1.
|
|
2.
|
|
3.
|
108 p, 4.5 MB |
Comunicació de la Responsabilitat Social Corporativa a Instagram, el cas del sector cosmètic
/
Cruz García, Alba ;
Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En els últims anys, les organitzacions han apostat cada vegada més per la Responsabilitat Social Corporativa com a element de valor important, i un dels sectors més influenciats per aquest auge ha estat el cosmètic. [...] En los últimos años, las organizaciones han apostado cada vez más por la Responsabilidad Social Corporativa como elemento de valor importante, y uno de los sectores más influenciados por este auge ha sido el cosmético. [...] In the recent years, organizations have increasingly opted for Corporate Social Responsibility as an element of important value, and one of the sectors most influenced by this boom has been cosmetics. [...]
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
4.
|
96 p, 3.9 MB |
La comunicació corporativa a les ONG: El cas de Proactiva Open Arms
/
Cugota Guillén, Mar ;
Badia Perea, Jordi, 1963-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Una bona gestió de la comunicació és clau perquè una empresa pugui competir al mercat, però també ho és per a les ONG. Tot i ser organitzacions sense ànim de lucre tenen objectius molt clars quant a difusió del seu missatge i la recaptació de fons per poder seguir funcionant. [...] Una buena gestión de la comunicación es clave para que una empresa pueda competir en el mercado, pero también lo es para las ONG. A pesar de ser organizaciones sin ánimo de lucro tienen objetivos muy claros cuanto a difusión de su mensaje y recaudación de fondos para seguir en funcionamiento. [...] Good communication management is key for a company to compete in the market, but it also is for NGOs. Despite being non-profit organizations, they have very clear objectives in terms of spreading their message and raising funds to continue operating. [...]
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
5.
|
|
6.
|
78 p, 27.7 MB |
Agencia Mano a Mano : creación de una agencia de comunicación corporativa dedicada al Lifestyle
/
De la Paz Vendrell, Marta ;
Guiu Fernández-Hidalgo, Alba ;
Ullod Pujol, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present projecte és la creació de Mà a mà, una agència de comunicació corporativa especialitzada en moda i lifestyle i el seu pla de comunicació. Creativitat, confiança, comunicació, avantguarda i sostenibilitat són els seus valors. [...] El presente proyecto es la creación de Mano a Mano, una agencia de comunicación corporativa especializada en moda y lifestyle y su plan de comunicación. Creatividad, confianza, comunicación, vanguardia y sostenibilidad son sus valores. [...] This project is the creation of Mano a Mano, a corporate communication agency specialized in fashion and lifestyle and its communication plan. Creativity, trust, communication, innovation and sustainability are its values. [...]
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
7.
|
143 p, 9.0 MB |
La importancia de la cultura corporativa de las organizaciones en la elección de un influencer que las represente en campañas de comunicación commercial
/
Folch Palmés, Laia ;
Martínez Moral, Alejandro ;
Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Les Xarxes Socials s'han consolidat com un aparador per a les empreses, i els influencers s'han convertit en un mitjà de comunicació més. En aquest treball s'han analitzat sis casos de col·laboració entre influencers i organitzacions per determinar si aquestes tenen en compte la seva cultura corporativa en l'elecció d'un influencer que les representi. [...] Las Redes Sociales se han consolidado como un escaparate para las empresas, y los Influencers se han convertido en un medio de comunicación más. En este trabajo se han analizado seis casos de colaboración entre influencers y organizaciones para determinar si estas tienen en cuenta su cultura corporativa en la elección de un influencer que las represente. [...] Social Networks have established themselves as a showcase for companies, and Influencers have become a new mean of communication. In this research, six cases of collaboration between influencers and organizations have been analyzed to determine if organizations take their corporate culture into account in choosing an influencer to represent them. [...]
2020 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
8.
|
|
9.
|
101 p, 2.8 MB |
La comunicació corporativa en salut a Catalunya : estudi de cas de l'Hospital Sant Joan de Déu, l'Hospital Vall d'Hebrón i La Fundació La Marató de TV3
/
Ariza Rodríguez, Pol ;
Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La comunicació s'ha convertit en una eina estratègica de gestió en salut. A mesura que les organitzacions públiques vinculades al sector de la salut creixen, diversifiquen la seva activitat i entren a l'era digital, apareix la necessitat d'impulsar una comunicació corporativa eficaç. [...] La comunicación se ha convertido en una herramienta estratégica en salud. A medida que las organizaciones públicas vinculadas al sector de la salud crecen, diversifican su actividad y entran en la era digital, aparece la necesidad de impulsar una comunicación corporativa eficaz. [...] The communication has become an strategic tool in health. The public organizations linked to the health sector grows, diversify their activity and enter to the digital era. Then, it is necessary to promote an effective corporate communication. [...]
2018 Grau en Periodisme [971]
|
|
10.
|
|