollado por Erikson y Goldthorpe, se ha convertido en un estándar en el campo. [...]
The International comparative studies of social stratification and class mobility are based on class schemes designed for industrialized countries. One such scheme, the EGP scheme developed by Erikson and Goldthorpe, has become a standard in the field. [...]

2022 - 10.5944/empiria.55.2022.34185
Empiria : revista de metodología de ciencias sociales, Núm. 55 (2022) , p. 155-178  
7.
32 p, 776.6 KB La movilidad social en Buenos Aires y Montevideo de 1960 a 2012 / Boado, Marcelo (Universidad de la República)
Este trabajo compara la movilidad social en Buenos Aires y Montevideo en un período de 50 años, en base a las encuestas de movilidad social más antiguas y más recientes en cada una de ellas. La comparación se restringe a hombres jefes de hogar, porque fueron los únicos incluidos en los datos más antiguos. [...]
This work compares social mobility in Buenos Aires and Montevideo over a period of 50 years, based on the oldest and most recent social mobility surveys in each of them. The comparison is restricted to male heads of household, as they were the only ones included in the oldest data. [...]

2022 - 10.5944/empiria.55.2022.34181
Empiria : revista de metodología de ciencias sociales, Núm. 55 (2022) , p. 25-55  
8.
12 p, 808.1 KB Mapping Shari'Ah normative reasoning concepts / Hashmi, Mustafa (La Trobe University)
Within the context of a larger project, in this paper, we discuss one-to-one mapping of the Shari'ah normative concepts of wajib, haram, Sunnah, etc. , with conventional normative concepts of obliga tion, prohibition, and permission. [...]
2020 - 10.2478/jocih-2019-0006
Journal of Catalan Intellectual History, Vol. 12 (Desembre 2020) , p. 97-108  
9.
17 p, 1020.2 KB Replacement of palm oil with soybean acid oil in broiler chicken diet : Fat digestibility and lipid class content along the intestinal tract / Jimenez-Moya, Beatriz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Barroeta, Ana Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Guardiola Ibarz, Francesc (Universitat de Barcelona. Departament de Nutrició, Ciències de l'Alimentació i Gastronomia) ; Soler Sanchis, María Dolores (Universidad CEU Cardenal Herrera. Departamento de Ciencia Animal y de los Alimentos) ; Rodriguez-Sanchez, Raquel (AgResearch Ltd. Ruakura Research Centre) ; Sala Pallarés, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments)
This study aimed to evaluate the replacement of palm oil (P) with increasing levels of soybean acid oil (SA), a by-product of soybean oil (S) refining, on lipid class content and fatty acid (FA) digestibility in the intestine and excreta of chickens at 11 and 35 days (d). [...]
2021 - 10.3390/ani11092586
Animals, Vol. 11 Núm. 9 (september 2021) , p. 2586  
10.
16 p, 3.9 MB O cinema e as lutas populares: Eizenštein, Strand, Glauber Rocha, Hirszman, Coutinho / Lienhard, Martin (Universität Zürich)
A luta de classes, como afirmou Marx depois de vários outros, é o motor da história. No capitalismo, sempre segundo o autor do Capital, essa luta se desenvolve básicamente entre os donos dos meios de produção e os trabalhadores desprovistos deles. [...]
La lucha de clases, como afirmó Marx después de varios otros, es el motor de la historia. En el capitalismo, siempre según el autor de El Capital, esta lucha se desarrolla básicamente entre los dueños de los medios de producción y los trabajadores privados de ellos. [...]
La lluita de classes, com va afirmar Marx després de diversos altres, és el motor de la història. En el capitalisme, sempre segons l'autor El Capital, aquesta lluita es desenvolupa bàsicament entre els amos dels mitjans de producció i els treballadors privats. [...]
The class struggle, as Marx claimed after several others, is the engine of history. In capitalism, always according to the author of Capital, this struggle takes place basically between the owners of the means of production and the workers deprived of them. [...]

2021 - 10.5565/rev/mitologias.818
Mitologías hoy, Vol. 24 (2021) , p. 57-72 (Dossier)  

Articles : 68 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
4 p, 22.4 KB Hit the road: aprendre ciències socials en anglès en classes basades en continguts / Parellada Torres, Ernest (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 253-256  

Llibres i col·leccions 6 registres trobats  
1.
267 p, 5.3 MB Les fractures de l'estructura social : materials docents sobre les desigualtats entre classes socials, gèneres, grups d'edat, ètnies i països del món / Rambla, Xavier, 1966-, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Mora Malo, Enrico (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moreno Colom, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Parella Rubio, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Tarabini-Castellani, Aina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Verger, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Aquest document recull el producte d'un treball en equip que hem dut a terme un grup de professors/es de l'Àrea d'Estructura Social del Departament de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona entre 2003 i 2006. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions 2008 (Ciència i tècnica ; 40) (Ciència i tècnica. Sociologia)  
2.
21 p, 325.6 KB Xarxes interculturals als centres de secundària : una anàlisi dels aspectes organitzatius afavoridors de la integració relacional dels alumnes immigrats / González Motos, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Aquest article té per objectiu analitzar els factors de caràcter organitzatiu i pedagògic dels centres educatius que influeixen en la conformació de xarxes relacionals interculturals entre l'alumnat immigrat i l'alumnat autòcton. [...]
Este artículo tiene por objetivo analizar aquellos factores de carácter organizativo y pedagógico de los centros educativos que influyen en la conformación de redes relacionales interculturales entre el alumnado inmigrante y el alumnado autóctono. [...]
This article aims to analyze those organizational and pedagogical factors within schools that influence the creation of intercultural relational networks between native and immigrant students. Based on a fieldwork carried in 8 schools (663 students), we have combined a qualitative approach -interviews with students and members of the school staff- with some quantitative techniques -statistics and network analysis. [...]
L'objectif de cet article est d'analyser les différents facteurs dans le cadre de l'organisation et la pédagogie des centres d'enseignement qui ont une influence dans la formation des réseaux relationnels interculturels entre les élèves immigrés et les élèves autochtones. [...]

Barcelona : Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social i Família, 2012 (Ciutadania i immigració ; 8)
Recerca i immigració IV : Convocatòria ARAFI-2008, 2012, p. 135-155  
3.
74 p, 565.4 KB Les desigualtats en el mercat de treball / Recio, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Recio, Carolina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
L'objecte d'aquest capítol es analitzar les desigualtats generades en el mercat laboral. En el nostre model social el treball mercantil constitueix una activitat central en la vida de la gent i en gran mesura condiciona les seves vides. [...]
Barcelona Mediterrània 2005 (Polítiques (Mediterrània) ; 26)
Estructura social i desigualtats a Catalunya : classes socials, educació, treball i usos del temps, 2005, Vol. 1, p.255-328  
4.
76 p, 464.8 KB La gestió del temps quotidià : dificultats d'encaix, escassetat i desigualtats / Moreno Colom, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
L'escrit exposa els resultats d'una primera anàlisi orientativa de l'estudi de la problemàtica del malestar del temps en les societats occidentals contemporànies. Un malestar que, si bé es va començar a manifestar entre les dones adultes que es troben en règim de doble presència, sembla que cada vegada s'estén més entre diversos col·lectius. [...]
Barcelona Mediterrània 2005 (Polítiques (Mediterrània) ; 26)
Estructura social i desigualtats a Catalunya : classes socials, educació, treball i usos del temps, 2005, Vol. 1, p.357-430  
5.
35 p, 707.2 KB Ingresos del trabajo, estratificación y movilidad vertical / Martin, Antonio (Martin Artiles) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT))
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2014
Crisis, empleo e inmigración en España : un análisis de las trayectorias laborales, 2014, p.109-143  
6.
40 p, 287.4 KB Dues cruïlles del sistema escolar. L'accés a l'escola pública i a l'ensenyament secundari postobligatori / Bonal, Xavier ; Rambla, Xavier, 1966- ; Ajenjo, Marc, 1965- ; Fundació Jaume Bofill
Aquest capítol fa ús de les dades de la primera onada del PaD per tal d'avaluar les probabilitats dels joves d'accedir a l'escola pública (en comptes de la privada) i a l'ensenyament secundari postobligatori. [...]
Barcelona Mediterrània 2005 (Polítiques (Mediterrània) ; 26)
Estructura social i desigualtats a Catalunya, Vol. 1, 2005 , p. 215-253  

Documents de recerca 25 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 720.2 KB Classes socials i transició a la vida adulta a Espanya / Castro Torres, Andrés F. (Centre d'Estudis Demogràfics) ; Ruiz Ramos, Carlos (Centre d'Estudis Demogràfics)
Un projecte d'investigació "Interconnected inequalities and family life courses in Spain" (INTERINEQ) liderat per Andrés Castro, investigador del Centre d'Estudis Demogràfics, ofereix una mirada nova sobre la transició a la vida adulta i la baixa fecunditat a Espanya. [...]
Un proyecto de investigación "Interconnected inequalities and family life courses in Spain" (INTERINEQ) liderado por Andrés Castro, investigador del Centre d'Estudis Demogràfics, ofrece una mirada nueva sobre la transición a la vida adulta y la baja fecundidad en España. [...]
A research project, "Interconnected Inequalities and Family Life Courses in Spain" (INTERINEQ) headed by Andrés Castro, a researcher at the Centre for Demographic Studies (CED) offers a new look at transition to adulthood and low fertility in Spain. [...]

Bellaterra: Centre d'Estudis Demogràfics, 2024 (Perspectives Demogràfiques ; 34) - 10.46710/ced.pd.cat.34
3 documents
2.
10 p, 909.0 KB Aula de programació interactiva / Galante Causanilles, Lluís ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte s'enfoca en la millora i expansió de les capacitats d'una plataforma web existent, que té com a objectiu brindar un entorn d'ensenyament virtual per a matèries relacionades amb la programació. [...]
This project focuses on improving and expanding the capabilities of an existing web platform, which aims to provide a virtual teaching environment for subjects related to programming. The aim is to achieve a more complete and advanced version, which solves problems identified in the previous version and improves interaction and collaboration between teachers and students. [...]
Este proyecto se enfoca en la mejora y expansión de las capacidades de una plataforma web existente, que tiene como objetivo brindar un entorno de enseñanza virtual para materias relacionadas con la programación. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
12 p, 1.7 MB Implantació i adaptació digital d'un centre educatiu mitjançant Odoo / López Arroyo, Carlos ; Bolta Torrell, Helena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte consta de la implantació digital d'un software de gestió (ERP) anomenat Odoo a un Centre educatiu. Tot el cicle vital del mateix ha estat planificat i elaborat en base a la pròpia experiència amb el sector, a més de la presa de requeriments funcionals i no funcionals d'un centre real. [...]
This project consists of the digital implementation of a management software (ERP) called Odoo in an educational center. The entire life cycle of the same has been planned and elaborated on the basis of my own experience with the sector, in addition to the taking of functional and non-functional requirements of a real center. [...]
Este proyecto consta de la implantación digital de un software de gestión (ERP) llamado Odoo en un Centro educativo. Todo el ciclo vital del mismo ha sido planificado y elaborado en base a su propia experiencia con el sector, además de la toma de requerimientos funcionales y no funcionales de un centro real. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
671 p, 21.3 MB Publics populaires. Logiques de participation et production des positions sociales au sein des classes populaires urbaines. Une comparaison entre Barcelone et Marseille / Lang, Marion ; Blanco, Ismael, dir. ; Béroud, Sophie, dir. ; Sala Pala, Valerie, dir.
Travessant una sociologia interseccional de les classes populares i una sociologia del públic participatiu, aquesta investigació analitza la jerarquització social de les classes populares urbanes mitjançant polítiques de participació. [...]
Atravesando una sociología interseccional de las clases populares y una sociología de la participación pública, esta investigación analiza la jerarquización social de las clases populares urbanas a través de las políticas de participación. [...]
Crossing an intersectional sociology of working-classes and a sociology of participation's public, this research analyzes the social hierarchization of urban working-classes through participation policies. [...]

2021  
5.
160 p, 1020.5 KB Deformations and representations of low dimensional non-orientable hyperbolic manifolds / Durán Batalla, Juan Luis ; Porti, Joan, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques
En aquesta tesi estenem diversos resultats coneguts sobre 3-varietats hiperbòliques i superfícies al cas no orientable i els comparem amb el seu equivalent orientable. En particular, ens centrem en el espai de deformacions de una 3-varietat hiperbòlica no orientable de volum finit, la competació métrica de dites deformacions i la varietat de representacions de l'ampolla de Klein i, més generalment, de qualsevol superfície tancada no orientable. [...]
En esta tesis extendemos varios resultados conocidos sobre 3-variedades hiperbólicas y superficies al caso no orientable y los comparamos con su equivalente orientable. En particular, nos centramos en el espacio de deformaciones de una 3-variedad hiperbólica no orientable de volumen finito, la completación métrica de dichas deformaciones y la variedad de representaciones de la botella de Klein y, más generalmente, de cualquier superficie cerrada no orientable. [...]
In this work, we extend several known results on hyperbolic 3-manifolds and surfaces to the non-orientable case and compare them to its orientable counterpart. In particular, we focus on the deformation space of a non-orientable hyperbolic 3-manifold of finite volume, the metric completion of said deformations and the variety of representation of the Klein bottle and, more generally, of any closed non-orientable surface. [...]

2021  
6.
36 p, 931.6 KB Relació entre patrons d'aprenentatge i estrès acadèmic en alumnes de batxillerat en la pandèmia de la COVID-19 / Diaz Moreno, Adrian ; García Ravidá, Laura B., dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu principal d'aquest estudi és trobar quins patrons d'aprenentatge es defineixen en l'alumnat en el context de la pandèmia de la COVID-19 i la seva relació amb l'estrès acadèmic. En una mostra d'alumnes de batxillerat, s'han mesurat els patrons d'aprenentatge i el nivell d'estrès acadèmic amb proves psicomètriques i s'han realitzat anàlisi de la correlació entre patrons d'aprenentatge i les subescales dels tests d'estrès acadèmic per poder respondre l'objectiu. [...]
The main aim of this study is to find out what kind of learning patterns are defined among the High School students within the COVID-19 pandemic context and their relation with the academic stress. Therefore, within a 45 High School students sample, the learning patterns have been measured with the Inventory of Learning Patterns (ILP) and the academic stress level has been measured with the Academic Stress and Stress Coping Questionnaire (CEAU, R-CEA and A-CEA). [...]

2021
Grau en Psicologia [1485]  
7.
100 p, 746.1 KB Pas de la docència presencial a la virtual. Vivències d'alumnat i professorat de l'aula oberta d'un institut públic de Montblanc / Sanchez Romero, Judit ; Tarabini-Castellani, Aina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El confinament provocat per la pandèmia de la COVID-19 el curs passat va obligar a tancar escoles, instituts i universitats, i la forma de fer classe es va veure modificada, passant de la presencialitat a un format en línia. [...]
El confinamiento provocado por la pandemia de la COVID-19 el curso pasado obligó a cerrar escuelas, institutos y universidades, y la forma de dar clase se vio modificada, pasando de la presencialidad a un formato en línea. [...]
The lockdown caused by the COVID-19 pandemic in the past year forced the closure of schools, high schools and universities, and the way of teaching was modified, moving from a face-to-face way of teaching to an online format. [...]

2021
Grau en Sociologia [819]
3 documents
8.
742.6 KB Academic Video Conference for students / Creus González, Víctor ; Grau Sala, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte consisteix en la creació d'un prototip d'una plataforma web destinada a la realització de classes virtuals enfocada en la visió del professor. L'objectiu principal es desenvolupar una aplicació web que resulti senzilla i intuïtiva d'utilitzar per a qualsevol professor independentment de les habilitats informàtiques que tingui. [...]
The project consists of the creation of a prototype of a web platform for the realization of virtual classes focused on the vision of the teacher. The main objective is to develop a web application that is simple and intuitive to use for any teacher regardless of their computer skills. [...]
El proyecto consiste en la creación de un prototipo de una plataforma web destinada a la realización de clases virtuales enfocada en la visión del profesor. El objetivo principal es desarrollar una aplicación web que resulte sencilla e intuitiva de utilizar para cualquier profesor independientemente de las habilidades informáticas que tenga. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
91 p, 584.1 KB Approximation in the Zygmund Class and Distortion under Inner Functions / Soler i Gibert, Odí ; Nicolau, Artur, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques
En aquest treball es tracten dos problemes. El primer és un problema d'aproximació en la classe de Zygmund per funcions del subespai I_1(BMO), que és l'espai de funcions contínues amb derivada a BMO en el sentit de les distribucions. [...]
En este trabajo se tratan dos problemas. El primero es un problema de aproximación en la clase de Zygmund por funciones del subespacio I_1(BMO), que es el espacio de funciones continuas con derivada en BMO en el sentido de las distribuciones. [...]
In this work we deal with two different problems. The first one is an approximation problem in the Zygmund class by functions in the subspace I_1(BMO), which is the space of continuous functions with derivative in BMO in the sense of distributions. [...]

2020  
10.
25 p, 373.0 KB Alliberament de la dona i lluita de classes en el debat sobre el treball domèstic / Vallvé i Navarro, Marta ; Muntanyola-Saura, Dafne, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'objectiu principal de la recerca és estudiar les diferents posicions polítiques del feminisme de la segona onada respecte a la forma de vertebrar alliberament de la dona i lluita de classes des de l'anàlisi del debat sobre el treball domèstic de finals dels anys 60 i anys 70. [...]
El objetivo principal de la investigación es estudiar las diferentes posiciones políticas del feminismo de la segunda ola respecto a la forma de vertebrar liberación de la mujer y lucha de clases desde el análisis del debate sobre el trabajo doméstico de finales de los años 60 y 70. [...]
The main goal of this research is to study the different political positions of second-wave feminism on how to articulate women's liberation and class struggle analysing the domestic labour debate of the late 60's and 70's. [...]

2019
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents

Documents de recerca : 25 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 2 registres trobats  
1.
31 p, 1.7 MB Übersetzungsrelevante Textanalyse. Anhang zum Dossier. Textgrammatik Deutsch / Doerr, Emmanuel Jean André (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
The explanations that follow in this continuation of the text-grammar dossier are always expanding on the subject areas of the basic dossier. Sometimes new, but by no means completely unknown, is the introduction in this section to terms that are either theoretical or practical in translation. [...]
Las explicaciones en esta continuación del dossier de Gramática del texto siempre se amplían sobre los temas del dossier básico. A veces es diferente, pero en modo alguno desconocida, la introducción a la sección de términos que son teóricos o prácticos de la traducción. [...]
Die in dieser Fortsetzung des Dossier Textgrammatik folgenden Erläuterungen sind stets erweiternd zu den Themenbereichen des grundlegenden Dossiers. Bisweilen neu, aber keineswegs unbekannt, ist in diesem Teil die Einführung in übersetzungstheoretische oder -praxisorientierte Termini. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 (Idioma B per a traductors i intèrprets (alemany). Materials docents)  
2.
84 p, 2.6 MB Textgrammatik Deutsch. Textwissen Mittel- und Oberstufe DaF für Übersetzer und Dolmetscher. Unterrichtsmaterial Deutsch B, Teil 1 / Doerr, Emmanuel Jean André (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
We do not translate words or isolated sentences, we translate texts. Just as translators and interpreters wrestle in their professional practice with authentic oral and written or multimedia texts in their respective working languages, texts in German B (1st foreign and working language for translators) will be the epicenter of teaching and language learning. [...]
Como traductores, no traducimos palabras o frases aisladas, traducimos textos. Así como los traductores e intérpretes luchan en su práctica profesional con auténticos textos orales y escritos o textos multimedia en sus respectivas lenguas de trabajo, los textos en Alemán B (primera lengua extranjera y de trabajo para traductores) serán el centro de la enseñanza y del aprendizaje de idiomas. [...]
Man übersetzt nicht Wörter, nicht isolierte Sätze, wir übersetzen Texte. Ganz so, wie Übersetzer und Dolmetscher in ihrer Berufspraxis mit authentischen mündlichen und schriftlichen oder multimedialen Texten ihrer jeweiligen Arbeitssprachen ringen, werden im Fach Deutsch B (1. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019 (Idioma B per a traductors i intèrprets (alemany). Materials docents)  

Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
3861x2574, 644.6 KB Aules de les facultats de Ciències i Biociències de la UAB / Pareto, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Imatges de les aules de les facultats de Ciències i Biociències de la UAB. Les fotografies han estat presses al llarg de diferents anys, cada imatge porta associada la data i el lloc.
2016
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.