No s'ha trobat cap coincidència exacta per marques?, però canviant-lo per marques ...
Resultats globals: 1 registres trobats en 0.07 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
200 p, 4.8 MB Com sonen les marques? Relació entre la música i la notorietat de la marca en la publicitat audiovisual / Farré Garcia, Laura ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Investigació de disseny descriptiu exploratori sobre el record del contingut auditiu dels anuncis audiovisuals i la imatge corporativa de les marques més recordades del mes de setembre de 2014 en el públic jove (18-25 anys). [...]
Investigación de diseño descriptivo exploratorio sobre el recuerdo del contenido auditivo de los anuncios audiovisuales y la imagen corporativa de las marcas más recordadas del mes de Septiembre de 2014 en el público joven (18-25 años). [...]
Descriptive exploratory research about the auditory content's memory of audio-visual advertisement and brand image of the most remembered brands in September 2014 at the young age (18-25 years). Based on the hypothesis of music as the main element recalled by the subjects over the same ad; as well as brand identifier element, and also as influential factor on brand image. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.