Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
156 p, 2.7 MB Anàlisi del personal branding i de la seva relació amb les xarxes socials : estudi de diferents casos reals en els àmbits de la gastronomia, l'arquitectura i els influencers en les xarxes socials / Coll Solà, Clàudia ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Vivim en una societat on els béns materials han deixat de ser els únics productes comercialitzables. És per aquesta raó que en el present estudi es tractarà el concepte i el procés de creació de les marques personals, així com la vinculació que existeix entre aquestes marques i les xarxes socials. [...]
Vivimos en una sociedad donde los bienes materiales han dejado de ser los únicos productos comercializables. Es por esta razón que en el presente estudio se tratará el concepto y el proceso de creación de las marcas personales, y la vinculación que existe entre estas marcas y las redes sociales. [...]
We live in a society where material goods have stopped being the only marketable products. For this reason the present study will treat the concept and the process of creation of personal brands, and the entail that exists between these brands and social networks. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.